Gå til innhold

Han sier han vil forlate dama

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har likt en i skjul i 5 år. Avviste han da jeg følte jeg var for dum. Men så fikk han jo dame, ei jeg aldri har likt. De forlovet seg for ikke lenge siden. Hun han forlovet seg med kjenner ei venninne av meg, og hun har snakket om at jeg er «evig singel». Så de ville spleise meg med en, men jeg likte han ikke...han er også «evig singel». Men så skrev jeg hva jeg hadde følt for ham jeg egentlig likte , siden han tok kontakt med meg slik at jeg kunne bli avvist og gå videre, men han ville møtes. Han liker meg visst svært godt enda, og sier han må si fra til dama. Nå har folk på bygda hwgynt å sende stygge blikk. Jeg ser egentlig på hun han var med som en dum bimbo kjerring og irriterer meg veldig over at hun vil ha samme mann. Han har flyttet fra henne, men hun skriver om «meg» på Facebook. At jeg er verdens verste kvinne virker det som. Men hvorfor må det patetiske kvinnemennesket gå etter menn iver sin liga?

Anonymkode: ea36a...c2c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså, de har flytta fra hverandre og han sier han vil forlate dama, men har enda ikke gjort det og dere har et forhold nå? Vart litt rotete, men lurer på om jeg forsto riktig? :)

• Liker 3
Skrevet

Synes du skrev i innledningen at han var over din liga også, så...? Eller er du blitt smartere nå? 

Måten du omtaler henne på får ikke deg og din fremgangsmåte til å virke spesielt tiltalende egentlig. Eller smart. 

Anonymkode: 1e962...c98

• Liker 3
Skrevet

Drama...

Anonymkode: 6ff43...e42

• Liker 1
Skrevet

Uhm. Den som er patetisk her er jo deg som skriver til en mann som er forlovet hva du føler for han, selvom du vet at han er opptatt, og saboterer og ødelegger et lykkelig forhold. Hadde også sett stygt på deg! Sannsynligvis konfrontert deg ganske hardt ja. Eier du ingen sosiale antenner, grenser eller skam? 

Anonymkode: ce6be...0cb

• Liker 5
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har likt en i skjul i 5 år. Avviste han da jeg følte jeg var for dum. Men så fikk han jo dame, ei jeg aldri har likt. De forlovet seg for ikke lenge siden. Hun han forlovet seg med kjenner ei venninne av meg, og hun har snakket om at jeg er «evig singel». Så de ville spleise meg med en, men jeg likte han ikke...han er også «evig singel». Men så skrev jeg hva jeg hadde følt for ham jeg egentlig likte , siden han tok kontakt med meg slik at jeg kunne bli avvist og gå videre, men han ville møtes. Han liker meg visst svært godt enda, og sier han må si fra til dama. Nå har folk på bygda hwgynt å sende stygge blikk. Jeg ser egentlig på hun han var med som en dum bimbo kjerring og irriterer meg veldig over at hun vil ha samme mann. Han har flyttet fra henne, men hun skriver om «meg» på Facebook. At jeg er verdens verste kvinne virker det som. Men hvorfor må det patetiske kvinnemennesket gå etter menn iver sin liga?

Hmm patetisk . hvem sa du ? Du skriver ikke akkurat som du er den skarpeste selv og over sin liga ? Hun klikket jo tydleig med han hun forlovet seg med da, ikke hennes skyld at han var en drittsekk, og hun var nok over hans liga tenker jeg

Anonymkode: 96a40...d60

• Liker 8
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Uhm. Den som er patetisk her er jo deg som skriver til en mann som er forlovet hva du føler for han, selvom du vet at han er opptatt, og saboterer og ødelegger et lykkelig forhold. Hadde også sett stygt på deg! Sannsynligvis konfrontert deg ganske hardt ja. Eier du ingen sosiale antenner, grenser eller skam? 

Jo, hadde hun vært «bedre» enn meg hadde jeg latt være. 

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vel, hvis du satte deg selv i hennes situasjon, så ville du nok forstått henne litt bedre. Det forsvarer kanskje ikke å slenge dritt, men jeg har opplevd å bli utsatt for utroskap, og det ble slutt, og deretter ble de sammen. Jeg er rasende på begge, selv om jeg intellektuelt forstår at det var han som stod for tillitsbruddet. 

