Gjest ikke pålogget nå Skrevet 12. mai 2005 #1 Skrevet 12. mai 2005 Jeg er gift. Har slitt med følelsene for mannen min en god stund nå. Har snakket med han om det (for et par mnd siden). Har prøvd å være blid og hyggelig mot han. Jobber som bare det for å få opp igjen følelsene for han, men det har ikke hjulpet foreløpig. Vi har hatt sex en gang siden nyttår, det var i januar. Jeg har bare ikke lyst! Ikke i det hele tatt! Ganske fortvilende. Og jeg merker jo at han begynner å bli mildt sagt frustrert nå, og lei av å vente. Skjønner jo det. Men hva skal jeg gjøre? Og har man "rett" på sex når man er i et forhold???
Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2005 #2 Skrevet 12. mai 2005 Selvsagt har man rett til sex når man er i et forhold, det er jo en av de viktigste tingene det. Du også må vel se at dersom du ikke vil ha sex med ham, så er han ikke mannen for deg? Eller liker du bare generelt ikke sex? Tror det beste for dere hadde vært om du fant en du tente på evt en annen som ikke likte sex om det er problemet ditt. Et forhold uten sex vil ikke funke i lengden om den ene svaner sexen.
Sarabi Skrevet 12. mai 2005 #3 Skrevet 12. mai 2005 Jeg synes ikke man har RETT på sex uansett. Enkelte mennesker har rett og slett ikke lyst, og man skal ikke ha sex mot sin egen vilje. Det kalles rett og slett voldtekt. Jeg har selv slitt med dårlig sexlyst, og det er grusomt å ikke ha lyst. Man føler seg utrolig presset og jeg har flere ganger gjort det for å få slutt på maset, noe som har resultert i at jeg har følt meg skitten og brukt, og han glad og lykkelig.... Og det er vel ikke riktig??? Men noe av det viktigste er jo faktisk at man begjærer sin kjære og har følelser som gjør at man har lyst på sex. Hvis dette mangler, forstår jeg veldig godt at du ikke har lyst. Synes forresten det er utrolig at han har holdt ut siden i Januar...