Gjest ikke pålogget nå Skrevet 12. mai 2005 #1 Skrevet 12. mai 2005 Jeg er gift. Har slitt med følelsene for mannen min en god stund nå. Har snakket med han om det (for et par mnd siden). Har prøvd å være blid og hyggelig mot han. Jobber som bare det for å få opp igjen følelsene for han, men det har ikke hjulpet foreløpig. Vi har hatt sex en gang siden nyttår, det var i januar. Jeg har bare ikke lyst! Ikke i det hele tatt! Ganske fortvilende. Og jeg merker jo at han begynner å bli mildt sagt frustrert nå, og lei av å vente. Skjønner jo det. Men hva skal jeg gjøre? Og har man "rett" på sex når man er i et forhold???
Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2005 #2 Skrevet 12. mai 2005 Selvsagt har man rett til sex når man er i et forhold, det er jo en av de viktigste tingene det. Du også må vel se at dersom du ikke vil ha sex med ham, så er han ikke mannen for deg? Eller liker du bare generelt ikke sex? Tror det beste for dere hadde vært om du fant en du tente på evt en annen som ikke likte sex om det er problemet ditt. Et forhold uten sex vil ikke funke i lengden om den ene svaner sexen.
Sarabi Skrevet 12. mai 2005 #3 Skrevet 12. mai 2005 Jeg synes ikke man har RETT på sex uansett. Enkelte mennesker har rett og slett ikke lyst, og man skal ikke ha sex mot sin egen vilje. Det kalles rett og slett voldtekt. Jeg har selv slitt med dårlig sexlyst, og det er grusomt å ikke ha lyst. Man føler seg utrolig presset og jeg har flere ganger gjort det for å få slutt på maset, noe som har resultert i at jeg har følt meg skitten og brukt, og han glad og lykkelig.... Og det er vel ikke riktig??? Men noe av det viktigste er jo faktisk at man begjærer sin kjære og har følelser som gjør at man har lyst på sex. Hvis dette mangler, forstår jeg veldig godt at du ikke har lyst. Synes forresten det er utrolig at han har holdt ut siden i Januar...
Gjest gjest1 Skrevet 12. mai 2005 #4 Skrevet 12. mai 2005 Selvsagt har man rett til sex når man er i et forhold, det er jo en av de viktigste tingene det. For noe sprøyt! Selvfølgelig har man ikke rett på sex i et forhold, det er heller bonusen i et forhold. Her har hun vært ærlig om følelsene sine, men prøver å jobbe med forholdet. Men selvfølgelig forsvinner sexen i en slik situasjon! Til deg som skrev innlegget, jeg håper dere finner ut av det! Og jeg skjønner også at mannen din blir frustrert, ikke bare pga sexen, men pga hele saken. Det er sikkert ikke lett å være han heller. Men husk at han aldri har rett til å få ha sex med deg! Det er din kropp og så lenge du ikke vil, så er det det han må innrette seg etter! Lykke til! :trøste:
Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2005 #5 Skrevet 12. mai 2005 Er du kåt, og onanerer, men mangler lyst på din mann? Hvis du ikke er kåt lenger, så kan det jo ha andre årsaker?
Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2005 #6 Skrevet 12. mai 2005 Det forutsettes jo at man er kåt da, og det ikke er noe galt med en sånn sett. Har man ikke lenger lyst på partner må man gjøre noe med det. Sex er viktig, selv om det ikke er det for alle. De som ikke liker sex må faktisk skjønne at dette er et sterkt behov, og er man sammen med noen forvneter man jo sex da, selvsagt.
Malama Skrevet 12. mai 2005 #7 Skrevet 12. mai 2005 Dersom det er all lyst som er borte, ikke bare lysten på din partner, ville jeg lett etter årsaken utenfor forholdet. Går du på p-piller eller annen hormonell prevensjon? Det tok fullstendig knekken på min sexlyst. SLuttet på p-piller for 2 måneder siden, og det har hjulpet helt fantastisk. Dersom det bare er lysten på HAM som er borte, da har du noe i forholdet dere må jobbe med.
Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2005 #8 Skrevet 12. mai 2005 Dersom det bare er lysten på HAM som er borte, da har du noe i forholdet dere må jobbe med. Det er mye man kan jobbe med i et forhold for å få det til å funke, men hvis lysten på partneren er borte, til tross for at man er kåt, og heller onanerer, da er det faktisk ikke mye man kan "jobbe" med. Et slikt forhold har svært lave odds.
Gjest ikke pålogget nå Skrevet 12. mai 2005 #9 Skrevet 12. mai 2005 Det er mye man kan jobbe med i et forhold for å få det til å funke, men hvis lysten på partneren er borte, til tross for at man er kåt, og heller onanerer, da er det faktisk ikke mye man kan "jobbe" med. Et slikt forhold har svært lave odds. Det er vel det som er problemet her, det siste altså...
Malama Skrevet 12. mai 2005 #10 Skrevet 12. mai 2005 Vel, det jeg mente var: om all lyst er borte, se utenfor forholdet etter problemet. Om lysten på ham er borte: problemet er mer sannsynlig i forholdet. Såp er det opp til henne om hun tror det er noe de kan jobbe seg gjennom, eller om forholdet ikke har livets rett. Det vil ikke jeg legge meg opp i. Derfor sa jeg det bare så enkelt som at "da er det noe i forholdet man må jobbe med". Om man tror det kan jobbes med, om man vil jobbe med det, det er ikke opp til meg å vite noe om uansett. Jeg fant løsninga på mitt problem, hormonene i p-pillene. For min lyst var TOTALT borte, ikke bare lysta på min samboer, jeg elsker jo ham og ville gjerne være med ham, på alle måter, kroppen min bare ville ikke. Det var MITT problem. Men trådstarters problem er annerledes. Hennes løsning er opp til henne.
Gjest ikke pålogget nå Skrevet 13. mai 2005 #11 Skrevet 13. mai 2005 Ja, det var det ja. Hva skal man gjøre med slikt. Om det går an å jobbe seg igjennom det? Jeg vet ikke. Snakket med min mann om dette i går, og han mente at om man går inn og har total avholdenhet over lengre tidsrom, vil man miste lysten uansett. Og at man da må tvinge seg selv til å ha sex igjen. Når man da har gjort det noen ganger, så kommer lysten tilbake. Stemmer dette? Noen som har erfaringer? Ganske fortvilet nå egentlig :-(
Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2005 #12 Skrevet 13. mai 2005 For meg hjalp det ikke med å tvangspule for å få igjen lyste. Jeg var kåt som bare f... jeg, onanerte støtt og stadig, men ville ikke engang kose inntil mannen. Det eneste som hjalp var nytt "kjøtt"... Jeg bytta ut min mann, det var jo på tide da, vi var jo mer bestevenner enn kjærester, som romkamerater.
Gjest ikke pålogget nå Skrevet 13. mai 2005 #13 Skrevet 13. mai 2005 Kjenner meg igjen i det siste du skriver der gjest. Hvilke følelser hadde mannen din for deg da, følte han også bare venner følelsen, eller elsket han deg ennå? Mannen min sa også i går at det var svært nært til at han måtte skaffe seg en elskerinne :o
Gjest Goldman Skrevet 13. mai 2005 #14 Skrevet 13. mai 2005 For meg hjalp det ikke med å tvangspule for å få igjen lyste. Jeg var kåt som bare f... jeg' date=' onanerte støtt og stadig, men ville ikke engang kose inntil mannen. [/quote'] Det er vel det som beskrives her, som er situasjonen for veldig mange. Er vel redd at partnerne til disse, desperat søker andre årsaker enn det smertefulle faktum at den andre ikke har lyst på de lengre.
Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2005 #15 Skrevet 13. mai 2005 Mannen min elska meg, og var kåt på meg 24/7. Det jævla maset hans var uutholdelig, men veldig forståelig. Han ble knust da jeg gjorde det slutt, selv om han sa i desperasjon av og til at han trodde han måtte kjøpe seg sex for å holde ut. Hvorfor han da ikke ville gi slipp på meg er et mysterium, han visste jo at jeg ikke tente på ham/elsket ham mer.
Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2005 #16 Skrevet 13. mai 2005 flott at du jobber med å få tilbake følelsene for din mann, men har ikke helt troen på at du kan lykkes med det. Enten så har man de rette følelsene eller ikke. Synes synd på din mann og er veldig uenig med de som sier at man ikke har krav på sex når man er gift. Sex er en viktig del av samlivet, for mange den viktigste måten å være nær partneren. Og de aller fleste mennesker har behov for å være fysisk intime med sin kjære. Hadde min mann nektet meg sex så hadde jeg dødd innvendig etter en stund, mistet selvtillit og troen på oss som kjærester. Om du ikke kan gi din mann sex over lengre tid, ikke orker å være fysik med han, avviser han...ja, da håper jeg du ikke tenker at dere skal holde sammen pga av barna. Barn har godt av å ha lykkelige foreldre. Og din mann burde få muligheten til å finne en som kan gi han det du ikke kan.Man har bare ett liv! Vet det er grusomt når man slutter å tenne på partneren. Jeg har vært gjennom et samlivsbrudd hvor han var desperat fordi han ville holde familien samlet mens jeg ikke orket tanken på å ha han nær meg. Det var enormt tøft, men i dag har vår datter lykkelige foreldre, hver for seg, og med nye partnere.
morten Skrevet 13. mai 2005 #17 Skrevet 13. mai 2005 <--Aldri før har denne smilyen passet bedre. Når jeg leser denne posten får jeg nesten depresjoner. Her er det virkelig mange som er sammen med sin nåværende partner fordi det er minste motstands vei. Første 6 månedene var dere forelsket, det gikk over...men dere hadde det fint, gode venner...det er dere forsåvidt fortsatt...! Felles boliglån...enda en forpliktelse...singellivet vil sette dere i en ny situasjon..en mindre behaglig økonomisk situasjon. Hvem kan klandre dere, det ER en utfordring...men skylder dere ikke dere selv det, egentlig? Er der rart det er mye utroskap i julebordsesongene..når SÅ mange i norge lever i slike forhold? Etter 10 år er det fort gjort å gi etter for følelsene som har vært der LENGE... Man vil aldri bli ordentlig lykkelig med minste motstands vei...
Nelle Skrevet 15. mai 2005 #18 Skrevet 15. mai 2005 <--Aldri før har denne smilyen passet bedre. Når jeg leser denne posten får jeg nesten depresjoner. Her er det virkelig mange som er sammen med sin nåværende partner fordi det er minste motstands vei. Første 6 månedene var dere forelsket, det gikk over...men dere hadde det fint, gode venner...det er dere forsåvidt fortsatt...! Felles boliglån...enda en forpliktelse...singellivet vil sette dere i en ny situasjon..en mindre behaglig økonomisk situasjon. Hvem kan klandre dere, det ER en utfordring...men skylder dere ikke dere selv det, egentlig? Er der rart det er mye utroskap i julebordsesongene..når SÅ mange i norge lever i slike forhold? Etter 10 år er det fort gjort å gi etter for følelsene som har vært der LENGE... Man vil aldri bli ordentlig lykkelig med minste motstands vei... Enig. Kjenner mange av disse....
Gjest seroxata Skrevet 15. mai 2005 #19 Skrevet 15. mai 2005 tenner man ikke på partneren lenger, så betyr det seriøse problemer! jeg hadde det slik med eksen, ble nesten kvalm med tanken på sex med han.. men vi fant ut at vi ikke skulle være sammen mer. Han jeg er sammen med nå, hadde en eks som ikke ville ha sex. han var heldig om han fikk det to ganger i halvåret... han holdt ut i tre år :o uten å være utro.. Hva får kvinnfolk til å oppføre seg slik?
Gjest Erik Sjon Skrevet 15. mai 2005 #20 Skrevet 15. mai 2005 tenner man ikke på partneren lenger, så betyr det seriøse problemer! jeg hadde det slik med eksen, ble nesten kvalm med tanken på sex med han.. men vi fant ut at vi ikke skulle være sammen mer. Han jeg er sammen med nå, hadde en eks som ikke ville ha sex. han var heldig om han fikk det to ganger i halvåret... han holdt ut i tre år :o uten å være utro.. Hva får kvinnfolk til å oppføre seg slik? Your lucky bast..... Nå kommer regnet. HI HI
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå