AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #1 Del Skrevet 29. august 2019 Jeg har et ønske om å trene styrke, jogge, klatre og gjøre yoga. Helst hver uke. Men er det for mye forskjellig? Vil alt bare være halvveis da eller kan jeg bli god på alt? Hvordan bør jeg legge opp treningsuken? Anonymkode: fc1f5...62f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #2 Del Skrevet 29. august 2019 De treningsformene du nevner lar seg lett kombineres. Men hva trener du i dag, da? Er du helt utrent så kan det kanskje bli for mye å kjøre alt på en gang. Anonymkode: 1bba0...39a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 29. august 2019 #3 Del Skrevet 29. august 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har et ønske om å trene styrke, jogge, klatre og gjøre yoga. Helst hver uke. Men er det for mye forskjellig? Vil alt bare være halvveis da eller kan jeg bli god på alt? Hvordan bør jeg legge opp treningsuken? Anonymkode: fc1f5...62f Hva mener du med enten halvveis eller god på alt? Mener du at du må enten være god på alt, eller så ingenting? Kan du ikke gjøre litt av alt når du har lyst og tid? Det er i hvert fall det jeg gjør. Har noen faste timer i uken egger til, men ellers tar jeg noe alt etter hva som passer og hva jeg har lyst til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #4 Del Skrevet 29. august 2019 Jeg er litt trent fra før av. Men jeg motiveres av progresjon, og jeg vil ikke bare gjøre litt av alt uten å få noen bedring i noe. Anonymkode: fc1f5...62f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Forumhei Skrevet 29. august 2019 #5 Del Skrevet 29. august 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har et ønske om å trene styrke, jogge, klatre og gjøre yoga. Helst hver uke. Men er det for mye forskjellig? Vil alt bare være halvveis da eller kan jeg bli god på alt? Hvordan bør jeg legge opp treningsuken? Anonymkode: fc1f5...62f Kommer lenger med iallfall legge fokus på 1 ting og ha 1 sekunder aktivitet, eksempelvis primær aktivitet: - styrketrening helkropp 3 ganger i uka sekunder aktivitet kondisjon: - 1 dag langkjøing - 1 dag intervaller 4x4 kommer lengste med å fokusere på få ting om gangen. hilsen mann 26 Man må jo legge inn rundt 10 000 timer på å bli jævlig god på noe, tar lenger tid jo flere baller man har i lufta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Warrior Skrevet 29. august 2019 #6 Del Skrevet 29. august 2019 Neida. Ikke for mye hvis du liker det, men det kommer an på hvor mye tid du har. Vet ikke hvor travel uke du har ellers. Selv løper jeg litt og trener styrke hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå