Gå til innhold

"Hos Peder"

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvordan finner jeg disse menneskene på SoMe?

Anonymkode: 93d89...e93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Haha! Har hørt på denne sesongen med et halvt øre men har følt jeg har kjent igjen paret. Når jeg googlet det du skrev her så forsto jeg jo at dette er folk jeg kjenner 🤣

Anonymkode: 5454f...570

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
AnonymBruker

Hun skriver: En liten hilsen til snokere fra KG. Håper dere er snillere med folk i virkeligheten. Ikke direkte sitat. 

Synes da ikke folk har vært så slemme mot de/henne? Man må nesten tåle og bli ment noe om når man bretter ut forholdet i en podcast på den måten. 

Anonymkode: 27b3f...331

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hun skriver: En liten hilsen til snokere fra KG. Håper dere er snillere med folk i virkeligheten. Ikke direkte sitat. 

Synes da ikke folk har vært så slemme mot de/henne? Man må nesten tåle og bli ment noe om når man bretter ut forholdet i en podcast på den måten. 

Det må nok være vondt å høre at man er dørgende kjedelig å høre på vel? 

Anonymkode: 89242...534

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 25.5.2021 den 21.48):

Jeg synes vi var hardere mot de andre parene 😅 Jeg er helt enig, deler man slikt så må man regne med å bli diskutert også.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen som vet noe om når det kommer ny sesong?:)

Anonymkode: e71a8...a3a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Annonse

• 2 uker senere...

Er det noen som vet hvordan man kan finne Morten på SoMe? Merker jeg ble veldig nysgjerrig på fyren!

Anonymkode: 57a13...af0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Hos Peder var favorittpodcasten min før. Elsket de første sesongene av Tiril, Camilla, Fredrik og Kristin. Men jeg klarte ikke å høre ferdig de som var i parterapi, det fikk jeg ikke noe særlig ut av. Synes det ble kjedelig og mye syting. Samme med Marit.  

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...
AnonymBruker

Å gode Gud, Christine og Harald er med i det ryddeprogrammet til Desta Marie Beeder på Tv2.... det er det verste jeg har sett- omtrent. Hjelpes. Men de er sammen i alle fall da. 

Anonymkode: fd99a...5b7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Å gode Gud, Christine og Harald er med i det ryddeprogrammet til Desta Marie Beeder på Tv2.... det er det verste jeg har sett- omtrent. Hjelpes. Men de er sammen i alle fall da. 

Hahahahaha, jeg skrev akkurat om det i den tråden før jeg søkte opp denne tråden igjen. Det må jo være dem når vi er flere som kjenner igjen stemmene?

Er det virkelig slik de ser ut!??? 😳😳 Jeg kan ikke si hva jeg mener, for da blir jeg kastet ut av KG, men **** ******** *****. 🤣

Det er FORTSATT snakk om "hvis ikke ... så kan vi ikke være sammen". Gode gud.

Endret av loveli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 hour ago, AnonymBruker said:

Oioioi, dette må jeg se. 

Anonymkode: eb9e2...7b5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, det kom jo ikke akk som en bombe hvordan det så ut hjemme der da.... Det var ille! Jeg tenker litt sånn; litt spesielt å melde seg på podkast, reality TV osv...? Søker mye gratis hjelp. Jeg skjønner ikke at noen orker å bo sånn, og jeg skjønner ikke hvordan man kan knytte seg til en te-kanne eller et brettspill... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
loveli skrev (49 minutter siden):

Hahahahaha, jeg skrev akkurat om det i den tråden før jeg søkte opp denne tråden igjen. Det må jo være dem når vi er flere som kjenner igjen stemmene?

Er det virkelig slik de ser ut!??? 😳😳 Jeg kan ikke si hva jeg mener, for da blir jeg kastet ut av KG, men **** ******** *****. 🤣

Det er FORTSATT snakk om "hvis ikke ... så kan vi ikke være sammen". Gode gud.

Det er de, jeg har sett bloggen og Facebook siden hennes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skulle akkurat skrive her jeg også.. At det er dem i ryddeprogrammet. 🤷‍♀️😅 Var jo ikke sååå ille der da. Men overveldende, ja, det skjønner jeg. 

Anonymkode: e2d87...7e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Skulle akkurat skrive her jeg også.. At det er dem i ryddeprogrammet. 🤷‍♀️😅 Var jo ikke sååå ille der da. Men overveldende, ja, det skjønner jeg. 

Anonymkode: e2d87...7e4

Klær slengt overalt, 70 brudekjoler strødd rundt, komplett kaos. Hadde aldri orket... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Hvem er de igjen? De psykologene? 

Anonymkode: 99dbd...66d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 hours ago, AnonymBruker said:

Hvem er de igjen? De psykologene? 

Anonymkode: 99dbd...66d

Nei, de som drev med rollespill og man fikk innrykk av at de hadde gått inn i forholdet ganske raskt etter et annet samlivsbrudd. 

Mest av alt er jeg sjokkert over at voksne mennesker lever i sånt rot. Huset var jo kjempefint når de hadde tømt det. Syns det var veldig bra at de fikk så god hjelp, men utrolig at det er nødvendig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 måneder senere...

Det ser ut som Sofia og Christian fortsatt er sammen og de har fått 1 barn til (informasjon funnet på åpen profil).

Jeg håper virkelig de har funnet ut av ting og har det bra sammen nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...