Gå til innhold

Skinlift pro


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tok behandling på øyelokk i dag, spent på resultatet. Ser lovende ut selv om det er hovent, ser ikke så trøtt ut lenger!

Dette er altså en plasmapen som brukes til å lage små sår/prikker i huden slik at huden strammer seg opp når den reparerer seg. Jeg har slitt med heng på øyelokket etter vektnedgang, men ikke så ille at jeg var villig til å ta(eller fikk dekket for den del) øyelokksoperasjon. Tenker dette er en fin løsning hvis det funker!

Gjorde ikke vondt, fikk bedøvelseskrem i ca 30 min, så tok behandlinga 30 min. Men det lukta brent kjøtt 😅 Noen andre som har prøvd? Vurderer å gjøre det på halsen også :)

Anonymkode: 8152c...6c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har lurt på denne behandlingen jeg også, men syns resultatene fra 1 behandling ser veldig små og tilfeldige ut på nett. Fint å høre fleres erfaringer! Har dere før og etter bilder? Tok dere en eller flere behandlinger før godt tilfredstillende resultat? 
 

Anonymkode: 69abd...681

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har🙂 hvor gjorde du det?

Anonymkode: 5b955...3c3

En klinikk i Trondheim

Anonymkode: 8152c...6c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har lurt på denne behandlingen jeg også, men syns resultatene fra 1 behandling ser veldig små og tilfeldige ut på nett. Fint å høre fleres erfaringer! Har dere før og etter bilder? Tok dere en eller flere behandlinger før godt tilfredstillende resultat? 
 

Anonymkode: 69abd...681

Nå har ikke jeg sett resultatet enda, tar 3-4 mnd før alt har trukket seg helt sammen visstnok. Ser en liten forskjell allerede, prikkene er litt tørre og klør, men ellers ikke vondt. Prikkene skal være borte mandag/tirsdag hvis det de sier stemmer.

Anonymkode: 8152c...6c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også akkurat prøvd det, men jeg er fryktelig hoven enda. Men det rareste er at øyelokkene allerede har trukket seg opp MASSE!

Anonymkode: 5b955...3c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan vet man om det er øyelokksløft eller øyebryns/panneløft man trenger egentlig? 
Jeg trekker opp brynene hele tiden, og da henger ikke øyelokkene like mye. Når jeg slapper helt av i pannen og brynene henger øyelokkene slik at vippelinjen og lokket går rett innenfor irisen når jeg ser rett frem. Sliter mye med hodepine pga jeg hele tiden må spenne pannen og har egentlig lurt på om det er mulig å få bryns eller panneløft dekket av staten. Noen som vet? 
Kjedelig å kaste bort 5000 x 3 skinlift behandlinger , også løser det ikke problemet. 

Anonymkode: 69abd...681

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 20.8.2019 den 3.29, AnonymBruker skrev:

Tok behandling på øyelokk i dag, spent på resultatet. Ser lovende ut selv om det er hovent, ser ikke så trøtt ut lenger!

Dette er altså en plasmapen som brukes til å lage små sår/prikker i huden slik at huden strammer seg opp når den reparerer seg. Jeg har slitt med heng på øyelokket etter vektnedgang, men ikke så ille at jeg var villig til å ta(eller fikk dekket for den del) øyelokksoperasjon. Tenker dette er en fin løsning hvis det funker!

Gjorde ikke vondt, fikk bedøvelseskrem i ca 30 min, så tok behandlinga 30 min. Men det lukta brent kjøtt 😅 Noen andre som har prøvd? Vurderer å gjøre det på halsen også :)

Anonymkode: 8152c...6c2

Nå over 1mnd etterpå, hvordan er reselutatet nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Kom over denne tråden da jeg googlet litt. Er det flere som har erfaringer å dele? :)

Anonymkode: a72b0...56a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...