Gå til innhold

Ex on the Beach 2019

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Therese har så irriterende stemme og spesielt latter 😑

Anonymkode: b5d00...691

Hun er tilgjort og kunstig. Hvorfor ler hun så mye? Hahaha hahaha ikke normal oppførsel akkurat. 

Anonymkode: 1e7ef...06d

• Liker 5
Skrevet (endret)

Syntes Therese er en av de bedre personene der inne, hun spiller så grundig spillet. Faller ikke på rygg som alle de andre jentene med EN gang, men teaser i vei og lar seg ikke utnytte.

Syntes det er interessant at flere av dere ikke liker henne og lurer på hva som som trigger dere.

Endret av Hatsumomo
  • Liker 12
Skrevet

Ser at andreas har senket sin moral betydelig frem til nå. I begynnelsen virket det som om han hadde visse grenser for hva han ville gjøre, nå ser det ut som han har endret synet sitt på andre mennesker og er mer villig til å bruke de for egen fordel

Anonymkode: e5d76...8df

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Digger at Therese ikke ligger med Daniel 😀

Anonymkode: d9500...625

Hun vil at han skal tømme seg i Rikke slik at hun slipper. Jeg skjønner ikke hvorfor hun gidder å kose med han. Hun virker ikke interessert i han. Tror hun kun gjør det for å lage underholdning og irritere Rikke. 

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, Hatsumomo skrev:

Syntes Therese er en av de bedre personene der inne, hun spiller så grundig spillet. Faller ikke på rygg som alle de andre jentene med EN gang, men teaser i vei og lar seg ikke utnytte.

Syntes det er interessant at flere av dere ikke liker henne og lurer på hva som som trigger dere.

Hun lå jo med Pierre første kvelden..

Anonymkode: c92be...f4c

• Liker 15
Skrevet

Herregud som Daniel sutrer over at han var med Therese i to hele dager uten at hun gikk med på å ha sex. Virkelig en eksepsjonell mulighet hun gikk glipp av der altså 

Anonymkode: 888ff...4b1

• Liker 11
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kan jo være fordi hun var gira på han selv? mao så ligger hun ikke med folk hun ikke er giret på. Rikke derimot liker jo alle guttene, hopper fra Richard til Ulrik til Daniel til LarsP .. ingen grenser.

• Liker 9
Skrevet

Desto større grunn til å ikke ligge med broren. 

Jeg skjønner ikke hvorfor Daniel går etter ei som broren hans har hatt sex med. 

Anonymkode: 9452d...a87

• Liker 9
Skrevet
7 minutter siden, Hatsumomo skrev:

Hun virker rett og slett slem mot Rikke. Virker som hun er ute etter å henge ut Rikke og få henne til å føle seg som trash. Hoverer over at Rikke er bare ett ligg for Daniel mens hun er kjærestemateriale. Det er jo bare noe han sier for å få henne på rygg. Også går hun rundt og ler med den ekle latteren sin hahaha hahaha psyko latter og oppførsel. 

• Liker 13
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Desto større grunn til å ikke ligge med broren. 

Kan jo være at han ikke vet det. Han var ute av huset da det skjedde  

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han går etter alle han har lyst på...det er som jeg skrev tidligere, gutta ligger med så mange jenter de kan i huset fordi de KAN. Det er spillet. Daniel sier jo det selv, hvis han ikke får sex fra Therese og det bare henger i luften så drit i henne, da kan han like greit vente til han kommer hjem for å ha det slik. Med andre ord, slik er det i "the real world", i Ex er det annerledes og det vil han utnytte.

• Liker 4
Skrevet

Kan jo være at han ikke vet det. Han var ute av huset da det skjedde  

Du tror ikke guttaboys har sagt det allerede? Det skjer lite i huset og jeg tviler sterkt på at han ikke vet. 

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun virker rett og slett slem mot Rikke. Virker som hun er ute etter å henge ut Rikke og få henne til å føle seg som trash. Hoverer over at Rikke er bare ett ligg for Daniel mens hun er kjærestemateriale. Det er jo bare noe han sier for å få henne på rygg. Også går hun rundt og ler med den ekle latteren sin hahaha hahaha psyko latter og oppførsel. 

Hun ser Rikke for det Rikke er, og har da tydeligvis ikke respekt for henne. 

• Liker 2
Skrevet

Andrea er slitsom. Skjønner ikke hvorfor hun har meldt seg på, hun ønsker ikke å feste eller ha det hyggelig. Hun ønsker et ekteskap med exen sin?

Anonymkode: a23eb...9c9

• Liker 20
Skrevet

Hun har vel følelser for han da, og med alkohol innabords så blir vel de følelsene forsterket. 
Rikker prøver å spille uskyldig som et lite nøste, men er jo avslørt når Therese gjentatte ganger sier hun ikke trenger å ha med seg en fyr på suiten og Rikke sier "jeg er ikke her for å ligge alene på suiten". Nei ... du er vel ikke det.

• Liker 7
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Andrea er slitsom. Skjønner ikke hvorfor hun har meldt seg på, hun ønsker ikke å feste eller ha det hyggelig. Hun ønsker et ekteskap med exen sin?

Anonymkode: a23eb...9c9

Virker som at de tar inn deltakere som har problemer på ulike vis. Andrea skulle aldri vært med og passer ikke inn der. De som passer inn virker det som er de som vil ha sex på tv. 

• Liker 2
Skrevet
På 24.10.2019 den 0.33, snoren skrev:

Hvorfor blir de like sjokkerte hver gang en "ex" sjekker inn? De har jo meldt seg på for å treffe eksene sine igjen, da synes jeg det blir for dumt at de later som om de blir skuffet når eksen sjekker inn.. Dessuten er den norske versjonen kjedelig, kunne ønske de tok inn ekte ekser som i England med barn og alt mulig. Hadde vært gøy å se noen ta hele skilsmisseoppgjøret på Tv!

Du ønsker at barn skal se foreldrene sine krangler på tv? Stakkars, akkurat som om det ikke er ille nok at livene deres blir snudd opp ned med 50-50 hjem, osv. I tillegg skal hele landet få mulighet til å få innblikk i skilsmisseoppgjøret til foreldrene deres. Bare for at sånne som deg skal få tilfredstilt et sykt behov

Anonymkode: a7011...33d

• Liker 12
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du ønsker at barn skal se foreldrene sine krangler på tv? Stakkars, akkurat som om det ikke er ille nok at livene deres blir snudd opp ned med 50-50 hjem, osv. I tillegg skal hele landet få mulighet til å få innblikk i skilsmisseoppgjøret til foreldrene deres. Bare for at sånne som deg skal få tilfredstilt et sykt behov

Anonymkode: a7011...33d

hadde vært mer underholdende enn dette i hvert fall

Skrevet

Blir helt satt ut av Daniel. Måten han argumenterer for at det han gjør inne i huset er ok.... ''jeg er bare ute etter en ting og dette vet jentene, derfor er det greit at jeg behandler dem som resirkulerte sexdukker'' altså! Han løy jo rett oppi trynet til Rikke for å få pult henne, det velger han å utelukke i argumentasjonen sin. Jeg vet at ex on the beach skaper en ekstrem boble, men jeg sliter med å tro at han ikke har de samme personlighetstrekkene i virkeligheten. 

Anonymkode: a66dc...8e7

• Liker 20
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herregud som Daniel sutrer over at han var med Therese i to hele dager uten at hun gikk med på å ha sex. Virkelig en eksepsjonell mulighet hun gikk glipp av der altså 

Anonymkode: 888ff...4b1

Virket plutselig like usikker som Richard og Ulrik, og det skulle ikke mer til enn at en eneste jente sa nei. 

Anonymkode: 4d5e0...827

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...