Gå til innhold

Nå er det snart WoW classic..


Darkrobin27

Anbefalte innlegg

Hadde aldri trudd i mine egene øyner at de skulle gjennopprette WoW classic etter TBC.

Husker når jeg begynte med WoW når jeg var 13 år... Har spilt det siden da og er nå 27 år gammel.. Det er så utroligt rart og tenke på at jeg har kastet bort 14 år med og sidde og spille et spill på PCEN. Men Alle de årene jeg har spilt er verdt det og har så utrolige gode minner med kjempe folk fra både den tiden og nåtid.

Hva gleder dere mest til?

For min del, levlinga var den mest artigste tingen for meg når jeg var i den alderen, selv om levling er en "pain" nå i 2019, så er det noe annet når man går tilbake til da det faktisk var vanskelig og man var faktisk redd for og dø i den tiden, nå bryr man ikke seg så mye men i den tiden, så var man heller ikke så rik, og dø mye kostet mye gull, og gull hadde man iallefall ikke nok av i den tid.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, Darkrobin27 skrev:

Hadde aldri trudd i mine egene øyner at de skulle gjennopprette WoW classic etter TBC.

Husker når jeg begynte med WoW når jeg var 13 år... Har spilt det siden da og er nå 27 år gammel.. Det er så utroligt rart og tenke på at jeg har kastet bort 14 år med og sidde og spille et spill på PCEN. Men Alle de årene jeg har spilt er verdt det og har så utrolige gode minner med kjempe folk fra både den tiden og nåtid.

Hva gleder dere mest til?

For min del, levlinga var den mest artigste tingen for meg når jeg var i den alderen, selv om levling er en "pain" nå i 2019, så er det noe annet når man går tilbake til da det faktisk var vanskelig og man var faktisk redd for og dø i den tiden, nå bryr man ikke seg så mye men i den tiden, så var man heller ikke så rik, og dø mye kostet mye gull, og gull hadde man iallefall ikke nok av i den tid.

 

Jaha...

Anonymkode: 76b56...885

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt fristet, men siden man må betale full pris for det så tror jeg ikke jeg gidder.

Anonymkode: 3e812...36e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er litt fristet, men siden man må betale full pris for det så tror jeg ikke jeg gidder.

Anonymkode: 3e812...36e

Må man det, trodde man bare behøvde et vanlig sub?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg til at jeg gleder meg til å oppleve det gamle spillet igjen, levling, dungeons og PVP med gamle venner,  så gleder meg til alt det som har med det sosiale på en server å gjøre. At man møter igjen de samme folkene igjen og igjen. At folk er generelt greiere med hverandre. At ryktet til en spiller og et guild har en betydning igjen. Å lage grupper på gamlemåten. Ikke noe LFG hvor andre spillere bare er bruk og kast og ingen bryr seg om hvordan man behandler andre. Det har jeg savna i retail WoW.

Gleder meg som en unge! Mindre enn 12 timer igjen nå! 😁

Anonymkode: 0b786...1c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 hours ago, Emmelise said:

Må man det, trodde man bare behøvde et vanlig sub?

Altså full pris av vanlig for å få tilgang til et 15 år gammelt spill.

Anonymkode: 3e812...36e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg har savnet mest er det gamle talent treet , hunteren min med broken tooth , professions.

Gleder meg til å se de gamle instansene før de ble ødelagt , gamle verden før den ble ødelagt. 

Gleden var veldig stor når de sa det kom til å bli classic igjen ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Altså full pris av vanlig for å få tilgang til et 15 år gammelt spill.

Anonymkode: 3e812...36e

Spillet måtte lages på nytt helt fra bunn av, så selvfølgelig må de ta "full pris" for det. Spiller man retail fra før så får man nå classic på kjøpet. Jeg er mildt sagt veldig fornøyd med det jeg får for abonnementet mitt akkurat nå. Mye for pengene.

Anonymkode: 0b786...1c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Spillet måtte lages på nytt helt fra bunn av, så selvfølgelig må de ta "full pris" for det. Spiller man retail fra før så får man nå classic på kjøpet. Jeg er mildt sagt veldig fornøyd med det jeg får for abonnementet mitt akkurat nå. Mye for pengene.

Anonymkode: 0b786...1c9

Det er det samme spillet med litt oppussing. De hadde originalkoden, originalgrafikken, originalmusikken og enormt med erfaring med slike spill. De skulle bare oppdatere det som trengtes for at det skulle virke i et moderne system. Det krever lite ressurser sammenliknet med å utvikle et nytt spill fra bunnen. Det finnes masser av spill som er pusset opp på samme måte og som man kan kjøpe for en slikk og ingenting på f.eks. gog.com. Vil du spille begge er det en bonus, vil du bare spille classic er det ripoff.

Anonymkode: 3e812...36e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg veldig. Spilt siden 2006. Blitt lengre og lengre pauser etter wotlk da jeg ikke likte utviklingen med class design, talents og slik. Men Classic er muligheten jeg har ventet lenge på!

Regner ikke med å få spilt noe særlig nå i natt. Hvis det ikke er for mye trøbbel med lanseringen og enorm kø så setter jeg opp addons, keybinds, og parkerer bankchar i TB slik at jeg er klar til i morgen.

Skal spille på Mirage Raceway.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Vil du spille begge er det en bonus, vil du bare spille classic er det ripoff.

Anonymkode: 3e812...36e

Det handler vel mest om at du ikke har interesse av classic. Er man interessert i å spille det så er ikke en drøy hundrelapp for en måned ripoff. Men nå handler denne tråden om hva man gleder seg til med spillet, så kanskje vi skal stoppe avsporingen her.

Anonymkode: 0b786...1c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som vet hvorfor serverene gikk fra full til low? 🤔

Anonymkode: 431fd...fb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

classic launch var en sukksess...

WOW på twitch passerte over 1.1 millioner igår, så det ble det største spillet som har hatt mest views samtidig på hele twitch.

Asmongold fikk høyeste views som har også vært på en singel person, 300 000

Serverene holder seg ganske stabile, var litt lagg i starten men det er normalt

Her her et bilde av da alle koblet på samtidig igår

 

 

WoWScrnShot_082719_000030.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk tatt turen til Auberdine og sittet litt ved kaia og kikke ut. Jeg rakk aldri det før Cata endret alle zonene.
Folk er megahyggelige på realmen jeg er på. Alle snakker sammen og hjelper til, akkurat slik det var før LFG og connected realms-dagene. Og blant de som ikke spilte før LFG får endelig se verdien av networking på høyt plan om man vil få til noe som helst i spillet.

WoWScrnShot_082719_131046.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gleder med til at poenget til Blizzard begynner å synke inn hos folk. Alt var ikke bedre før..😋

Anonymkode: f4f11...994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk denne mailen av strømselskapet mitt i dag :bolledeig:

Kjære kunde!

Her kommer enda en e-post fra oss. Vi liker deg veldig godt, som du forstår. 

De siste dagene har vi klart å legge planlagt vedlikehold av fibernettet til lanseringen av World of Warcraft Classic OG til selveste valgnatta. Derfor har vi nå gjort hjemmeleksa vår, og funnet ut at 3. september er et trygt valg: Det er fortsatt èn uke til valg av Moskvas bystyre, Brexit er langt nok unna og alle de kongelige har allerede hatt bursdag i år. Kjell Magne Bondevik har riktignok bursdag, men vi håper at gratulasjonene kan sendes før kl. 02.00 og etter kl. 04.00, som er tidsrommet for vedlikeholdet.

Med vennlig hilsen
 

Anonymkode: 4343d...cdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.8.2019 den 12.15, Emmelise skrev:

Må man det, trodde man bare behøvde et vanlig sub?

Er vanlig sub man trenger. Blizzard har selv sagt det :)

Anonymkode: b2e9c...c97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, AnonymBruker said:

Det handler vel mest om at du ikke har interesse av classic. Er man interessert i å spille det så er ikke en drøy hundrelapp for en måned ripoff. Men nå handler denne tråden om hva man gleder seg til med spillet, så kanskje vi skal stoppe avsporingen her.

Anonymkode: 0b786...1c9

Jeg har stor interesse av classic, og jeg kommer antakelig til å bruke en av gratismånedene jeg kjøpte for gull for flere år siden for å prøve det. Jeg beskriver bare hva man objektivt sett får for pengene med WoW Classic. Det er et resirkulert 15 år gammelt spill som man må betale full pris for.

Anonymkode: 3e812...36e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...