B87C Skrevet 30. august 2019 #41 Skrevet 30. august 2019 1 time siden, jabx skrev: Det du beskriver er ikke timeout. Timeout er en form for isolasjon. Hvis du bare fjerner barnet fra situasjonen for å snakke med det, men ikke tvinger det til å bli værende på et nærmere angitt sted og overlater det til seg selv, så er det ikke timeout. Uhm jo, å isolere ett barn er jo noe helt annet.. en timeout er en pause fra situasjonen enkelt og greit...
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #42 Skrevet 31. oktober 2021 "Nå er jeg faen meg lei av deg. Nå går du inn på rommet, sitt så du kan tenke over alt det slemme du har gjort mot meg" sier jeg regelmessig til sønnen min. Det er ikke uvanlig at jeg låser døra til soverommet hans. Anonymkode: f4604...6f1
Alivamale Skrevet 31. oktober 2021 #43 Skrevet 31. oktober 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): "Nå er jeg faen meg lei av deg. Nå går du inn på rommet, sitt så du kan tenke over alt det slemme du har gjort mot meg" sier jeg regelmessig til sønnen min. Det er ikke uvanlig at jeg låser døra til soverommet hans. Anonymkode: f4604...6f1 Dette tror jeg du skriver kun for å provosere/trolle.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå