Gå til innhold

Hvilken lydbok hører du på nå?


mia83

Anbefalte innlegg

Abid Raja - Min skyld.  

Bjørn Olav Jahr- Prosessen mot Viggo Kristiansen.

Åsne Seierstad- En av oss. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

mia83 skrev (På 2.8.2022 den 22.36):

Rachels ferie av Marian Keyes 

Jeg misunner alle dem som ikke allerede har lest alt av Keyes. Elsker bøkene i den serien! (Synes for så,vidt at den er bedre lest på engelsk)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill3My skrev (På 11.8.2022 den 6.40):

Jeg misunner alle dem som ikke allerede har lest alt av Keyes. Elsker bøkene i den serien! (Synes for så,vidt at den er bedre lest på engelsk)

Var litt spesiell innleser av den boka også... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååå, er så boklei og ingeting fenger. Skulle hatt en lettfattelig roman, elsker dystopi og skrekk men finner ingenting!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (54 minutter siden):

Åååå, er så boklei og ingeting fenger. Skulle hatt en lettfattelig roman, elsker dystopi og skrekk men finner ingenting!!

Hvis du har Storytel så vil jeg på det sterkeste annbefale deg Passage serien av Justin Cronin. Første bok heter Den eneste ene.

Heftige saker hvis du liker dystopi. Er noen medisisnke forsøk som går veldig feil. Vil ikke si mere.

Hvis du synes starten er litt treg så hold ut. Jeg var nummeret før å gi meg i starten. Men så grep den virkelig fatt og var umulig å legge fra seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Driver og hører meg gjennom mange bøker av Karin Slaughter. Noen fenger meg voldsomt, sterke kvinneskikkelser osv, og hovedpersoner som ikke gjør så idiotiske valg som i andre bøker, MEN andre av bøkene hennes må jeg rett og slett gi opp, for det blir så mange detaljskildringer som for meg fremstår unødvendige og dermed irriterende.

Liker sjangeren psykologisk krim, eller hva det nå kalles.

Anonymkode: 31bc2...000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Driver og hører meg gjennom mange bøker av Karin Slaughter. Noen fenger meg voldsomt, sterke kvinneskikkelser osv, og hovedpersoner som ikke gjør så idiotiske valg som i andre bøker, MEN andre av bøkene hennes må jeg rett og slett gi opp, for det blir så mange detaljskildringer som for meg fremstår unødvendige og dermed irriterende.

Liker sjangeren psykologisk krim, eller hva det nå kalles.

Anonymkode: 31bc2...000

Hvilke er bra?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Djungelvrål skrev (På 14.8.2022 den 21.36):

Åååå, er så boklei og ingeting fenger. Skulle hatt en lettfattelig roman, elsker dystopi og skrekk men finner ingenting!!

Samme her! Begynte spontant å lytte til "I'm Glad My Mom Died" av Jennette McCurdy, og etter et kvarter var jeg fullstendig oppslukt. Anbefaler denne! Veldig enkel å følge med på selv om tema er alt annet enn enkelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...