Gå til innhold

Sirkus!! Dyreplageri!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Spesifikke dyreraser av spesifikke dyr ELSKER å jobbe for mennesker, det er faktisk dyreplageri å nekte dem det. Dette gjelder spesielt flere hunderaser, også hester, sauer og andre gårdsdyr. De er sånn av natur. Gå på sirkus og studer hundene, den iveren og gleden de viser er helt unik og får meg på gråten. Min mors hund er en deprimert sofahund, men når jeg kommer på besøk, så er hun dritglad og logrer i et, for da skal vi "sitte", " ligge" og "gi high five" før vi løper rundt og lekeslåss. 

 

Anonymkode: 19a38...843

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Anonymkode: 64029...25d

Hvorfor det? det er jo det eksakt samme! Du kan ikke komme hit og bare si "dette blir for dumt", uten å forklare hvorfor du mener det

Anonymkode: 7a6f7...f77

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spesifikke dyreraser av spesifikke dyr ELSKER å jobbe for mennesker, det er faktisk dyreplageri å nekte dem det. Dette gjelder spesielt flere hunderaser, også hester, sauer og andre gårdsdyr. De er sånn av natur. Gå på sirkus og studer hundene, den iveren og gleden de viser er helt unik og får meg på gråten. Min mors hund er en deprimert sofahund, men når jeg kommer på besøk, så er hun dritglad og logrer i et, for da skal vi "sitte", " ligge" og "gi high five" før vi løper rundt og lekeslåss. 

 

Anonymkode: 19a38...843

akkurat, mange hunder trenger å ha en jobb eller aktiv livsstil for å ha det bra. Mens andre igjen trives i sofaen. 
Disse hundene som er i sirkus, de blir ikke straffet med vold om de ikke hopper på kommando. De hopper på kommando, fordi de elsker det og de går inni i "jobb-modus", på lik linje som en politihund eller jakthund. 

Anonymkode: 7a6f7...f77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det i det hele tatt noen som tar med barna på sirkus i dag? Her i huset foretrekker vi dyr, så vi drar på Åpen Gård. Mennesker gidder jeg ikke å betale for å se på, med mindre det er danseoppvisning fra den lokale ballettskolen.

Anonymkode: 89425...aa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...