Gå til innhold

Norske "talenter".


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er syk og må holde sofaen og så første episode i reprise i dag og tenker at dette programmet burde skifte navn. "Vis oss noe" eller lignende hadde vært mer passende.

Hvem ser på slike programmer? Det må jo være mange når slike store produksjoner ruller over skjermen år etter år. Men hvem?

Hva synes du om at en mann som kan stå på hendene og ta spagaten, barn som danser (ikke i takt, ikke vanskelig koreografi), en jente som synger som "alle andre", osv går videre i en slik konkurranse?

Har vi nok "talenter" i dette landet for slike programmer?

Anonymkode: 8b774...16f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Søk opp Radio Rock på face og finn Ta deg sammen-spalten. Halvor summerer opp hele sesongen for deg på ca. et minutt :laugh:

Anonymkode: 9a706...e0e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke norske talenter, neida. "Norske veldedighetskonkurranse!" Den du synes synd på, stemmer du på.. Jeg tror folk med talent har gitt opp denne konkurransen, fordi det er folket med sympati som vinner.

Anonymkode: 7e53a...47c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hele konseptet med dette programmet er så oppbrukt, i likhet med idol og x-faktor.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, KittyNose skrev:

Jeg synes hele konseptet med dette programmet er så oppbrukt, i likhet med idol og x-faktor.

Enig, men det er vel flere år siden X-factor ble sendt? De fleste er middels gode og thats it. Norge er et lite land, så er jo en grense på hvor mange talenter vi har her. De som vinner hadde neppe kommet særlig langt i andre land 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, smalls skrev:

Enig, men det er vel flere år siden X-factor ble sendt? De fleste er middels gode og thats it. Norge er et lite land, så er jo en grense på hvor mange talenter vi har her. De som vinner hadde neppe kommet særlig langt i andre land 

Mulig det, jeg fulgte aldri med på det 😋 Kurt gjorde det jo faktisk bra da som vant første og eneste world idol. Men det er jo lenge siden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så, hva synes dere om gårsdagens deltagere da? 🙄

Anonymkode: 6706e...97e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.8.2019 den 17.38, KittyNose skrev:

Jeg synes hele konseptet med dette programmet er så oppbrukt, i likhet med idol og x-faktor.

X factor har ikke gått siden 2010 og hadde bare 2 sesonger

Anonymkode: 150a4...013

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange ganger så lurer jeg på om dommerne ser noe helt annet enn hva som vises på tv 😂  Altså, selvom det er barn, så trenger de ikke å sende dem videre. Melder man seg på (les foreldrene) et slikt konsept, burde man være mest forberedt på å få nei, og heller ta det som en positiv overraskelse dersom man går videre. Med mindre man er utrolig god i det man gjør da. Små jenter som kommer ut på scenen og synger småsurt skal ikke videre i en slik konkurranse.  Jeg ser flere barn som blir sendt videre (selvom det slettes ikke var imponerende) enn voksne som faktisk har levert noe brukbart. Jeg syns vel hele konseptet har gått ut på dato og de burde finne på noe annet.

Noe annet som irriterer meg ved programmet, er alle disse portrettintervjuene i forkant av opptredenen. Hvorfor ikke vise flere opptredener i stedet og så kan man heller "bli kjent" med personene dersom de kommer langt?

Anonymkode: 6fcc0...cc8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...