Gå til innhold

Slengbukser, fint eller stygt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg syns det er skikkelig stygt. Har aldri skjønt greia. Går bare med bukser som er ganske tettsittende. Det er helt klart mest flatterende 

Anonymkode: 9b1b2...a14

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være fint.. men hvordan ikke ødelegge buksebeina når de subber med så lange bukser? Det ser litt rart ut bare...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns det er skikkelig stygt. Har aldri skjønt greia. Går bare med bukser som er ganske tettsittende. Det er helt klart mest flatterende 

Anonymkode: 9b1b2...a14

Helt klart mest flatterende på deg kanskje, men ikke på alle.

 

Denne diskusjonen har jeg hørt 3-4 ganger siden 70-tallet, den dukker opp hver gang slengbukser kommer på mote igjen. 

Jeg har aldri brukt slengbukser, og med unntak av treningstights har jeg aldri brukt "skinny jeans".  Jeg bruker bukser som passer meg, dvs bukser med rette bein, men slengbukser kan være fint på dem som kler det.

Men hvorfor må de være så lange at de tråkker på dem?

Anonymkode: 2ed5c...824

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg syns det er skikkelig stygt. Har aldri skjønt greia. Går bare med bukser som er ganske tettsittende. Det er helt klart mest flatterende 

Anonymkode: 9b1b2...a14

Helt tettsittende (typ skinny jeans) er harry, uflatterende og lite pent. Straight cut er mest flatterende på folk flest.

Anonymkode: 707bd...28b

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker veldig godt bootcut, dvs litt sleng. 

For min del så er bootcut flatterende på meg pga de gir meg mere former da jeg har en ganske slank og smal figur. 

Men bruker ikke så lange bukser at de subber i bakken da, det er ikke så pent 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sleng er fint 😍 Men man skal jo gå med bukser som passer likevel, det over så helt teit ut. 

Anonymkode: 39a46...32e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
12 timer siden, Maude skrev:

Syns det er fint, men ikke når buksa er så lang som på bildene lagt ut her.

Enig, for lange bukser. Den siste var særdeles sexy, perfekt fra knærne og opp. Litt kortere, og sleng bare helt nederst, så ville hele buksa vært perfekt, synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt tettsittende (typ skinny jeans) er harry, uflatterende og lite pent. Straight cut er mest flatterende på folk flest.

Anonymkode: 707bd...28b

Skinny er mine "sykle til tog"-bukser. Litt for kjipt å få buksebeinet i kjedet.

Anonymkode: f014f...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grusomt, spesielt når de er med lavt liv. Da får jeg assosiasjoner til slutten av 90/begynnelsen av 00-tallet, da dette var in. Bootcut/sleng var helt enerådende i min tidlige ungdomstid, og jeg ble helt klart vaksinert mot den stilen etter det. Kommer aldri til å gå i ei slengbukse igjen, det blir som bukser med skjørt, som også var in på den tida 😂 

Både skinny og rette bein er er fint, eller bukser som er vide hele veien. Bare ikke slike som er ettersittende på låra, men vide i leggen. Bare nei. Det er som å komme tilbake til ungdomsskolen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 minutter siden, Anonymus Notarius said:

Grusomt, spesielt når de er med lavt liv. Da får jeg assosiasjoner til slutten av 90/begynnelsen av 00-tallet, da dette var in. Bootcut/sleng var helt enerådende i min tidlige ungdomstid, og jeg ble helt klart vaksinert mot den stilen etter det. Kommer aldri til å gå i ei slengbukse igjen, det blir som bukser med skjørt, som også var in på den tida 😂 

Både skinny og rette bein er er fint, eller bukser som er vide hele veien. Bare ikke slike som er ettersittende på låra, men vide i leggen. Bare nei. Det er som å komme tilbake til ungdomsskolen.

 

17 minutter siden, Anonymus Notarius said:

16813076452_cbf57689d6_b.jpg

Dette er bare hei, ungdomsskolen i 2000. 

Syntes det fint at buksene er lange og subber i bakken når det er slengbukser, de liksom være motparten til ankel buksene jeg går mest med.

Var ikke så gammel i 2000 så det husker jeg ikke😄

Anonymkode: be64b...6e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Syntes det fint at buksene er lange og subber i bakken når det er slengbukser, de liksom være motparten til ankel buksene jeg går mest med.

Var ikke så gammel i 2000 så det husker jeg ikke😄

Anonymkode: be64b...6e5

Nettopp ;) Tror det er det som er greia her, du er ikke gammel nok til å huske hvor fælt dette var. Ingen liker den moten som var da man selv var i ungdomsskolealder. Når din ungdomsmote blir in om 10 år, kommer du til å tenke det samme som jeg 😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Særlig fint er det ikke, men de passer best til unge jenter. Ikke la en på 30 og oppover gå i det. 

Anonymkode: d9e29...e2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...