AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #21 Skrevet 10. september 2019 På Friday, August 30, 2019 den 15.52, AnonymBruker skrev: Har likt en i skjul i 5 år. Avviste han da jeg følte jeg var for dum. Men så fikk han jo dame, ei jeg aldri har likt. De forlovet seg for ikke lenge siden. Hun han forlovet seg med kjenner ei venninne av meg, og hun har snakket om at jeg er «evig singel». Så de ville spleise meg med en, men jeg likte han ikke...han er også «evig singel». Men så skrev jeg hva jeg hadde følt for ham jeg egentlig likte , siden han tok kontakt med meg slik at jeg kunne bli avvist og gå videre, men han ville møtes. Han liker meg visst svært godt enda, og sier han må si fra til dama. Nå har folk på bygda hwgynt å sende stygge blikk. Jeg ser egentlig på hun han var med som en dum bimbo kjerring og irriterer meg veldig over at hun vil ha samme mann. Han har flyttet fra henne, men hun skriver om «meg» på Facebook. At jeg er verdens verste kvinne virker det som. Men hvorfor må det patetiske kvinnemennesket gå etter menn iver sin liga? Anonymkode: ea36a...c2c At du "aldri har likt damen hans" er vel egentlig ikke relevant i det hele tatt! At de liker hverandre, er vel at som betyr noe... Anonymkode: 12595...c2f
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #22 Skrevet 10. september 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: At du "aldri har likt damen hans" er vel egentlig ikke relevant i det hele tatt! At de liker hverandre, er vel at som betyr noe... Anonymkode: 12595...c2f Jaja men det er slutt nå Anonymkode: ea36a...c2c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå