Gå til innhold

Hvilken lydbok hører du på nå?

mia83

Anbefalte innlegg

Miss_Sunshine* skrev (23 timer siden):

Denne står høyt oppe på leselista mi. Hva synes du? ☺️

Ikke meg du spør, men jeg har også lest den og må si jeg ikke syntes noe særlig om den i det hele tatt. Klarte ikke engasjere meg i historien i det hele tatt og synes også det hele var er virvar av oppbrukte virkemidler - både språkmessig og handlingsmessig. Men, jeg er også en kresen leser så det er absolutt mulig at du vil like boka! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lill3My skrev (18 timer siden):

Ikke meg du spør, men jeg har også lest den og må si jeg ikke syntes noe særlig om den i det hele tatt. Klarte ikke engasjere meg i historien i det hele tatt og synes også det hele var er virvar av oppbrukte virkemidler - både språkmessig og handlingsmessig. Men, jeg er også en kresen leser så det er absolutt mulig at du vil like boka! :)

Åh, det var kjipt å høre. Av en eller annen grunn så har jeg så utrolig store forventninger til denne, så må nok prøve å senke de litt skjønner jeg. 😅 Takk for svar! ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sociopath av Patric Gagne 

Skrevet av og om Patric Gagne, ei dame født "annerledes", følelsesflat og uten empati. En jente som vokser opp og oppdager at hun er sosiopat. Veldig interessant! Og et viktig innblikk i hva det kan bety å ha denne tilstanden; ikke alle er onde eller slemme ...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er NOE av det jeg har hørt på så langt i år: Anbefaler IKKE "A man at arms", men resten er greit eller mer enn greit

unnamed.jpg

Endret av sofie777
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

«Og bakom synger skogene» av Trygve Gullbransen. En klassiker jeg av en eller annen grunn ikke har lest/hørt før nå.

Anonymkode: 0d029...dcd

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...