AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #1 Del Skrevet 29. august 2019 Faren min døde brått for 8 år siden. Sorgen var på topp for ca. 4 år siden men jeg har virkelig kjent på at den er på full fart tilbake det siste året. Jeg er litt usikker på om dette er normalt? Anonymkode: 9f150...367 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #2 Del Skrevet 29. august 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Faren min døde brått for 8 år siden. Sorgen var på topp for ca. 4 år siden men jeg har virkelig kjent på at den er på full fart tilbake det siste året. Jeg er litt usikker på om dette er normalt? Anonymkode: 9f150...367 Det er helt normalt at sorg går i bølgedaler. Den vil nok komme og gå i mange år fremover Anonymkode: a2633...2b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 29. august 2019 #3 Del Skrevet 29. august 2019 Pappa døde brått for 17 år siden. Jeg kjenner fremdeles på det enorme savnet i perioder. Så ja, det du opplever er helt normalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #4 Del Skrevet 29. august 2019 7 timer siden, ^^Belle^^ skrev: Pappa døde brått for 17 år siden. Jeg kjenner fremdeles på det enorme savnet i perioder. Så ja, det du opplever er helt normalt. Enormt savn beskriver det godt. Anonymkode: 9f150...367 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonymjente21 Skrevet 5. september 2019 #5 Del Skrevet 5. september 2019 Sorg har forskjellige faser, du kan være i den fasen som går frem og tilbake, anbefaler deg å les om det. Helt normalt og ufattelig trist. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi680 Skrevet 5. september 2019 #6 Del Skrevet 5. september 2019 Ja, kjenner meg igjen, da min far døde for snart 25 år siden. Ønsker noen ganger at han var her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 #7 Del Skrevet 17. september 2019 Mistet min far når jeg var 13. Savnet blir bare større og større. Kunne gitt hva som helst for å få han tilbake. Anonymkode: 7e4a7...b40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå