Gå til innhold

Slengbukser, fint eller stygt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Anonymus Notarius said:

Nettopp ;) Tror det er det som er greia her, du er ikke gammel nok til å huske hvor fælt dette var. Ingen liker den moten som var da man selv var i ungdomsskolealder. Når din ungdomsmote blir in om 10 år, kommer du til å tenke det samme som jeg 😂

Skal jeg ikke se bort i fra😂

Anonymkode: be64b...6e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes ikke slengbukser er pent. Hvis man ikke vil ha rette ben eller slim dit så er bootcut mye mer flatterende etter min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.8.2019 den 8.28, AnonymBruker skrev:

Jeg syns det er skikkelig stygt. Har aldri skjønt greia. Går bare med bukser som er ganske tettsittende. Det er helt klart mest flatterende 

Anonymkode: 9b1b2...a14

Ikke på alle. Kun på de høye og tynne.

Anonymkode: 03d04...753

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er skikkelig lite flatterende! Spesielt de svarte som går rett ved ankelen over skoene. INGEN ser fine ut i de. Ingen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.9.2019 den 0.39, AnonymBruker skrev:

Særlig fint er det ikke, men de passer best til unge jenter. Ikke la en på 30 og oppover gå i det. 

Anonymkode: d9e29...e2e

neeei, har jo ventet i 20 år på at disse buksene skulle komme tilbake...så sier du at jeg er for gammel nå??

Forresten har jeg allerede hamstret dem og kommer til å gå i dem uansett hva du måtte mene, mange som synes skinny jeans heller ikke er for de over 30, så hvis jeg skulle høre på alt jeg ikke kann gå i så blir det jo naken da, og det er vel i ihvertfall ingen god look offentlig for en 40 åring ;)

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker en god bootcut, men IKKE sleng som moten er i disse dager. Har kjøpt en masse slengbukser på salg som min venninne, som er skredder, hjalp meg med å tilpasse til bootcut, det likte jeg. 

Anonymkode: 62a79...618

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Paramount skrev:

Gjerne litt bohemian style, skikkelig tight fra knærne og opp, og med low waist, modig og hot!

... eller skikkelig 2001.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, pautina skrev:

neeei, har jo ventet i 20 år på at disse buksene skulle komme tilbake...så sier du at jeg er for gammel nå??

Forresten har jeg allerede hamstret dem og kommer til å gå i dem uansett hva du måtte mene, mange som synes skinny jeans heller ikke er for de over 30, så hvis jeg skulle høre på alt jeg ikke kann gå i så blir det jo naken da, og det er vel i ihvertfall ingen god look offentlig for en 40 åring ;)

Enig! 

Jeg synes bootcut funker fint på de over 30, og jeg kommer til å fortsette å bruke de. 

Jeg liker veldig godt levis 715, de er normale i livet og ikke pinnetrange på lårene. Og siden størrelsene går i tommer på livvidde og lengde så blir de ikke for lange heller. 

Mine ser ut sånn som de på bildet, ser helt likt ut på også. 

Ser forsåvidt også mange i skinny jeans som ikke kler skinny jeans så godt. 

7FD62D0E-1711-4EFB-BBE9-24CE4636F5CA.jpeg

Endret av skruf
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Grusomt på 60-tallet, 70-tallet og fortsatt grusomt. 

Anonymkode: 342a8...332

Nei, det er det ikke 😉

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overdosa så intenst på slengbukser i ungdomstiden, var heeelt hekta, varte vel en 10 års tid fra det herrens år 1996.  Dette er blitt rundt 20 år siden, men er fortsatt ikke helt klar for det igjen😂😂😂

syns slengbukser som går akkurat ned til bakken er fint, type litt dresset stil, men er ikke noe jeg kommer til å gå med igjen med det første. Holder meg til cropped pants😊

Anonymkode: 6f2d3...f13

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, Anonymus Notarius skrev:

... eller skikkelig 2001.

Tenker med en gang på Britney Spears 😂 Som musikkvideoen I’m slave 4 u, uffa meg 😝 Husker jeg synes det var sååå fint og ville ha hele garderoben hennes 🙉🙈 Nå tenker jeg bare grøss 😳 Aldri mer slengbukse på meg heller.

Anonymkode: 44dbc...a53

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, OppNedPåAlt skrev:

Jeg synes det er skikkelig lite flatterende! Spesielt de svarte som går rett ved ankelen over skoene. INGEN ser fine ut i de. Ingen.

Tenker du på culotte?

Anonymkode: 99250...c1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tenker du på culotte?

Anonymkode: 99250...c1f

Neeei, ikke helt. De der slengbuksene alle jentene i byene går med, svarte i stoff.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen plagg krever en riktig kropp til det, for å si det sånn. Syns det er fint på de som kler det, men få plagg ser verre ut om man ikke kler det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...