Gå til innhold

Ex on the Beach 2019

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så min første episode i går. Takk og pris for at jeg vokste opp med de syltynne øyebryna på 90 tallet som vi ler av nå, og ikke de dumme fylte leppene som garantert kommer til å bli cringe i fremtiden. Var det 3 for 2 på klinikken??? Synes flere av deltagerne så regelrett slitte ut, der de ruller rundt nakne i fylla, med sløvt blikk og med tatoveringer overalt.

Love Island UK er bedre etter min mening. 

Anonymkode: 8cfe6...27e

• Liker 7
Skrevet

Jeg liker faktisk Naima best. Ja, hun kom med en dum kommentar, men jeg synes ikke hun fortjente at alle blandet seg inn og raste mot henne. Jeg er ikke helt begeistret i valget av menn, men jeg synes hun er naturlig og ellers søt. Ikke minst er hun jo klar over oppførselen til Richard. Johanne synes jeg også er grei, men Siv irriterer vettet ut av meg. Det kjentes helt greit at Pierre ikke var interessert i henne etter at hun valgte Pierre over Ulrik. :laugh:

Anonymkode: 519f9...d9f

• Liker 8
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker faktisk Naima best. Ja, hun kom med en dum kommentar, men jeg synes ikke hun fortjente at alle blandet seg inn og raste mot henne. Jeg er ikke helt begeistret i valget av menn, men jeg synes hun er naturlig og ellers søt. Ikke minst er hun jo klar over oppførselen til Richard. Johanne synes jeg også er grei, men Siv irriterer vettet ut av meg. Det kjentes helt greit at Pierre ikke var interessert i henne etter at hun valgte Pierre over Ulrik. :laugh:

Det må ha svidd godt for siv 😈

Anonymkode: 756f5...009

• Liker 4
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det må ha svidd godt for siv 😈

Anonymkode: 756f5...009

Hahaha ja som man reder ligger man er det noe som heter 😛

Skrevet

Synes faktisk Naima fortjener pes, enkelte ting holder man for seg selv! Hun kunne jo ha reddet seg inn dagen etterpå ved å si at "ja, det var teit av meg å si, skulle ha holdt det for meg selv", men nei, her skal ytringsfriheten pushes og så skal man sutre fordi det blir konsekvenser av det.

Pierre med den tynne barten - altså, hvor er han kjekk hen? Jeg fatter ikke, jeg trodde det var sarkasme på toppnivå når jentene begynte å dåne da de to brødrene kom inn. Håper dog Monica får snøret i bånn snart, jeg elsker henne 😂

Jeg tror Jonas, Therese og Henrik ryker neste gang - gjeeeesp.

• Liker 18
Skrevet
4 minutter siden, Poppie skrev:

Synes faktisk Naima fortjener pes, enkelte ting holder man for seg selv! Hun kunne jo ha reddet seg inn dagen etterpå ved å si at "ja, det var teit av meg å si, skulle ha holdt det for meg selv", men nei, her skal ytringsfriheten pushes og så skal man sutre fordi det blir konsekvenser av det.

Pierre med den tynne barten - altså, hvor er han kjekk hen? Jeg fatter ikke, jeg trodde det var sarkasme på toppnivå når jentene begynte å dåne da de to brødrene kom inn. Håper dog Monica får snøret i bånn snart, jeg elsker henne 😂

Jeg tror Jonas, Therese og Henrik ryker neste gang - gjeeeesp.

Jeg reagerte mer på tatoveringene. Det var ganske voldsomt å ta innover seg. :laugh:

• Liker 3
Skrevet

Går ex on the beach på TV eller er det kun på dplay at man kan se det?

Anonymkode: f6cd5...efe

Skrevet

Hvilke dager går det og på hvilken kanal? 

Anonymkode: 1e7ef...06d

Skrevet

Overraskende at tre gikk ut samtidig, men jeg synes det var helt greit. Ingen av de bidro med noe spesielt. 

Jeg fortsetter å irritere meg over Siv gjennom hele episoden. Og den ekstremt lille bikinitoppen hennes. 

• Liker 4
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Overraskende at tre gikk ut samtidig, men jeg synes det var helt greit. Ingen av de bidro med noe spesielt. 

Jeg fortsetter å irritere meg over Siv gjennom hele episoden. Og den ekstremt lille bikinitoppen hennes. 

Om du ser så er det denne bikini toppen som hun har bak frem https://nelly.com/no/klær-til-kvinner/badetøy/bikinier/nly-beach-200426/clean-cut-bikini-panty-133900-0014/ bare at hun har lyserosa. Hadde nok vært mye finere om hun hadde brukt den riktig vei.

Skrevet

Synes det var litt kjipt at Monica gikk ut, synes hun var kul. 

• Liker 24
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen som vet?

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen som vet?

Det er bare på dplay, ja, men du kan se det gratis tror jeg. I hvertfall noen episoder.

Skrevet
16 minutter siden, Apekatten skrev:

Det er bare på dplay, ja, men du kan se det gratis tror jeg. I hvertfall noen episoder.

Nei, det går på TV også. 

Annonse
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det går på TV også. 

Åja, det visste jeg ikke. Jeg sjekka TV-guiden, men så ikke noe til ex on the beach der. Spørs om jeg så på feil kanal 🤷🏻‍♀️

Skrevet
1 minutt siden, Apekatten skrev:

Åja, det visste jeg ikke. Jeg sjekka TV-guiden, men så ikke noe til ex on the beach der. Spørs om jeg så på feil kanal 🤷🏻‍♀️

Det går på FEM. 

• Liker 2
Skrevet
7 timer siden, Bixity skrev:

Synes det var litt kjipt at Monica gikk ut, synes hun var kul. 

Jeg har ikke sett dette programmet før, men hender det at de som er stemt ut å komme tilbake? Syns det var fryktelig tris at hun røk ut. 

Anonymkode: 9452d...a87

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke sett dette programmet før, men hender det at de som er stemt ut å komme tilbake? Syns det var fryktelig tris at hun røk ut. 

Anonymkode: 9452d...a87

Ja, de kan plutselig komme tilbake. 😊 

• Liker 1
Skrevet
På 2.9.2019 den 23.21, AnonymBruker skrev:

Det legges ut hele episoder på YouTube 

Anonymkode: b5d00...691

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...