Gå til innhold

Drikke ute på byen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis man er mann og ikke så keen på femidrinker 😆

Drakk øl i går, og øl i dag igjen frister ikke så mye. Hva smaker greit uten å koste skjorta? Valuta for pengene. Og som er lett å få, som bartendere er vant med osv. 

Anonymkode: c2121...419

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vodka 

Anonymkode: 1e87c...824

Vodka og battery eller noe da?

Anonymkode: c2121...419

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, TotalAlkoholist skrev:

Shots da? Jägermeister 👍

Tenkte mer på volum og lavere alkoholprosent. Shots funker, men koster skjorta og blir maks én shot ute. 

Anonymkode: c2121...419

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gin&tonic, en sikker vinner om du holder deg til trdisjonsoppskrift og ikke bruker overpriset hipsterGin

Etter et lengre opphold i England fikk jeg og litt sansen for Cider, deter ikke bare øl de lager der borte... 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alkoholist
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tenkte mer på volum og lavere alkoholprosent. Shots funker, men koster skjorta og blir maks én shot ute. 

Anonymkode: c2121...419

Gin and tonic da. Stort sett menn som drikker det på byen har jeg registrert 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 31.8.2019 den 20.06, TotalAlkoholist skrev:

Gin and tonic da. Stort sett menn som drikker det på byen har jeg registrert 😉

Jeg er kvinne og drikker nesten bare gt hvis jeg skal ha en drink, og det har jeg gjort i mange år. Det samme gjelder venninnene mine. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes alle drinker koster skjorta (og øl er ikke langt unna), men de få gangene jeg er ute, og en av de enda mer sjeldne gangene jeg spanderer på meg en drink, så er det Bloody Mary som gjelder. Men den er litt spesiell da, det er en slik drink som du enten elsker eller hater. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får desverre ikke så mange billige drinker til en lav pris. Det mest prisreduserte i bar, er som regel øl. En halvliter til 70 kr, er å finne flere plasser her i byen. For drinker, må en fort opp i 100/120. 

Kjipt men effektivt tips: spar penger før byturen, å dra heller ut litt sjeldnere. Jeg syns det er veldig kjekt å kunne drikke "hva jeg vil", når jeg først er på byen, men jeg er ikke på byen to ganger i uka. 

Anonymkode: 8b5d0...f50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Min samboer liker Whiskey hvis han skal kose seg. Så det er jo et tips. Eller en Irish Coffee. 

Anonymkode: 628d8...81d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GT, moscow mule og whisky sour er klassiske drinker som "alle" liker og alle bartendere kan. 

Anonymkode: 0ed59...42b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...