Gå til innhold

Mulighet for å møte han.... !? Trenger svar..:)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

56 minutter siden, padawan skrev:

Puletime. 

😄😄 

Ønsketanken jeg har hatt lenge, si. 

Anonymkode: dfdf3...391

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Var ikke du meget dyktig i anatomi?😉

Anonymkode: 929bf...f43

😂 Jeg har hatt faget, ja. 🙈

Anonymkode: dfdf3...391

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

😂 Jeg har hatt faget, ja. 🙈

Anonymkode: dfdf3...391

Good!😚

Anonymkode: 929bf...f43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Good!😚

Anonymkode: 929bf...f43

Ikke hvem som helst som har anatomi. Nå er ikke jeg lege, men jeg trengte det faget i utdannelsen min. 😉

Anonymkode: dfdf3...391

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke hvem som helst som har anatomi. Nå er ikke jeg lege, men jeg trengte det faget i utdannelsen min. 😉

Anonymkode: dfdf3...391

Ok! Try me.

Anonymkode: 929bf...f43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok! Try me.

Anonymkode: 929bf...f43

Tipper leger også følger med på KG. Hvorfor skulle de ikke? Kanskje nettopp du er det. 🤷‍♀️😊

Anonymkode: dfdf3...391

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir for snålt for min del TS. Hvis du virkelig er interessert i han, hvorfor da ikke ta kontakt og med det sjekke responsen?

Må være mye enklere og mer ryddig det, enn et opplegg der du reiser for å ta en kopp kaffe et sted han skal holde foredrag, det siste leder nok ikke til noe som helst.

Å ha så vondt for å uttrykke seg som det du tydeligvis har, det kan ikke være lett å leve slik, du må ta et virkelig initiativ og så får det briste eller bære, slik jeg ser det så er ikke det opplegget ditt noen initiativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Made4u skrev:

Dette blir for snålt for min del TS. Hvis du virkelig er interessert i han, hvorfor da ikke ta kontakt og med det sjekke responsen?

Må være mye enklere og mer ryddig det, enn et opplegg der du reiser for å ta en kopp kaffe et sted han skal holde foredrag, det siste leder nok ikke til noe som helst.

Å ha så vondt for å uttrykke seg som det du tydeligvis har, det kan ikke være lett å leve slik, du må ta et virkelig initiativ og så får det briste eller bære, slik jeg ser det så er ikke det opplegget ditt noen initiativ.

Er enig i det, men denne situasjonen er litt mer fjern i forhold til om det skulle vært en vanlig mann i gata eller naboen. Det at jeg liker en som har vært legen min gjør det vanskelig for å sjekke han opp. Jeg kunne bare ønske det ikke var et tabutema, så kanskje det ville vært enklere å sjekke han opp. ;) Du hører jo aldri om et forhold mellom en lege og en tidligere pasient?

Anonymkode: dfdf3...391

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er enig i det, men denne situasjonen er litt mer fjern i forhold til om det skulle vært en vanlig mann i gata eller naboen. Det at jeg liker en som har vært legen min gjør det vanskelig for å sjekke han opp. Jeg kunne bare ønske det ikke var et tabutema, så kanskje det ville vært enklere å sjekke han opp. ;) Du hører jo aldri om et forhold mellom en lege og en tidligere pasient?

Anonymkode: dfdf3...391

Han er ett initiativ unna, og det er det du som må ta i dette tilfellet... Hopp i det å få det overstått, du har intet å tape og alt å vinne...

At han er lege og du har vært hans pasient trenger ikke bety noe, du er langt fra hans pasient nå. I så fall får du et avslag eller ingen respons i det hele tatt, og hva har du da tapt? Jo, ikke noe som helst...

Men tenk hvor spennende det ville være dersom du fikk respons og dette gikk din vei?

---

Det finnes bare en løsning her, å ta kontakt og være veldig direkte på hva du vil med å ta kontakt med han, ikke noe i veien for at det er du som tar initiativ for å sjekke han opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tipper leger også følger med på KG. Hvorfor skulle de ikke? Kanskje nettopp du er det. 🤷‍♀️😊

Anonymkode: dfdf3...391

Ro, ro, ro din båt.

Anonymkode: 929bf...f43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Made4u skrev:

Dette blir for snålt for min del TS. Hvis du virkelig er interessert i han, hvorfor da ikke ta kontakt og med det sjekke responsen?

Må være mye enklere og mer ryddig det, enn et opplegg der du reiser for å ta en kopp kaffe et sted han skal holde foredrag, det siste leder nok ikke til noe som helst.

Å ha så vondt for å uttrykke seg som det du tydeligvis har, det kan ikke være lett å leve slik, du må ta et virkelig initiativ og så får det briste eller bære, slik jeg ser det så er ikke det opplegget ditt noen initiativ.

