Gå til innhold

Mulighet for å møte han.... !? Trenger svar..:)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En jeg har likt veldig lenge, han vet det ikke.. Han flyttet langt bort for noen bitte få år siden. Igår sa ei på jobb at han holder foredrag rundt omkring i Norge. Han er her i nærheten av meg her i Januar mnd. Burde jeg dra til deg stedet når deg skal holdes? 🙈 Bare tilfeldig ta en kaffe ved det stedet? Det er åpent for alle, å jeg kjenner jeg haf helt enormt lyst å se han. 

Anonymkode: dfdf3...391

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grip sjansen! Har du veldig lyst og det ikke ligger andre hindringer i veien, så kjør på. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig mener jeg du burde ha svarene inni deg selv. 

Trenger du manus eller har du manus klart selv?

hvilke punkter er viktig for deg å få treffe han. 

Vet han hadde du finnes? har han sett deg før?

Anonymkode: bbd71...894

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du den samme som har posted om denne karen mange ganger før?

Anonymkode: 81511...5f1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, wintergirl skrev:

Grip sjansen! Har du veldig lyst og det ikke ligger andre hindringer i veien, så kjør på. 

Du mener det altså. Jeg åpnet igrunnen øynene for han da han var vikar for legen min for flere år siden🙈 Han jobber ikke som lege nå. Men det er jo ikke helt på sin plass alikavel. Venninnen min sier jeg må legge ballen dø. Han er utdannet fysioterapeut itilegg, så temaet blir det. Men det er jo eneste mulighet fof å se han, han bor på motsayt side av meg i norge. Ta en kaffe akkurat den helga han er på seminar. Huff...😅

Anonymkode: dfdf3...391

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er du den samme som har posted om denne karen mange ganger før?

Anonymkode: 81511...5f1

Ikke postet her nei. Jeg har lagt ut noe helt annet på foreldreforum, da noe om tvillingene mine. 

Anonymkode: dfdf3...391

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du mener det altså. Jeg åpnet igrunnen øynene for han da han var vikar for legen min for flere år siden🙈 Han jobber ikke som lege nå. Men det er jo ikke helt på sin plass alikavel. Venninnen min sier jeg må legge ballen dø. Han er utdannet fysioterapeut itilegg, så temaet blir det. Men det er jo eneste mulighet fof å se han, han bor på motsayt side av meg i norge. Ta en kaffe akkurat den helga han er på seminar. Huff...😅

Anonymkode: dfdf3...391

Han er ikke legen din mer? Leger kan også treffe mennesker og bli forelsket. De er bare mennesker. Bare de ikke utnytter posisjonen sin, men det er noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Familytree
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare tilfeldig ta en kaffe ved det stedet?

Stalker alarm 😅

Send ham et melding og inviter ham til en kaffe, fortell ham at de fortalte deg eller visste du at han skal besøke Norge. Det er enkelt og viktigst av alt: du skal ikke vandre i huset hans for å se det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, wintergirl skrev:

Han er ikke legen din mer? Leger kan også treffe mennesker og bli forelsket. De er bare mennesker. Bare de ikke utnytter posisjonen sin, men det er noe annet.

Nei, han var kun vikar den ene gangen jeg var innom for en trolig blindtarmbetennelse. Jeg måtte ha han litt på tlf i etterkant og ble veldig nyskjerrig på navnet. Googla det opp, så wholá 😁 Men mulig han kan huske meg? Jeg har jobbet i butikk i flere år, å kan minnes personer bare ved utseendet. 

Igrunnen fikk jeg lyst til å melde meg på, men det koster og jeg vet ikke om det for meg 'vanligperson' en gang. Tips til hvordan jeg tilfeldig kan støte på han? 

Hilsen en pitteliten stalker da🙄 

Anonymkode: dfdf3...391

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Personlig mener jeg du burde ha svarene inni deg selv. 

Trenger du manus eller har du manus klart selv?

hvilke punkter er viktig for deg å få treffe han. 

Vet han hadde du finnes? har han sett deg før?

Anonymkode: bbd71...894

Vet ikke helt punktene, men jeg tror det må være for å legge merke til om han husker meg. Hoho. Og self for å ta en titt på han. Jeg har drømt om han tidligere, blitt påmint flere ganger.  

Men blir vel nokså kleint å tilfeldigvis sitte i samme bygg som han å drikke kaffe.🎶 

Anonymkode: dfdf3...391

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du den samme som har posted om denne karen mange ganger før?

Anonymkode: 81511...5f1

Ja, er det. 

Anonymkode: 929bf...f43

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, wintergirl skrev:

Hvordan går det Ts?

Hmm, han kommer en helg jeg vet han vil være på en kafé i byen. Har jo utroolig lyst å se han da. Er ikke den som liker å ta initiativ, men vil helst vise meg å se om han husker meg igjen. Får ta med meg ei venninne, så får vi se🤭🤭🤪 Kan vel ikke tape så mye, tror du det? 

Litt merkelig iom at jeg har vært hans pasient. Han er iallefall singel (såvidt jeg vet) 

Anonymkode: dfdf3...391

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hmm, han kommer en helg jeg vet han vil være på en kafé i byen. Har jo utroolig lyst å se han da. Er ikke den som liker å ta initiativ, men vil helst vise meg å se om han husker meg igjen. Får ta med meg ei venninne, så får vi se🤭🤭🤪 Kan vel ikke tape så mye, tror du det? 

Litt merkelig iom at jeg har vært hans pasient. Han er iallefall singel (såvidt jeg vet) 

Anonymkode: dfdf3...391

Du får se. Det verste du kan få er et nei😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enda en forelsket-i-lege-tråd ja... God natt

Anonymkode: b11db...de6

Fler blir det.😉

Anonymkode: 929bf...f43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter ikke at folk kan falle for leger av alle mennesker. mange er også arrogante. Er det bare fordi du liker folk i maktposisjoner eller noe, TS?

Anonymkode: f1510...4bb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fatter ikke at folk kan falle for leger av alle mennesker. mange er også arrogante. Er det bare fordi du liker folk i maktposisjoner eller noe, TS?

Anonymkode: f1510...4bb

Til du som alltid irriterer deg over legetråder, det er mange av oss som liker en mann som i mitt og andres tilfeller - tilfeldigvis er en lege. Det spiller ikke noe rolle hvordan stillingen hans er, jeg fallt ikke for han fordi han var lege. Det var personligheten hans og ikke minst utseendet. Måten han pratet på.  

Han kunne likegodt vært rørlegger. 

Anonymkode: dfdf3...391

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, wintergirl skrev:

Du får se. Det verste du kan få er et nei😊 

Jeg kommer nok bare til å smile og si hei😉

Anonymkode: dfdf3...391

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...