Pusen Skrevet 2. september 2002 #1 Del Skrevet 2. september 2002 Heisann. Jeg er en av de uheldige som aldri har hatt en orgasme. Kommer liksom ikke helt over kneika.... Har et vidunderlig rått sexliv og nyter det absolutt at it`s fullest. Men av og til når jeg har "våte drømmer" har jeg helt sinnsyke seksuelle fysiske følelser. Har aldri sånne når jeg har sex i "våken tilstand". Det er uforklarlig, men over viddene herrrrrrrrrlig....... *drømmer seg bort* Men er det faktisk mulig å få en ekte orgasme i drømme....? Lå på sofaen og sov forrige uke og drømte skikkelig hett... Sånn midt i mellom drøm og våken tilstand (hørte tv'en samtidig som jeg klarte å drømme) hadde jeg skikkelig sammentrekninger. Det var som om jeg kjente det, og jeg tror nesten 100 % sikkert at jeg virkelig kjente det! Har nå bestilt den berømte Viacreme som det snakkes så varmt om her på KG. Har store forhåpninger...*smiiil* Koser meg ofte meg egget mitt og det er jo guds gave til kvinnen. Jeg ejakulerer til de grader...... Dusjen er jo enda bedre..... Noen som har synspunkter på disse drømme-greiene? Kan det hende at jeg har bygget opp så skyhøye forventninger til denne orgasmen at jeg rett og slett har hatt en, men avfeier det som "bare nesten..."? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 2. september 2002 #2 Del Skrevet 2. september 2002 Det går an. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 2. september 2002 #3 Del Skrevet 2. september 2002 Går det an å ejalulere men ikke ha orgasme (for kvinner?) Bare lurer jeg ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lisa-Beth, ikke innlogget Skrevet 2. september 2002 #4 Del Skrevet 2. september 2002 Du VET det når du har hatt en orgasme! Ihvertfall kjennes det sånn ut for meg. Noen ganger er orgasmen svak, andre ganger ubeskrivelig deilig, men det er ikke sånn at du er i tvil om det du kjente var en orgasme eller ei. Klart man kan få orgasme i søvne, da er det ikke lett å vite når du våkner, men orgasme i våken tilstand; Du kan ikke ta feil! Lisa-Beth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 2. september 2002 #5 Del Skrevet 2. september 2002 JA, Lasse! (Say no more ) Leo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 2. september 2002 #6 Del Skrevet 2. september 2002 Virkelig? Jøss... Og jeg som trodde jeg visste det meste jaja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 2. september 2002 #7 Del Skrevet 2. september 2002 Pusen D der skjer m meg stadig vekk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. september 2002 #8 Del Skrevet 2. september 2002 Men av og til når jeg har "våte drømmer" har jeg helt sinnsyke seksuelle fysiske følelser. Men er det faktisk mulig å få en ekte orgasme i drømme....? Å JA.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 2. september 2002 #9 Del Skrevet 2. september 2002 Hm. var jeg gjest nå.. vel det var iallefall meg som skrev det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 2. september 2002 #10 Del Skrevet 2. september 2002 Ja!! Mmm kanskje jeg skal legge meg nå og håpe på en god drøm? -xeyes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 3. september 2002 #11 Del Skrevet 3. september 2002 Våte drømmer er kjempedeilige, men dessverre blir det oftest mye søl i det jeg pleier å ligge naken.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morlock Skrevet 5. september 2002 #12 Del Skrevet 5. september 2002 Jeg sliter litt med å få orgasme i RL, men begynner å komme meg nå som somboer og jeg snakker mere åpent om det. Kommer når jeg er alene som regel. Men jeg har våknet noen ganger av at jeg har hatt orgasme. Det er jo alltid en hyggelig opplevelse, særlig når man har en elskling ved siden av seg i sengen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 7. september 2002 #13 Del Skrevet 7. september 2002 Men er det faktisk mulig å få en ekte orgasme i drømme....? You bet'cha... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. september 2002 #14 Del Skrevet 7. september 2002 Virkelig? Jøss... Og jeg som trodde jeg visste det meste jaja Visste det meste...om seksualitet eller om hva andre egentlig mener selv om de ikke sier det ...??? Mirabella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå