AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #1 Del Skrevet 21. august 2019 Hei! Hvilket tørrfôrmerke er det beste på markedet for katter nå? Ung katt, ikke spesielt aktiv, normal vekt. Fôrer for tiden med Royal Canin sin for bedre pels, men det er ganske mye korn i den. Anonymkode: 0990a...e36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #2 Del Skrevet 21. august 2019 Ingen som har noen anbefalinger? 😊🤞 Anonymkode: 0990a...e36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 21. august 2019 #3 Del Skrevet 21. august 2019 (endret) Bruker royal canin selv, er veldig fornøyd med det. Men har også brukt Eukenuba, også veldig fornøyd med det, men kattene ble litt lei etter flere mnd på det. Brukte Josera når de var kattunger, kjøpt hos Nettdyret, men aner ikke innhold. Men var en litt større pakke en den mini Friskas kattunger man fikk i butikken 😅 Har prøvd en liten prøvepakke med Pure Natural. Tror dette skal ha mer kjøtt og mindre korn, fulgte helt ærlig ikke helt med på hva som ble sagt på standed når jeg fikk det utdelt. Selges hos Musti vet jeg Ser nå at nettdyret har Tundra - Grain Free - https://nettdyret.no/katt/kattemat-tørrfor/•tundra-chicken-68kg-kattefor_50-432.html Endret 21. august 2019 av Ariana807 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #4 Del Skrevet 21. august 2019 Si det du......jeg har ikke smakt på noe av kattematen...🙈 Men om kattene får bestemme så liker de best de uten korn i. Anonymkode: 3a890...4f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #5 Del Skrevet 21. august 2019 Favoritten her er Eukanuba for steriliserte katter. Anonymkode: 987a2...4c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kontormus Skrevet 21. august 2019 #6 Del Skrevet 21. august 2019 Orijen Cat&Citten til to fertile hunnkatter 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #7 Del Skrevet 21. august 2019 Her er det RC som funker best! Hva som er best er litt smak og behag, mine er ikke glad i Orijens, Acana eller Hills. Anonymkode: e6565...161 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #8 Del Skrevet 21. august 2019 Jeg bruker Eukanuba, det er ganske bra og har vel mindre korn en rc. Det viktigste er at det er kvalitetsfôr tilpasset katt og at katten spiser det Anonymkode: 50cf5...f78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #9 Del Skrevet 21. august 2019 Jeg blander RC og Kingsmoor for å få ned kornprosenten, men kattene hadde vært storfornøyd på bare RC. Kingsmoor med fisk er faktisk det eneste kornfrie produktet jeg har fått dem til å spise. Anonymkode: 04c6e...e7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomst83 Skrevet 21. august 2019 #10 Del Skrevet 21. august 2019 Kjører kornfritt med Vigor & sage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2019 #11 Del Skrevet 22. august 2019 Vom og Hundemat sin kattemat. Katter skal ikke ha korn. Anonymkode: f25a9...949 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2019 #12 Del Skrevet 22. august 2019 Vi har prøvd litt forskjellig men i det siste har vi foret med Vigor & Sage og vært veldig fornøyd med det (både jeg og katten hehe). Ser den er helt kornfri men har andre grønnsaker og sånn i seg da så det er ikke 100% kjøtt. Anonymkode: 7fbc4...c12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solknapp Skrevet 24. august 2019 #13 Del Skrevet 24. august 2019 Vi bruker såkalt "grain and potato free" mat. Orijen både den blå (fisk) og brune (rødt kjøtt) elsker han. Nå driver vi å tester ut Carnilove som er med lam og villsvin. I tillegg har de våtfor som også er uten korn og potet. Han er 6 år, og ikke overvektig, men vi er opptatt av at han skal få mest av det han trenger, protein og fett (og ikke aske/kornprodukter) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lothlorien- Skrevet 25. august 2019 #14 Del Skrevet 25. august 2019 På 21.08.2019 den 4.23, AnonymBruker skrev: Hei! Hvilket tørrfôrmerke er det beste på markedet for katter nå? Ung katt, ikke spesielt aktiv, normal vekt. Fôrer for tiden med Royal Canin sin for bedre pels, men det er ganske mye korn i den. Anonymkode: 0990a...e36 Mange gode som er nevnt, men jeg bruker å variere mellom noen faste for at kattene ikke skal bli lei; bruker Kingsmoor, Hills science plan, vigor & sage, Eukanuba og Royal Canin for det meste. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #15 Del Skrevet 25. august 2019 Hills KD har reddet kattene våre, de hadde dødd uten det foret. Anonymkode: 5306e...d28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #16 Del Skrevet 25. august 2019 5 minutter siden, AnonymBruker said: Hills KD har reddet kattene våre, de hadde dødd uten det foret. Anonymkode: 5306e...d28 Jeg bare supplerer for de som leser og ikke vet, at Hills KD er et veterinærfôr som brukes ved behandling av nyresykdom hos katt og skal ikke gis til katter uten å rådføre seg med veterinær. Anonymkode: 50cf5...f78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #17 Del Skrevet 25. august 2019 Har brukt Royal Canin, men katten min er nå blitt veldig glad i Perfect Fit. Anonymkode: 83b68...a0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 26. august 2019 #18 Del Skrevet 26. august 2019 Jeg brukte selv Royal Canin i mange år, da det var et godt fór en gang i tiden, men vi er midt i overgangen til Vigor&Sage, fordi det er mye mer kjøttinnhold, ingen kornprodukter, men heller mye annet snadder i den maten. De yngste pelsdottene feis litt brutalt de første dagene, men det har roet seg nå. De spiser litt mindre fordi det er et mer mettende fór, men det går ned på høykant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 #19 Del Skrevet 27. august 2019 Med en ungdom (stor rase) og to gamle (+12 år begge to) så går det flere ulike typer kvalitetsfor i heimen. Ungdommen spiser Eukauba kitten og Kingsmoore, de gamle spiser Hills veterinærfor og Eukauba for senior. Ungdommen spiste RC kitten for de mellom 7 og 12 mnd. inntil posene var tomme, men han er stor rase, og knottene var så små at han ble frustrert. Anonymkode: 87465...474 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 #20 Del Skrevet 27. august 2019 Mine fikk RC hos oppdretter, nå spiser de Nutrima. Fikk prøver på Vigor og Sage, skulle tro det var våtfor slik de stupte i skålen. Anonymkode: 70456...fd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå