AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #21 Skrevet 25. august 2019 35 minutter siden, AnonymBruker said: Dumme valg har vi alle tatt. Avogtil står en i gjørma FOR lenge fordi.. ting bare ble sånn. Disse brødhodene har sikkert noen ting som er bra, som hun har blitt tiltrukket mot. Ikke alltid sånne ting er logisk. Anonymkode: 85e33...552 Det er akkurat det som er kjernen her. Det er ikke logisk å bli forelsket i sånne typer, men det er jo det hun gjør. Og ts er ikke en sånn type 😬 Anonymkode: def82...d75
Svartfugl Skrevet 25. august 2019 #22 Skrevet 25. august 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg dater en flott kvinne. Nå har det visst seg at eksene hennes er en helt annen type personer enn hva jeg selv anser meg som. Noen av de vil jeg karakterisere som direkte brødhuer som ikke har kontroll på noen ting.Dette er et mindre sted - type alle kjenner alle. Nesten. Daten selv er veldig oppegående, men jeg sitter jo å tenker: 1) Er hun egentlig så oppegående når hun har hatt lange forhold med menn som åpenbart ikke har ting på stell? 2) Er det noe hun er tiltrukket av ved disse mennene som jeg ikke kan tilby? Noen av disse eksene grenser kanskje opp mot bad boys, bortsett fra at de har havarert i forsøket og endte opp med å være patetiske i stedet. Høres ut som jeg har noe personlig i mot eksene hennes, men det har jeg egentlig ikke. Bortsett fra at jeg ikke har nevneverdig respekt for dem. Anonymkode: 435fa...b57 Mange dater under sitt nivå fordi de ikke har selvtillit nok til å skjønne at de kan få bedre. Det kan også være at hun selv så et mønster i de tidligere eksene sine, og så at det ikke fungerte. Da er det jo klokt av henne å prøve noe helt annet. Jeg synes du skal konsentrere deg langt mer om henne og mindre om hennes ekser. Der er bedre for deg, og sannsynligvis bedre for henne. Du kan jo snu på det også, tenk om alle hennes ekser var ekstremt kjekke, veltrente, smarte og intelligente menn med gode jobber og mye penger. Det hadde kanskje ikke vært så gøy å konkurrere med det, heller?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå