Gå til innhold

Orgasme i søvne/drømme. Mulig?

Pusen

Anbefalte innlegg

Heisann.

Jeg er en av de uheldige som aldri har hatt en orgasme. Kommer liksom ikke helt over kneika.... Har et vidunderlig rått sexliv og nyter det absolutt at it`s fullest.

Men av og til når jeg har "våte drømmer" har jeg helt sinnsyke seksuelle fysiske følelser. Har aldri sånne når jeg har sex i "våken tilstand". Det er uforklarlig, men over viddene herrrrrrrrrlig....... *drømmer seg bort*

Men er det faktisk mulig å få en ekte orgasme i drømme....? Lå på sofaen og sov forrige uke og drømte skikkelig hett... Sånn midt i mellom drøm og våken tilstand (hørte tv'en samtidig som jeg klarte å drømme) hadde jeg skikkelig sammentrekninger. Det var som om jeg kjente det, og jeg tror nesten 100 % sikkert at jeg virkelig kjente det!

Har nå bestilt den berømte Viacreme som det snakkes så varmt om her på KG. Har store forhåpninger...*smiiil*

Koser meg ofte meg egget mitt og det er jo guds gave til kvinnen. Jeg ejakulerer til de grader...... Dusjen er jo enda bedre.....

Noen som har synspunkter på disse drømme-greiene?

Kan det hende at jeg har bygget opp så skyhøye forventninger til denne orgasmen at jeg rett og slett har hatt en, men avfeier det som "bare nesten..."?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lisa-Beth, ikke innlogget

Du VET det når du har hatt en orgasme! :lol:

Ihvertfall kjennes det sånn ut for meg.

Noen ganger er orgasmen svak, andre ganger ubeskrivelig deilig, men det er ikke sånn at du er i tvil om det du kjente var en orgasme eller ei.

Klart man kan få orgasme i søvne, da er det ikke lett å vite når du våkner, men orgasme i våken tilstand; Du kan ikke ta feil! :sjarmor:

Lisa-Beth

:kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Men av og til når jeg har "våte drømmer" har jeg helt sinnsyke seksuelle fysiske følelser.  

Men er det faktisk mulig å få en ekte orgasme i drømme....?

Å JA.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter litt med å få orgasme i RL, men begynner å komme meg nå som somboer og jeg snakker mere åpent om det.

Kommer når jeg er alene som regel.

Men jeg har våknet noen ganger av at jeg har hatt orgasme.

Det er jo alltid en hyggelig opplevelse, særlig når man har en elskling ved siden av seg i sengen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Virkelig?  

Jøss...

Og jeg som trodde jeg visste det meste  

jaja  :roll:

Visste det meste...om seksualitet eller om hva andre egentlig mener selv om de ikke sier det ...???

Mirabella

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...