Gå til innhold

Ex on the Beach 2019

Anbefalte innlegg

Skrevet
På 22.10.2019 den 1.18, AnonymBruker skrev:

Nei, ikke som bartendere og pleieassistenter, men dersom de ønsker en bedre eller annen jobb en dag, tror jeg det kan by på problemer. Leste en artikkel på nettet at deltakere som var med på ex on the beach hadde problemer med både å få jobb og kjæreste etterpå. Mulig det gjaldt Rikke bare. Jobber fortsatt Henrik som lærer? Han er vikarlærer, ikke ordentlig lærer tror jeg.

Anonymkode: 1e7ef...06d

Denne gruppen mennesker ville uansett aldri ha hatt høyt respektable jobber - realityserie eller ikke. 

Anonymkode: 519f9...d9f

• Liker 5
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Denne gruppen mennesker ville uansett aldri ha hatt høyt respektable jobber - realityserie eller ikke. 

Det kan du faktisk ikke være sikker på. Utrolig hvem som klarer å få seg en høyt respektabel jobb. 

• Liker 2
Skrevet
22 hours ago, loveli said:

Nei, Petter Pilgård, Isabel Raad, Kristin Gjelsvik, Martine Lunde, Dennis Poppe osv har virkelig ikke klart seg bra. 😛

Men ingen av disse "dummet seg ut" på TV? De gjorde jo i stedet en god figur. De traff blink. Martine Lunde (og noen av de andre?) hadde riktignok sex på TV, men i kontekst av det som utviklet seg til langvarige forhold.

Petter Pilgård var sjarmerende bajas, champagne-konge med glimt i øyet, som var hyggelig mot de andre. Sraad så jeg aldri på TV, men hun har vel truffet sin følgerskare, akkurat passe melodrama, utseende-fiksering, operasjoner, sympati etter utroskap osv.

Hvordan gikk det med de som ikke knakk TV-koden? Hvordan går det med hun som kalte den andre deltageren for "pedohore" i 2009? Hvordan går det med hun som lå med han bodybuilderen første kvelden, og gråt i syncen etterpå i 2010? Hvordan går det med han superusympatiske Morten, som sa han hata alle da andre, i Big Brother fra 2001? Osv....

Anonymkode: d8222...f3f

• Liker 3
Skrevet

Jeg har fått avsmak for Daniel 🤢 

Therese høres ut som et barn, og hun presser ut leppene mens hun snakker 🙈

Anonymkode: a0a92...a14

• Liker 11
Skrevet
4 timer siden, Vinky skrev:

Det kan du faktisk ikke være sikker på. Utrolig hvem som klarer å få seg en høyt respektabel jobb. 

Tror personen mente at de ikke har lyst på den type jobber.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fått avsmak for Daniel 🤢 

Therese høres ut som et barn, og hun presser ut leppene mens hun snakker 🙈

Anonymkode: a0a92...a14

Daniel tenner på at hun snakker og ler som en liten jente,noe hun merker og smører ekstra på. Det er fascinerende å se på egentlig. 

Skrevet
3 timer siden, Anonymanda skrev:

Tror personen mente at de ikke har lyst på den type jobber.

Åh ok, da blir det noe annet, ja.

Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Ser et program om tatovører på dplay. De skulle ha en ny resepsjonist og sjefen ville de skulle ha ei som var litt pen. Han fant denne utadvendte jenta, søkte henne opp på fb og såg hun hadde vært med på paradise hotel eller hva det var og hun fikk kjapt ganske kjapt og enkelt...

Det er verden vi lever i. De som er jordnære, hardtarbeidende osv, hva betyr nå det dersom du kan ha en kjendis eller et pent fjes ansatt? Tror nok tiden er langt forbi da hardt arbeid var nok til å gjøre det bra i alt. Idag spiller utseende, trynefaktor og status mye større rolle enn hvor god jobb man gjør, på veldig mange områder

Anonymkode: e5d76...8df

• Liker 2
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser et program om tatovører på dplay. De skulle ha en ny resepsjonist og sjefen ville de skulle ha ei som var litt pen. Han fant denne utadvendte jenta, søkte henne opp på fb og såg hun hadde vært med på paradise hotel eller hva det var og hun fikk kjapt ganske kjapt og enkelt...

Det er verden vi lever i. De som er jordnære, hardtarbeidende osv, hva betyr nå det dersom du kan ha en kjendis eller et pent fjes ansatt? Tror nok tiden er langt forbi da hardt arbeid var nok til å gjøre det bra i alt. Idag spiller utseende, trynefaktor og status mye større rolle enn hvor god jobb man gjør, på veldig mange områder

Ja jeg så det samme....

Skrevet (endret)

Hvorfor blir de like sjokkerte hver gang en "ex" sjekker inn? De har jo meldt seg på for å treffe eksene sine igjen, da synes jeg det blir for dumt at de later som om de blir skuffet når eksen sjekker inn.. Dessuten er den norske versjonen kjedelig, kunne ønske de tok inn ekte ekser som i England med barn og alt mulig. Hadde vært gøy å se noen ta hele skilsmisseoppgjøret på Tv!

Endret av snoren
  • Liker 1
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men ingen av disse "dummet seg ut" på TV? De gjorde jo i stedet en god figur. De traff blink. Martine Lunde (og noen av de andre?) hadde riktignok sex på TV, men i kontekst av det som utviklet seg til langvarige forhold.

Petter Pilgård var sjarmerende bajas, champagne-konge med glimt i øyet, som var hyggelig mot de andre. Sraad så jeg aldri på TV, men hun har vel truffet sin følgerskare, akkurat passe melodrama, utseende-fiksering, operasjoner, sympati etter utroskap osv.

Hvordan gikk det med de som ikke knakk TV-koden? Hvordan går det med hun som kalte den andre deltageren for "pedohore" i 2009? Hvordan går det med hun som lå med han bodybuilderen første kvelden, og gråt i syncen etterpå i 2010? Hvordan går det med han superusympatiske Morten, som sa han hata alle da andre, i Big Brother fra 2001? Osv....

Anonymkode: d8222...f3f

Morten fra BB har ihvertfall bra jobb, hadde glemt at han har vært med på slikt! 

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Veldig stas å få jobb i tatoversjappe. 

• Liker 10
Skrevet
2 timer siden, snoren skrev:

Hvorfor blir de like sjokkerte hver gang en "ex" sjekker inn? De har jo meldt seg på for å treffe eksene sine igjen, da synes jeg det blir for dumt at de later som om de blir skuffet når eksen sjekker inn.. Dessuten er den norske versjonen kjedelig, kunne ønske de tok inn ekte ekser som i England med barn og alt mulig. Hadde vært gøy å se noen ta hele skilsmisseoppgjøret på Tv!

Hvor kan man se den engelske?

Skrevet
5 timer siden, Sirah skrev:

Hvor kan man se den engelske?

Viafree

Anonymkode: 5751d...b3a

Skrevet

Veldig spesielt når "hetro" gutter kan gjøre seksuelle ting med andre,men "jeg er IKKE SÅNN altså".

Okei,if you say so.

Anonymkode: c92be...f4c

• Liker 9
Skrevet

Ulrik er også en luring. Ole har derimot overrasket veldig positivt i år! ⁰

Anonymkode: d9500...625

• Liker 6
Skrevet
På 22.10.2019 den 22.45, AnonymBruker skrev:

Jeg mente ordentlig i den forstand at hun ikke deler ut kyss og sex så lett som andre kvinner der inne. Enig at hun overreagerer, men det kan også komme av at hun ikke er vant til å være i slike miljøer hvor man bare leker med hverandre. Synes hun har dårlig oppførsel. 

Noen tar mer lett på sex og kyss enn andre og jeg ser absolutt ikke problemet med det. Det er IKKE synonymt med ordentlig, men ordentlig er vell også relativt... 

At hun oppfører seg dårlig er det ingen tvil i. Håper hun reflekterer rundt oppførselen sin der inne og lærer av det. Virker ikke som om hun har selvinnsikt i det hele tatt og det er ganske trist, men er vell det som gjør at hun passer som en reality deltaker (sier ikke at alle deltakere mangler selvinnsikt men som oftest viker man litt fra den normale jenta/gutten i gata). 

Anonymkode: b56a7...077

• Liker 2
Skrevet

Therese har så irriterende stemme og spesielt latter 😑

Anonymkode: b5d00...691

• Liker 3
Skrevet

Digger at Therese ikke ligger med Daniel 😀

Anonymkode: d9500...625

• Liker 15
Skrevet
På 23.10.2019 den 8.26, BethD skrev:

Rikke viser seg bare fra en verre og verre side.  Herregud stakkars dame... hun visse AKKURAT hvordan Daniel var,hun overhørte samtalen med Therese og Daniel alikavel ligger hun med han. Etterpå blir hun skuffet og sur fordi han IGJEN sier at han heller vil ha Therese. OGså står hun å sier til han at hun får vann i munn av Ulrik æddabædda. Altså HALLO 😂😂😂orker ikke damer som er så dumme ass

trodde fakrisk aldri jeg skulle ta fuckboyen’s side men hallo i luken. Han er åpen om at han er det! Styr unna da for fuck sake. 

Rikke sa før hun lå med Daniel at om han hadde tenkt til å ligge med Therese dagen etter, kunne han droppe å ligge med Rikke den første kvelden... 

Anonymkode: a115b...0d0

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...