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, Svartfugl skrev:

Vel, hvis du satte deg selv i hennes situasjon, så ville du nok forstått henne litt bedre. Det forsvarer kanskje ikke å slenge dritt, men jeg har opplevd å bli utsatt for utroskap, og det ble slutt, og deretter ble de sammen. Jeg er rasende på begge, selv om jeg intellektuelt forstår at det var han som stod for tillitsbruddet. 

Hvorfor finner du ikke bare en ny?

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva har det med saken å gjøre? Å finne seg en ny, er alltid ikke løsningen på kjærlighetssorg, i alle fall hvis man ønsker et sunt og modent følelsesliv. Nå er dette en stund siden, og jeg er mer eller mindre kommet over det nå, og klar for å date. Man sørger jo over tapet over en bestemt person og relasjon, ikke tapet av en kjæreste generelt. 

• Liker 1
Skrevet
23 minutter siden, Svartfugl skrev:

Hva har det med saken å gjøre? Å finne seg en ny, er alltid ikke løsningen på kjærlighetssorg, i alle fall hvis man ønsker et sunt og modent følelsesliv. Nå er dette en stund siden, og jeg er mer eller mindre kommet over det nå, og klar for å date. Man sørger jo over tapet over en bestemt person og relasjon, ikke tapet av en kjæreste generelt. 

Skjønner. Nå er ikke jeg slik som går rundt og prøver meg. Men vi hadde en greie for 5 år siden. Jeg kom aldri helt over han og har alltid følt at han er «min». Jeg hadde så lav selvfølelse da. Hun han ble sammen med har selv ødelagt forhold. Bare at hun likte alltid å flørte med gifte menn. 

Jeg har bare alltid sett på henne som en bimbo. Ei som menn har som midlertidig moro. 

Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor gjør du ikke bare det selv?

Virker som denne typen "din" først ble interessant for deg da han ble sammen med ei annen dame; ei dame du avskyr. Føles det bra å ødelegge for andre?

Anonymkode: 14e36...8d8

• Liker 1
Gjest Familytree
Skrevet

Kom over det og gå videre. Du skjønner ikke at du slenger dritt til en person? Det får deg til å se ut som en sky og patetisk person🤷‍♂️

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor gjør du ikke bare det selv?

Virker som denne typen "din" først ble interessant for deg da han ble sammen med ei annen dame; ei dame du avskyr. Føles det bra å ødelegge for andre?

Anonymkode: 14e36...8d8

Fordi han tilhørte ikke henne

Skrevet

Alle utro drittsekker sier at de vil forlate dama. Det er selvsagt bare løgn de sier mens de utnytter deg for oppmerksomhet. Det booster de å vite at du liker de. Ikke fall for det

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi han tilhørte ikke henne

Vent å litt. Han har jo aldri tilhørt deg. Du likte han i skjul? Og nå er du sjalu og prøver å sabotere? Og du klarer å prestere å omtale deg selv som en bedre person enn kjæresten han har? Haha vrangforestilt deluxe du

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vent å litt. Han har jo aldri tilhørt deg. Du likte han i skjul? Og nå er du sjalu og prøver å sabotere? Og du klarer å prestere å omtale deg selv som en bedre person enn kjæresten han har? Haha vrangforestilt deluxe du

Det er slutt mellom dem

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er slutt mellom dem

Og så? Det gjør ikke deg til noe bedre person enn henne for det, og gjør han heller ikke noe mere din enn hennes. 

• Liker 2
Skrevet
På 31.8.2019 den 16.25, AnonymBruker skrev:

Skjønner. Nå er ikke jeg slik som går rundt og prøver meg. Men vi hadde en greie for 5 år siden. Jeg kom aldri helt over han og har alltid følt at han er «min». Jeg hadde så lav selvfølelse da. Hun han ble sammen med har selv ødelagt forhold. Bare at hun likte alltid å flørte med gifte menn. 

Jeg har bare alltid sett på henne som en bimbo. Ei som menn har som midlertidig moro. 

Skjønner det, men der sier ve litt om han mannen da, som likevel gikk for en "bimbo", eller?

• Liker 1
Skrevet
På 31.8.2019 den 14.50, AnonymBruker skrev:

Hadde hun vært «bedre» enn meg hadde jeg latt være. 

Skjønner godt at hun er sur på deg, du både bidrar til bruddet og ser ned på henne.

Anonymkode: 7ac3c...256

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...