Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Bilal var best i opera/klassisk, Kim i opera. Sondre var nestbest i begge.

Hvis ikke Adrian ryker i kveld, går jeg til streik.

Anonymkode: 14931...eb6

Kim i disco, mente jeg.

Anonymkode: 14931...eb6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenk hva vi hadde gått glipp av hadde Sondre røket i et av de første programmene da han stadig havnet i bunn tre.

Anonymkode: 3b908...213

• Liker 15
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tenk hva vi hadde gått glipp av hadde Sondre røket i et av de første programmene da han stadig havnet i bunn tre.

😱

Anonymkode: 2a722...9e7

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes Sondre har vært god hele veien. Men skjønner hva du mener, han har løftet seg i de siste ukene- spesielt etter han sang "Lett å være rebell i kjellerleiligheten din". Han er ordentlig flink, digger han! :hjertesmil:

• Liker 7
Skrevet

Hadde Kim ryket ut til fordel for Adrian, så hadde jeg blitt forbanna! Noe så urettferdig, men heldigvis fikk han bli👍

• Liker 4
Skrevet

Ble det sagt hvem Andran skulle ha med i duetten neste gang? Alle de andre sa sin duettpartner, men jeg tror ikke han ble spurt 🤔

Anonymkode: 19678...d98

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ble det sagt hvem Andran skulle ha med i duetten neste gang? Alle de andre sa sin duettpartner, men jeg tror ikke han ble spurt 🤔

Han skulle ha med Alexander, han var med i den sesongen Adam Douglas vant

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, smalls skrev:

Han skulle ha med Alexander, han var med i den sesongen Adam Douglas vant

Tusen takk 😊

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Aleksander Walmann, han kjempekjekke som synger karaoke i ti på topp 😍

Anonymkode: c0661...d90

• Liker 3
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, og det er jo han som jobber hardest, kombinerer både moves og stemme. De andre får stående applaus bare for å stabbe rundt som en elefant på scenen eller bevege litt på armene. 

Anonymkode: 091b0...e8a

• Liker 7
Skrevet

Er det flere enn meg som har lagt merke til at Bilal ligner utrolig mye på Tor Endresen egentlig? 

Anonymkode: b3c26...962

• Liker 9
Skrevet

Klarte endelig å plassere ene korsangeren fra gårsdagens show. Barnesangeren Kine 😅 «Sarajevo, en dag vil du bli fri.. 🎶» 

• Liker 3
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det flere enn meg som har lagt merke til at Bilal ligner utrolig mye på Tor Endresen egentlig? 

Ja, som jeg skrev på side 22 så syns jeg også det.

Skrevet

Jeg er veldig spent på hva som skjer i morgen. Jeg tror kanskje Kim ryker. Sondre og Bilal i finalen. Da heier jeg nok på Bilal. 

• Liker 2
Skrevet

Håper på Bilal og Kim i finalen🤩

• Liker 4
Skrevet
På 13.10.2019 den 21.03, AnonymBruker skrev:

Blanding av Tor Endresen og Sam Smith. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg håper på Kim og Sondre i finalen ❤️🌟

Anonymkode: 9ad0f...ed2

• Liker 4
Skrevet

Håper Kim kommer til finalen. Om det blir Bilal eller Sondre sammen med han er egentlig det samme for meg, de er like flinke begge to. Men Kim er bare fantastisk ♥️

• Liker 2
Skrevet

Håper på Bilal og Sondre i finalen. 😊

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...