AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #21 Skrevet 30. august 2019 9 minutter siden, ordinarygirl skrev: Dette skjer meg nesten hver gang jeg sover på sofaen, så jeg har ikke tellinga på hvor mange ganger det har skjedd nå. Er det normalt at det skjer så ofte? Slitsomt å våkna utslitt i stede for uthvilt. hvil på senga i stedet? Anonymkode: 2695b...a07
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #22 Skrevet 30. august 2019 Alle våkner utslitt og forvirra når de sovner på sofaen 😂 Anonymkode: 99dae...07b
beige Skrevet 30. august 2019 Forfatter #23 Skrevet 30. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: hvil på senga i stedet? Anonymkode: 2695b...a07 Ja, er nok det som er løsninga☺️
beige Skrevet 30. august 2019 Forfatter #24 Skrevet 30. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Alle våkner utslitt og forvirra når de sovner på sofaen 😂 Anonymkode: 99dae...07b Sant☺️ Man ikke alle drømmer at de er lam og holder på å kveles😝
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #25 Skrevet 30. august 2019 I søvnparalysen min ble jeg voldtatt. Jeg følte alt og det var det verste jeg hadde opplevd. Jeg husker djeveltingen som var sort, hadde horn og lyn i øynene. Våknet og skrek av reddsel. Eneste episoden jeg har hatt. Forferdelig. Anonymkode: affdd...4b2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #26 Skrevet 30. august 2019 På 29.8.2019 den 20.01, ordinarygirl skrev: Hver gang jeg sover på sofaen på ettermiddagene drømmer jeg at jeg våkner og er lam/sliter veeeldig med å røre på meg. Det kommer folk som jeg prøver å snakke med, men det blir bare mumling. Jeg våkner i et rykk og er helt utmattet av å prøve å våkne til ordentlig. Føles ut som om jeg har hatt pusteproblemer. Og hvorfor skjer dette bare når jeg sover på sofaen på ettermiddagene og ikke i senga på natten? Jeg opplever også noe tilsvarende når jeg sovner på ettermiddagen, eller sovner av igjen på morgenen. Den ene hjernehalvdelen sover, og den andre er våken og bevisst det som skjer rundt meg. Det kjennes ut som jeg er lam, blir trykket ned, men det er fordi at den delen som styrer bevegelse ( og hindrer meg i å gjøre alt jeg drømmer, den delen sover / er paralysert. https://no.m.wikipedia.org/wiki/Søvnparalyse Anonymkode: 1cdbc...b05
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå