Gå til innhold

Hvilken lydbok hører du på nå?

mia83

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Rosakatt skrev (3 minutter siden):

!! Fra pennyklubben? Beklager om jeg tar feil haha kanskje det er flere som heter det? 

Men ågud, hørte en lydbok som het det da jeg var yngre med min barndomsveninne ❤️❤️ Gode tider

Hehehe det var noen jenter som klarte og narre meg inn der når jeg var liten 🙂 Joa du har helt rett er pennyklubben ❤️❤️  

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (Akkurat nå):

Hehehe det var noen jenter som klarte og narre meg inn der når jeg var liten 🙂 Joa du har helt rett er pennyklubben ❤️❤️  

Kloke jenter ❤️😅 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosakatt skrev (3 minutter siden):

Kloke jenter ❤️😅 

Ja de var kloke ❤️🙂 gode tider det  tror jeg har noen hansker liggende i en skuff også 🙂 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Kjetil E skrev (På 8.6.2022 den 16.16):

Dolket av Wilbur Smith. Dette er bok nr 8 av 16 i serien om Courtney slekten.

Jeg har lest noe av Wilbur Smith et par ganger, og jeg synes han var litt undervurdert. Jeg får noen slags episke følelser av og til. Dramaet er sånn passe greit, men han flink til å få alt til å virke stort. Det store slettene, de stor egyptiske faraoene osv osv. Det er en kvalitet som man ikke ser hos så mange andre "best selger forfattere". Og det ligner ikke på det follet har gjort etter han ble stormannsgal heller. Det er liksom noe eget han hadde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rødstrupe (Harry Hole) av Jo Nesbø og Krittmannen av C. J. Tudor. Liker å bytte på litt og hører derfor to samtidig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mørkeste rommet....men måtte kutte ut da jeg har familie som har opplevd overgrep/incest...ble for tungt og nært. 

Anonymkode: 0b50e...c53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...