Gå til innhold

Hater sokker og strømper


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noe jeg virkelig hater så er det å ha på sokker eller strømper! Får helt panikk hvis jeg har det på føttene.

Tror ikke jeg har gått med sokker siden barneskolen (er nå godt opp i 30åra) Har prøvd å ta på sokker når jeg  stått på slalåm, ski eller skøyter, men har måttet ta de av innen 5 min har gått, da får det heller bare være kaldt og litt hardt for føttene, fikk noen rare blikk fra de rundt men det får så være😅

Hvordan har dere det med sokker/strømper?

'

Anonymkode: ae6ba...a7c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme som deg! I tillegg hater jeg å ha noe over leggene, så bretter opp eller har korte bukser. 

Aldri hørt om andre som har det sånn før, folk synes bare jeg er rar. Pleier å tvinge meg til å bruke step-sokker, lange er helt utelukket.  

Anonymkode: 0077f...946

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hater trange sokker som strammer rundt leggene og jeg hater bomulls-sokker da jeg blir så klam og kald i de.

#Går i ullsokker året rundt ❤️

Anonymkode: e8b7a...a85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Det motsatt. Elsker sokker og strømpebukser. Gjerne med kule farger og mønstre. Går så og si aldri barbent. Er mann i 30årene, og hatt det slik siden jeg var liten. 

Føler meg liksom litt ukomfortabeæt tørr på beina når jeg ikke har sokker eller strømper. 

Anonymkode: 32fbc...85b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør dere om vinteren, mye snø og det -20 grader?

Dersom skal velge å få forfrysninger pga utseende eller og holde meg varm så tror det å holde seg går foran...

Lykke til med valgene!!!

Anonymkode: dfc86...a1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva gjør dere om vinteren, mye snø og det -20 grader?

Dersom skal velge å få forfrysninger pga utseende eller og holde meg varm så tror det å holde seg går foran...

Lykke til med valgene!!!

Anonymkode: dfc86...a1f

Bruker støvletter på vinter eller varmere sko, trenger ikke sokker for å unngå å fryse på tærne.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så la være å bruke dem da. En trenger ikke lage en tråd om at man ikke liker å bruke sokker.

Anonymkode: f39f0...e66

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så la være å bruke dem da. En trenger ikke lage en tråd om at man ikke liker å bruke sokker.

Anonymkode: f39f0...e66

så la vær og svar da, trenger ikke lese eller svare på innlegget visst du syns det er meningsløst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sokker er must. Bruker to par myke deilige litt tykke bomullsokker hver dag. Samtidig. Elsker sokker, viktigste plagget på kroppen. Gode sokker, en god dag. Dårlige sokker, en dårlig dag. Midtsommers går jeg barbent inne, om det er en varm sommer. Og jeg har fri. Aldri ellers. Barbent i sko, det er så klamt og ekkelt at jeg ikke har ord. Mine føtter trives i sokker. Sover med sokkene på også. Liker de lange, om de når meg til knærne er det helt perfekt. Gjerne sportsmerker, ofte de mest komfortable. 

Anonymkode: c73cd...d45

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
AnonymBruker skrev (På 1.9.2019 den 23.06):

Sokker er must. Bruker to par myke deilige litt tykke bomullsokker hver dag. Samtidig. Elsker sokker, viktigste plagget på kroppen. Gode sokker, en god dag. Dårlige sokker, en dårlig dag. Midtsommers går jeg barbent inne, om det er en varm sommer. Og jeg har fri. Aldri ellers. Barbent i sko, det er så klamt og ekkelt at jeg ikke har ord. Mine føtter trives i sokker. Sover med sokkene på også. Liker de lange, om de når meg til knærne er det helt perfekt. Gjerne sportsmerker, ofte de mest komfortable. 

Anonymkode: c73cd...d45

Hvordan du klarer 2 par er meg en gåte😂

Anonymkode: c4c0b...d70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ok da vet vi at dere hater sokker og strømper...men hvordan ville dere ha takletet å få på dere gips i en del uker pga beinbrudd???

Det ønsker jeg et svar på...

Anonymkode: dfc86...a1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med hat altså. Mange HATER tydeligvis sparkesykkel. De har aldri brukt det, og kommer aldri til å bruke det. Men de skal sabotere for å mene noe om det for folk som bruker og kanskje elsker det. 

Høres nesten ut slik i denne tråden også. Når de HATER det. Skal de ha så sterke meninger om det. 

Det er jo så enkelt. Bare la vær å bruke sokker og sparkesykkel da, og gled deg over at noen kanskje finner glede i å bruke sokker eller sparkesykkel! 

Anonymkode: 32fbc...85b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 123 eller noe

ELSKER tennissokker med striper på nå, skal bytte ut alle sokkene jeg har med de, og bretter opp buksa så de synes! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vanskelig i det hele tatt. Så mykt og deilig. 

Anonymkode: c73cd...d45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...