Gå til innhold

Hater sokker og strømper


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg liker å gå med sokker, men har ingenting imot å gå barbeint heller. Sover uten. Men jeg jobber i skobutikk og mange kunder foretrekker å gå uten sokker i skoene. Det er greit, men det som IKKE er greit er at de forventer å få prøve skoene i butikken uten sokker. Det er rett og slett ekkelt. Andre skal faktisk prøve etter deg, og kanskje til og med kjøpe dem. Jeg stopper det med en gang jeg ser det og krever at de tar på prøvestrømper hvis de vil prøve. Har fått noen sure kommentarer og himling med øyene men det driter jeg i. Hygiene først. Og spesielt nå i corona!!

Anonymkode: 8ecfe...1a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg liker å gå med sokker, men har ingenting imot å gå barbeint heller. Sover uten. Men jeg jobber i skobutikk og mange kunder foretrekker å gå uten sokker i skoene. Det er greit, men det som IKKE er greit er at de forventer å få prøve skoene i butikken uten sokker. Det er rett og slett ekkelt. Andre skal faktisk prøve etter deg, og kanskje til og med kjøpe dem. Jeg stopper det med en gang jeg ser det og krever at de tar på prøvestrømper hvis de vil prøve. Har fått noen sure kommentarer og himling med øyene men det driter jeg i. Hygiene først. Og spesielt nå i corona!!

Anonymkode: 8ecfe...1a7

Fordi sure svette sokker er så mye bedre😂

Anonymkode: c4c0b...d70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Fordi sure svette sokker er så mye bedre😂

Anonymkode: c4c0b...d70

Vi skifter sokker, så både skoene, sokkene og føttene blir mindre sure enn de som ikke har en sokk som tar unna dagens svette men bare lar skoene få direktekontakt med huden dag ut og dag inn med svette. Det er egentlig skikkelig grisete. 

Anonymkode: c73cd...d45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Vi skifter sokker, så både skoene, sokkene og føttene blir mindre sure enn de som ikke har en sokk som tar unna dagens svette men bare lar skoene få direktekontakt med huden dag ut og dag inn med svette. Det er egentlig skikkelig grisete. 

Anonymkode: c73cd...d45

Vel jeg setter ikke min lit til at sokker er renere en nakne føtter, det sier seg selv at en naken fot ikke holder på alt tåsvette og dritt som en for med sokk.

Det er faktisk mye rensligere med bare føtter

Anonymkode: c4c0b...d70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.5.2021 den 17.04):

Vel jeg setter ikke min lit til at sokker er renere en nakne føtter, det sier seg selv at en naken fot ikke holder på alt tåsvette og dritt som en for med sokk.

Det er faktisk mye rensligere med bare føtter

Anonymkode: c4c0b...d70

Du sprader vel ikke barbent over alt og dermed blir skoene fulle av fotsvetten som blir med sokken ut hos oss andre. Og sokkene vaskes pg er klare for en ny runde mens dine føtter vasser i stadig mer gammel inngrodd svette i skoene. Ganske så ekkelt faktisk. 

Anonymkode: c73cd...d45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Du sprader vel ikke barbent over alt og dermed blir skoene fulle av fotsvetten som blir med sokken ut hos oss andre. Og sokkene vaskes pg er klare for en ny runde mens dine føtter vasser i stadig mer gammel inngrodd svette i skoene. Ganske så ekkelt faktisk. 

Anonymkode: c73cd...d45

For noe tull 😂

Anonymkode: c4c0b...d70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

For noe tull 😂

Anonymkode: c4c0b...d70

Ja, du må jo mene det, men ser jo hvor mye gammel svette det er inngrodd i skoene til folk som ikke bruker sokker kontra de som bruker sokker. Jeg har flere sokkeløse venner, grøsser av å kikke i skoene deres. 

Anonymkode: c73cd...d45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...