Gå til innhold

Nå er det snart WoW classic..


Darkrobin27

Anbefalte innlegg

På serveren min laget folk lange køer foran questitems fordi de var enige om at det ble mest rettferdig sånn. Fikk nesten en tåre i øyekroken. Dette er veldig, veldig trivelig altså. Litt kjedelig med timeslange køer for å komme inn på serveren, men veldig morsomt at det er så stor interesse. Dette er det tydeligvis veldig mange som har ønska seg lenge.

Anonymkode: 0b786...1c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, Rørleggerfrue said:

IMG_20190831_202224.thumb.jpg.d04372bf8af241150597958d48a952e4.jpg

 

Køer overalt 😂

Er det dokø?

Anonymkode: 3e812...36e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det dokø?

Anonymkode: 3e812...36e

Nei, kø for en quest 😂 men de er på lengden med en festivaldokø🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OG ragnaros er nå DØD av en private server GUILD. Nettopp streama på twitch, world first gjort før første reset LOL

Anonymkode: a141e...e8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

OG ragnaros er nå DØD av en private server GUILD. Nettopp streama på twitch, world first gjort før første reset LOL

Anonymkode: a141e...e8f

Det ble snakket om de på wow forumet. Apes er visstnok en guild som har spilt på privat server et godt stykke tid, så at de lander første kill overrasker ikke akkurat stort. 

Man mister jo ikke noe ved at noen andre får et kill, det er ingen achievements eller noen ting, men jeg kan alikevel forstå at enkelte vanillaspillere som endelig får classic føler seg litt... snytt kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det kom veldig tidlig! Trodde nesten ikke det var sant at noen kunne greie det så kjapt. Men gøy for dem. :)

Anonymkode: 0b786...1c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Emmelise said:

Det ble snakket om de på wow forumet. Apes er visstnok en guild som har spilt på privat server et godt stykke tid, så at de lander første kill overrasker ikke akkurat stort. 

Man mister jo ikke noe ved at noen andre får et kill, det er ingen achievements eller noen ting, men jeg kan alikevel forstå at enkelte vanillaspillere som endelig får classic føler seg litt... snytt kanskje.

Nå sa jeg jo nettopp at det var en privat server guild som gjorde det så ja. Men apes suger i bta også, det er en grunn til at apes ikke er med i world record på retail

Anonymkode: a141e...e8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå sa jeg jo nettopp at det var en privat server guild som gjorde det så ja. Men apes suger i bta også, det er en grunn til at apes ikke er med i world record på retail

Anonymkode: a141e...e8f

Og den grunnen er nok manglende interesse. Raids are kanskje "vanskeligere" mekanisk sett i BfA, men det er jo fortsatt ikke vanskelig. De hadde kanskje ikke klart en retail world first, men det er jo ikke så rart når de kun har spilt private servers. At de suger tviler derimot sterkt på.

Anonymkode: 3a6c6...5b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mange som spiller her? Hvordan er det? 
Jeg spilte myyyyye WoW tidligere og elsket Vanilla. Hang med helt til MoP, men siden har jeg ikke vært logga inn. 
14 år senere er jo livssituasjonen min radikalt forandret med mann, barn og full jobb, så mulighetene for å spille dag og natt er jo ikke lenger der. Er casual gaming i Classic moro? Jeg har dessverre mistet kontakten med de aller fleste jeg spilte med den gang og så vil ikke logge rett inn i noe sosialt miljø. 

Anonymkode: 67115...361

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hygger meg med classic ihvertfall. Det er mye med Vanilla og TBC jeg har savnet som jeg på en måte får tilbake nå.
Folk lager guilder og henger med folk de vanligvis ikke har hengt med tidligere og får selv erfare hvor viktig det er å ikke oppføre seg totalt dust eller så får resten av serveren høre om det.

Jeg spiller for det meste på dagtid siden jeg har kjedelig jobb som krever lite, så da virrer jeg rundt og levler for meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Er det mange som spiller her? Hvordan er det? 
Jeg spilte myyyyye WoW tidligere og elsket Vanilla. Hang med helt til MoP, men siden har jeg ikke vært logga inn. 
14 år senere er jo livssituasjonen min radikalt forandret med mann, barn og full jobb, så mulighetene for å spille dag og natt er jo ikke lenger der. Er casual gaming i Classic moro? Jeg har dessverre mistet kontakten med de aller fleste jeg spilte med den gang og så vil ikke logge rett inn i noe sosialt miljø. 

Anonymkode: 67115...361

Blizzard har laget et eget underforum hvor folk kan komme i kontakt med gamle venner de spilte med i Vanilla. :) Kanskje noen du kjenner er tilbake? https://eu.forums.blizzard.com/en/wow/c/wow-classic/classic-connections-2004-2006-find-people-here

Anonymkode: 0b786...1c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips, kom i kontakt med et par gamle venner i går. Dessverre spiller de på servere som var umulig å komme inn på. Sto i kø hele kvelden og rykket tilsynelatende stadig bakover. Når det blir umulig å spille så er det jo greit. 

Anonymkode: 67115...361

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De har forsøkt å starte server transfers for å korrigere noe av dette. Kanskje du kan møte vennene dine igjen nå? 

Anonymkode: 29a41...6d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På min server har det vært maks 15 minutter kø nå, selv i helgen. Begynner å hjelpe seg veldig! 😄

Anonymkode: 0b786...1c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, hocane skrev:

Dedikerte neckbeards som ble level 60 etter kun  3-4 dager ja. Må ha spilt rundt 15-16 timer hver dag.

De må ha spillt mye mer. Samboeren min satt hele første uken, ca fra 08.00-04.00. Også vekte jrg han 08 igjen etter hans vilje. Han var ikke level 60. Han hadde noen timer med strømbrudd, men utover det logget han aldri av(for da kom han ikke inn 😂

Anonymkode: 99820...b25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...