Gå til innhold

Botox i underlivet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal ta botox i underlivet, erfaringer med dette? Kan dere få orgasme ved samleie? Hvor lenge varer effekten? Jeg skal ta det Pga smerter i vulva.

Anonymkode: b6677...43f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har nylig tatt det. det var vondt å gjøre det, men var som «vanlig»neste dag. vet ikke evt effekt ennå; men ca halvparten har nytte av dette. ang sex, det har jeg sluttet med for lenge siden pga smerter, så vet ikke. er absolutt verdt å prøve botox, jeg håper på lindring🤞

Anonymkode: 6ac45...806

Skrevet

Hvor i underlivet setter de sprøyta hen? Huff hørtes vondt ut 😕

Skrevet
52 minutter siden, smalls skrev:

Hvor i underlivet setter de sprøyta hen? Huff hørtes vondt ut 😕

i bekkenet, altså inni skjeden😐var veldig vondt ja

Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

i bekkenet, altså inni skjeden😐var veldig vondt ja

Man får ingen bedøvelse? Men hvorfor tar du botox i underlivet?

• Liker 1
Skrevet

Søk opp vulvodyni. Jeg sliter med kroniske konstante smerter i underlivet.

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, smalls skrev:

Man får ingen bedøvelse? Men hvorfor tar du botox i underlivet?

ingen bedøvelse nei😐jeg har så store smerter i bekkenet at jeg ikke kan sitte, derfor fikk jeg tilbud om å prøve dette. har vestibulitt og vaginisme. irriterende at det ofte er fremstilt som hemmende ift sex. jeg har en ødelagt hverdag og lite livskvalitet. sex er min minste bekymring i dag😢

• Liker 7
Skrevet

Har botox hjulpet deg?

Skrevet

vet ikke ennå, nettopp fått det. kan visst gå litt tid før man merker noe(ca 1 uke)

Skrevet

Hvor tok du det og hva betalte du?

Skrevet

oslo universitetssykehus. har frikort så kostet ingenting

Skrevet

Tok det lang tid for å få henvisning osv? Jeg tenker å ta privat og det koster 6800

Skrevet

ca 5 mnd. ok så det koster så mye privat😐synd jeg blir ødelagt av å reise, ellers skulle jeg deltatt i et forskningsprosjekt i usa, med botox. verdt 7500$. du får kun en runde med botox offentlig her; det var visst så dyrt at pasientene ikke får mer🙄lurer på hvorfor vi er mindre verdt enn mange andre pasientgrupper😢

Skrevet

Unnskyld at jeg spør, men hva er poenget med botox der ?

Anonymkode: e133c...406

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Unnskyld at jeg spør, men hva er poenget med botox der ?

Anonymkode: e133c...406

dempe muskelspenninger, litt forenklet sagt. mange med migrene og kjevesmerter får botox for å lindre smerter

• Liker 5
  • 5 måneder senere...
Skrevet

Hei. Jeg kan heller ikke sitte og sliter veldig med å greie å holde ut. Jeg lurte på hvordan prosessen med botox foregår. Jeg har vulvodyni og vaginisme. Ble dere bedre etter botoxen? 

Anonymkode: 35af6...3d8

Skrevet

Please noen svar? Jeg tenker å ta botox i underlivet for vulvodyni og vaginisme. Hvordan var det etterpå? Fungerte det? Jeg kan heller ikke sitte.. hjelp ingen svarer og jeg trenger virkelig hjelp:( orker ikke å leve slik 

Skrevet
1 time siden, Else6883 skrev:

Please noen svar? Jeg tenker å ta botox i underlivet for vulvodyni og vaginisme. Hvordan var det etterpå? Fungerte det? Jeg kan heller ikke sitte.. hjelp ingen svarer og jeg trenger virkelig hjelp:( orker ikke å leve slik 

hei, jeg som svarte tidligere i tråden. har du fått secound opinion ang tilstandene dine? vulvodyni er en samlebetegnelse på smertetilstander i bekkenområdet. vaginisme er muskelspenninger der. selv har jeg vestibulodynia og dysfunksjon i bekken/vaginisme.

mine nerver er skadet, og det kan ta årevis/resten av livet mitt å lege dette. botox hjalp meg ikke; tvert i mot ble jeg verre av hele påkjenningen med sprøyter i underlivet, uten narkose eller bedøvelse. jeg ville vært helt sikker på tilstandene mine før jeg tydde til botox. jeg fikk dekket offentlig, men måtte vente mange mnd. har du vært til utredning hos urolog, hvis du har problem med blære i tillegg? prøvd fysio eller osteopat? de kan hjelpe med å bedre stram bekkenmuskulator. få deg noen stikkpiller med benzo, eneste som lindrer for meg når det er som verst.

Skrevet

Takk for svar. Jeg var på vulvaklinikken og de ga meg diagnosen vestibulyni og vaginisme. De ville ikke sette botoxen siden jeg ikke ville de skulle undersøke da jeg hadde greid å bli litt bedre. Jeg kan ikke sitte og tidligere kunne jeg ikke gå heller. Hadde så sterke smerter har skytende smerter også. Vestibulynien sitter mellom skjeden og urinrøret. Jeg bestilte botox privat så skal ta det tenkte jeg. Jeg er så sliten nå, men ville du sagt at det kan bli verre av det? Jeg har vært veldig usikker men så mange fikk god hjelp av det. Jeg må nok ha botox både inni skjeden på bekkenbunnen og utenpå mellom skjeden og urinrøret. Hvor fikk du det? Hvordan gikk det? Kan du forklare hvordan de satte botoxen. Jeg spurte om å få med bedøvelse men han gynekologen sa det ikke var nødvendig da blir det et mer stikk.

Skrevet

Kan du forklare litt hvordan dårlig du er? Har du gått tilbake til slik det var før botoxen og eventuelt hvor lang tid tok det? 

Anonymkode: 35af6...3d8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...