Gå til innhold

Ex on the Beach 2019

frk_88

Anbefalte innlegg

Da var det en ny sesong med Ex on the Beach, de to første episodene ligger allerede på dplay. Hva tenker dere om årets deltakere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bare et klipp av en deltager på se og hør, bimbo på 40 år 😳 At det går an 😂🤦🏻‍♀️

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes det stemmer, ble litt overrasket over at noen som er såpass voksen skal være med.. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det stort sett bare tretten år gamle folk som gidder å følge med på dette?     

Programmet går vel stort sett ut på å drikke seg dritings, ligge mest mulig rundt, intriger, baksnakking og dritt-slenging + selvfølgelig halvnakne folk og romper.                               

Anonymkode: a3ca4...ee5

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som er jusstudent sitter i bare stringtrusa på kjøkkenbenken! Æsj!

Forøvrig er både homo og bimbo på 39 med, så dette blir jo mer allsidig enn tidligere sesonger!

Anonymkode: c883c...d76

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, WhiteSwan skrev:

Så bare et klipp av en deltager på se og hør, bimbo på 40 år 😳 At det går an 😂🤦🏻‍♀️

På 40 år?! Nei huff. Tom for ord faktisk 🤦‍♀️

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, WhiteSwan skrev:

Har du link? Finner henne ikke.

Anonymkode: 452b0...994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ska se på imorra med ei venninne. Og jeg GLEDER meg så!😂👏 Jeg blir rett og slett så fascinert av slike folk som bare får deg til å måpe! 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Er det stort sett bare tretten år gamle folk som gidder å følge med på dette?     

Programmet går vel stort sett ut på å drikke seg dritings, ligge mest mulig rundt, intriger, baksnakking og dritt-slenging + selvfølgelig halvnakne folk og romper.                               

Anonymkode: a3ca4...ee5

Jeg er eldre enn det, men jeg elsker å observere mennesker som er helt annerledes enn jeg har møtt, og analysere dem, forsøke forstå dem og hvordan de tenker og føler. Selv om du mener at de har et oppmerksomhetsbehov, så er det jo en grunn til at de har behovet. Å finne ut av den slags synes jeg er veldig givende, det lærer meg noe nytt om mennesker. 

Det virker som om det er en korrelasjon mellom mye plastikk og mental lidelse, for eksempel. Møter du en person som åpenbart har gjort mye med ansiktet, så vet du at personen har minst 1 psykisk lidelse, men gjerne flere. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forholde meg til den svenske, engelske kg amerikanske versjonen. Norske utgaven er så putekleint og flaut å se på🙈

Anonymkode: cf39f...1f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Konseptet var nytt i fjor, og siden jeg ikke synes man skal mene så mye før man har sett et program, så så jeg en del episoder. Etter hvert med et øye på skjermen, og så kanskje et halvt.. Men jeg har sett programmet!

Men det er noe med folk som står og skriker til hverandre som gjør at jeg fullstendig mister interessen. Informasjon fester seg ikke, hjernen sovner og flyter bort..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, ingenting galt i å være homofil. Men når man nærmest overfaller guttene der inne?? 

Og er man ikke litt gammel for et slikt program når man er 40 😶

Anonymkode: 48828...358

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor tror noen homser at de bare kan gjøre hva de vil på heterofile menn?

Anonymkode: bb4b4...de8

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har jeg sett Monica før? Har ikke hun vært med i en TV-serie eller lignende før?

Anonymkode: 1981a...f1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvor har jeg sett Monica før? Har ikke hun vært med i en TV-serie eller lignende før?

Anonymkode: 1981a...f1b

Jo,i "Influencerne",som venninden til Melina fra fjorårets sesong.

Anonymkode: c92be...f4c

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årets deltagere er både 33 og 40 år.

Burde ikke folk i den alderen ha bedre fore enn tv-sex,fyll å sjalusidrama?

20 åringene er nå en ting ..

Anonymkode: c92be...f4c

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...