Enig. Er så turn off. 

Anonymkode: 929bf...f43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.9.2019 den 15.49, AnonymBruker skrev:

Til du som alltid irriterer deg over legetråder, det er mange av oss som liker en mann som i mitt og andres tilfeller - tilfeldigvis er en lege. Det spiller ikke noe rolle hvordan stillingen hans er, jeg fallt ikke for han fordi han var lege. Det var personligheten hans og ikke minst utseendet. Måten han pratet på.  

Han kunne likegodt vært rørlegger. 

Anonymkode: dfdf3...391

Hvorfor finner du ikke en som er rørlegger men som er lik han legen da?

Sorry, men jeg kjøper den ikke helt. Det har vært mange slike tråder her... vet ikke om det er samme person eller om dette er så vanlig.

Leger skal faktisk gi omsorg til pasienter, og det virker som noen kan tolke dette på en annen måte enn det det er.

Prøver ikke å skuffe deg her, men tenk realistisk.

Anonymkode: f1510...4bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor finner du ikke en som er rørlegger men som er lik han legen da?

Sorry, men jeg kjøper den ikke helt. Det har vært mange slike tråder her... vet ikke om det er samme person eller om dette er så vanlig.

Leger skal faktisk gi omsorg til pasienter, og det virker som noen kan tolke dette på en annen måte enn det det er.

Prøver ikke å skuffe deg her, men tenk realistisk.

Anonymkode: f1510...4bb

Jeg har møtt ei dame jeg liker og hun kan jeg vise frem til hele verden.🥰

Anonymkode: 929bf...f43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har møtt ei dame jeg liker og hun kan jeg vise frem til hele verden.🥰

Anonymkode: 929bf...f43

Så bra.

Anonymkode: f1510...4bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så bra.

Anonymkode: f1510...4bb

Takk.

Anonymkode: 929bf...f43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, Made4u skrev:

Han er ett initiativ unna, og det er det du som må ta i dette tilfellet... Hopp i det å få det overstått, du har intet å tape og alt å vinne...

At han er lege og du har vært hans pasient trenger ikke bety noe, du er langt fra hans pasient nå. I så fall får du et avslag eller ingen respons i det hele tatt, og hva har du da tapt? Jo, ikke noe som helst...

Men tenk hvor spennende det ville være dersom du fikk respons og dette gikk din vei?

---

Det finnes bare en løsning her, å ta kontakt og være veldig direkte på hva du vil med å ta kontakt med han, ikke noe i veien for at det er du som tar initiativ for å sjekke han opp.

Det burde ikke høres så ufattelig rart ut som noen her i tråden skal ha det til. En person som gir omsorg og er en god lytter  er de fleste svake for, det er også grunnen for at leger har en streng autoritet - nettopp fordi mange forelsker seg i behandleren sin. Jeg velger å tro at de bittre personene som syntes dette er turnoff og den slags, har et problem/avsky rundt dette temaet.

Jobber selv innen helse og jeg vet det er normalt.

@Made4u Takk for råd;-) 😁

Anonymkode: dfdf3...391

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det burde ikke høres så ufattelig rart ut som noen her i tråden skal ha det til. En person som gir omsorg og er en god lytter  er de fleste svake for, det er også grunnen for at leger har en streng autoritet - nettopp fordi mange forelsker seg i behandleren sin. Jeg velger å tro at de bittre personene som syntes dette er turnoff og den slags, har et problem/avsky rundt dette temaet.

Jobber selv innen helse og jeg vet det er normalt.

@Made4u Takk for råd;-) 😁

Anonymkode: dfdf3...391

Ja, dette opplegget her er turn off: 

der du reiser for å ta en kopp kaffe et sted han skal holde foredrag.

Anonymkode: 929bf...f43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Leger skal faktisk gi omsorg til pasienter, og det virker som noen kan tolke dette på en annen måte enn det det er

Hadde du vært en autorisert lege, ville du visst hvor normalt det er. 

Anonymkode: dfdf3...391

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det burde ikke høres så ufattelig rart ut som noen her i tråden skal ha det til. En person som gir omsorg og er en god lytter  er de fleste svake for, det er også grunnen for at leger har en streng autoritet - nettopp fordi mange forelsker seg i behandleren sin. Jeg velger å tro at de bittre personene som syntes dette er turnoff og den slags, har et problem/avsky rundt dette temaet.

Jobber selv innen helse og jeg vet det er normalt.

@Made4u Takk for råd;-) 😁

Anonymkode: dfdf3...391

Inkludert deg selv.😂

Anonymkode: 929bf...f43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...