Gå til innhold

Ex on the Beach 2019

Anbefalte innlegg

Gjest tralela
Skrevet

Liker Monica jeg. Selv om hun er latterlig barnslig som er med på et slikt tv-program synes jeg faktisk de ekstra årene hun har på baken gjør henne hakket mer fornuftig enn resten likevel. 

Og jeg begynner å lure på om jeg har veldig uvanlig smak eller noe fordi jeg forstår virkelig ikke hvorfor alle damene legger seg flate og sikler over de to brødrene? De var i hvert fall ikke min type, utseendemessig, det er sikkert. Jaja, sikkert noe jeg ikke klarer å forstå meg på. 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Therese og Jonas kanskje? 

Anonymkode: 2196a...985

Eller Henrik. Fyren gjør jo ingenting ut av seg jo!

Anonymkode: e12af...824

Skrevet

Siv irritere meg sånn!

Anonymkode: bb4b4...de8

• Liker 12
Skrevet

Og hva skjer med Naima? Virker litt sosialt tilbakestående på en slags rar måte.

• Liker 13
Gjest tralela
Skrevet

Ja hun Naima virker ikke god. Hun forstår ikke konseptet fornærmelse en gang, tror ikke at det gjelds så lenge det er hennes ærlige mening. 

Skrevet

Tror Siv, Ulrik, Jonas eller Henrik blir sendt ut snart, blitt lite fra de...

Skrevet

Seriøst hva feiler det Siv? Aaaaaaaarh! Hun tar så sinnsykt mye plass.

• Liker 10
Skrevet
På 21.8.2019 den 14.09, AnonymBruker skrev:

Ja, mastergrad i rettsvitenskap, bachelor eller bare årsstudium? Ligger ikke så mye prestisje i de to sistnevnte. Ikke at det betyr noe, men hun gjorde jo et ganske stort poeng ut av at hun studerer juss på introduksjonsvideoen. 

Anonymkode: 519f9...d9f

Bachelorgrad i juss består av pensum/kunnskapskrav som kreves for de tre første årene av mastergrad i juss. Så jo, det er vanskelig og absolutt noe hun kan lage et poeng av. 

Anonymkode: 3746b...da3

• Liker 5
Skrevet

Jeg synes det er trist at det lages slike programmer og jeg mener det er utnytting av mennesker som burde vært langt mer skjermet enn de blir på programmet. 

• Liker 4
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Seriøst hva feiler det Siv? Aaaaaaaarh! Hun tar så sinnsykt mye plass.

Hun blir jekket seriøst ned i episode 5, og verre skal det bli. 

Anonymkode: 756f5...009

• Liker 2
Skrevet

Det er så ekkelt at de snakker om å «dele» hverandre, som om de er polygame. De oppfører seg helt utrolig, æsj!

Anonymkode: b5d00...691

• Liker 7
Skrevet

Hvilken dager går dette på tv? Jeg bruker Dplay, og forrige uke kom det 3 episoder, og nå er det hare 2 episoder denne uka,

Anonymkode: f9e87...f33

Skrevet

Ryddet for brukerdebatt og avsporing. 

Ninab82, mod

• Liker 1
Skrevet

Det finnes vel allerede tråder om dette på Kvinneguiden... 

Anonymkode: 7cf63...2e9

Skrevet

Ryddet for innlegg av utestengt bruker, personangrep, krenkende utsagn og svar til dette.

Edie, adm.

Skrevet
On 8/23/2019 at 10:03 AM, AnonymBruker said:

Altså, ingen av jentene er jo naturlig pene. De er bare plastikk. Ser ikke gutta det🤪?

Anonymkode: 2c368...e6b

Er jo det som er pent...

Anonymkode: 808ca...7ce

Skrevet

Ser ikke på det, det ble litt ufrivillig på Godkveld Norge, at det går an å oppføre seg, noe så lavmålt, billig og så uten verdi.

Kan ikke forstå hvorfor de i det hele tatt lager noe slikt, og at folk ser på det. Jeg prøver og ikke være så fordomsfull, folk må få gjøre som de vil, men det der er bare trist, synes synd på de deltakerne, det kan få konsekvenser i senere liv, og håper tvprodusjonen kan tilby psykologer.

Anonymkode: 27c6f...745

• Liker 2
Skrevet

Jeg får ikke opp flere enn de 4 første episodene i Dplay, er det en uke det ikke ble sendt? Rent regnet skulle jeg ha hatt 8 episoder tilgjengelig i helgen :( ...

Skrevet
4 timer siden, kahaki skrev:

Jeg får ikke opp flere enn de 4 første episodene i Dplay, er det en uke det ikke ble sendt? Rent regnet skulle jeg ha hatt 8 episoder tilgjengelig i helgen :( ...

Jeg hare fem episoder. Tror det er alt de har lagt ut. Syntes de har feilinnformert oss litt for jeg tolket det og som at de skulle legge ut mange flere og ikke plutselig vente. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...