MyMichelle Skrevet 14. januar #881 Del Skrevet 14. januar Disse to. Akkurat som jeg kan finne på å lese to vanlige bøker, kan jeg også veksle mellom to lydbøker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 14. januar #882 Del Skrevet 14. januar (endret) AnonymBruker skrev (På 4.1.2024 den 12.03): Startet igjen med sagan om isfolket. Er på bok 17, dødens hage nå. Helt fantastisk med en god lydbok som jeg har lest før når jeg er hjemme i mamma permisjon ☺️ Anonymkode: c3bef...3ac Nå fikk jeg også lyst å høre serien! Husker at jeg likte bok 17, og har lest den flere ganger. Det jeg likte ved serien var spenningen, som i krim. Samt handlingene utenfor Skandinavia. Jeg var ikke så opptatt av det romantiske. Endret 14. januar av MyMichelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 14. januar Forfatter #883 Del Skrevet 14. januar Privatdetektivakademiet i Limpopo av Alexander McCall Smith 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 15. januar Forfatter #884 Del Skrevet 15. januar Dyrehagen i Berlin av Anna Stuart 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 15. januar #885 Del Skrevet 15. januar MyMichelle skrev (På 14.1.2024 den 6.08): Disse to. Akkurat som jeg kan finne på å lese to vanlige bøker, kan jeg også veksle mellom to lydbøker. Jeg har også ofte to lydbøker gående; en lettlest en (typ chick lit, rom-com, eller bare noe koselig), en litt mer krevende (sakprosa, biografi eller thriller). Hører på den krevende når jeg får tur og har fullt fokus, den andre når jeg gjør husarbeid, lager mat osv. Og så er bok nr tre en god gammeldags bok i papirformat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 16. januar Forfatter #886 Del Skrevet 16. januar Den lange, hvite skyens land av Sarah Lark Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 19. januar Forfatter #887 Del Skrevet 19. januar Maorienes sang av Sarah Lark Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 22. januar Forfatter #888 Del Skrevet 22. januar Kivien kaller av Sarah Lark Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 25. januar Forfatter #889 Del Skrevet 25. januar Et håp ved verdens ende av Sarah Lark Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampyrina Skrevet 25. januar #890 Del Skrevet 25. januar Magnet - Lars Saabye Christensen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 28. januar Forfatter #891 Del Skrevet 28. januar Krigens døtre av Dinah Jefferies Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #892 Del Skrevet 28. januar Dere vet ikke hva krig er av Yeva Skalietska Anonymkode: bcd7f...0be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 29. januar Forfatter #893 Del Skrevet 29. januar Det glemte palasset av Dinah Jefferies Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 29. januar #894 Del Skrevet 29. januar H.G. Wells: The Science Fiction Collection - måtte ha noe mens jeg venter på Credits, og denne var gratis. Hver bok blir lest av en kjent skuespiller; War of the Worlds - David Tennant (Doctor Who), The First Men in the Moon - Alexander Vlahos (Outlander, Sanditon), The Time Machine - Hugh Bonneville (Downton Abbey), The Invisible Man - Sophie Okonedo (The Wheel of Time), The Island of Dr Moreau - Jason Isaacs (Harry Potter) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 1. februar Forfatter #895 Del Skrevet 1. februar Reisen til Idle Hour av Ellen Vahr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. februar Forfatter #896 Del Skrevet 4. februar Bakeriet i Brooklyn av Ellen Vahr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 6. februar Forfatter #897 Del Skrevet 6. februar Barna fra toget av Christina Baker Kline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 6. februar #898 Del Skrevet 6. februar Hedgehog Hollow -serien til Jessica Redland. Virkelig en fin serie hvor man blir oppriktig glad i karakterene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 9. februar Forfatter #899 Del Skrevet 9. februar I skyggen av vinrankene av Julianne MacLean Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 11. februar Forfatter #900 Del Skrevet 11. februar Et valg for livet av Nicholas Sparks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå