Gå til innhold

Daten min er transkjønnet.

Fremhevede innlegg

Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke helt. Du sier han, men transkjønnet. Mener du en mann som vil være kvinne, eller en kvinne som vil være mann?

Anonymkode: 8cdd6...e68

Det står FTM. Det betyr at det er en kvinne som vil være mann. 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk. Jeg var jo egentlig sikker, men alltid greit å lufte litt tanker. 

Nå har jeg sendt han melding med "Kjæresten min <3". Sånn skikkelig klissete, men han leser den når han står opp før jobb i dag og vet hva det betyr. Så får jeg ta et oppgjør med de to andre til helgen. 

Anonymkode: 619b5...f69

❤️ 

Anonymkode: 8850a...4c2

• Liker 1
Skrevet

Aldri opplevd dette, men at fler venner tok avstand i starten av forholdet med mannen fikk jeg oppleve. Fler og fler av veninnene mine trakk seg unna og jeg fikk til slutt vite at grunnen var kun at han var 8 år eldre enn meg. Teit og jeg så hvor mye jeg var verdt for de for å si det enkelt. Hadde han vært transe og de gjort det samme hadde jeg tenkt likt som da; jeg vil ikke ha så dømmende folk som nære venner FORDI jeg ikke er av det dømmende slaget selv. Lykke til 🌺

• Liker 4
Skrevet

Drittvenner! Hadde droppet dem selv om jeg ikke ville vært sammen med kjæresten, bare av prinsipp!

Og siden du VIL være sammen med han, så er det ihvertfall ikke noe å tenke på!

Godt valg! :) 

Skrevet

Det kommer nok dessverre til å gå mange, mange år før transer er allment akseptert. Det sitter mye lenger inn for folk flest  å godta disse enn å akseptere homser og lesber. Veldig trist, men sånn er det.

Anonymkode: 5db19...b2b

• Liker 1
Skrevet

Tror de det er smittsomt eller? At de kommer til å våkne opp med bart og baller eller noe sånn om de ikke er trangsynte? 

Er så drittlei disse fordommene over alt. Folk burde slutte å bry seg med andres saker. Det er 2019. Angår det ikke deg og det ikke skader noen, så la vær å bry deg. Voksne folk bestemmer over eget liv. 

Anonymkode: 17441...4e6

• Liker 5
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror de det er smittsomt eller? At de kommer til å våkne opp med bart og baller eller noe sånn om de ikke er trangsynte? 

Er så drittlei disse fordommene over alt. Folk burde slutte å bry seg med andres saker. Det er 2019. Angår det ikke deg og det ikke skader noen, så la vær å bry deg. Voksne folk bestemmer over eget liv. 

Anonymkode: 17441...4e6

Helt enig! 

Anonymkode: 47523...a5a

• Liker 1
Skrevet

Takk til alle. 

Vi er offisielt sammen nå. :) Disse to jentene er på en fest vi var invitert sammen på i kveld, og startet å lage litt kvalm. Men de andre stilte opp for oss, og ba de velge mellom å akseptere han, eller gå. Så nå sitter de i hjørnet og sier ingen ting. 😄

Anonymkode: 619b5...f69

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...