AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #1 Del Skrevet 30. august 2019 Er det noen her som trener på Mudo? Fornøyd? Så plutselig at dette konseptet skal starte opp på Carl Berner. Trente kampsport som barn/ungdom, men det er 15 år siden. Synes dette så spennende ut, men nå er jeg jo en ganske dårlig trent dame i 30-åra. Så er usikker på om det er for meg. Vil gjerne høre folks erfaringer? Anonymkode: 2e9b3...e5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #2 Del Skrevet 16. september 2019 Hei Jeg er en kvinne på 35år, jeg anbefaler det veldig etter å ha trent der i ca. 6 uker. Jeg trente shotokan karate for ca. 12 år siden, slutta da jeg begynte å jobbe turnus (dessverre). Men jeg føler at jeg har mye teknikker inne fra den tiden, trener nå taekwondo 2 ganger i uka og er i treningssalen på formiddagen eller når sønnen min trener taekwondo på barnepartiet. Godt miljø er det og Anonymkode: 59459...5c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå