Gå til innhold

Hvor blir smarte, unge menn av?


BareEnBruker

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror dagens unge kvinner ser at de ikke kan forvente å bli forsørget av noen, og derfor alt fra ung alder (tenårene) legger opp livene sine til å kunne forsørge både seg selv og sine barn selv. Ikke at de VIL bli alenemødre, men de tar høyde for at det kan skje. Og de vil ikke være avhengige av en dårlig mann.

Den filosofien har levd noen år. En venninne av meg erklærte allerede for 30 år siden da vi startet på utdannelsen vår at hun ville ha en utdannelse som kunne gi henne et yrke med god nok lønn til å ta vare på seg selv og et eventuelt barn. 

Utdannelsen tok hun, barna fikk hun og mannen viste seg å være en god utgave så hun har jammen beholdt ham også ;)

Tankesettet er sunt. Både kvinner og menn bør ta sikte på en utdannelse god nok til at de klarer å forsørge seg selv og eventuelle barn.

Anonymkode: f2c6f...15e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Alle, menn og kvinner, har generelt blitt dummere. Etter den industrielle revolusjonen, hvor vi var på vårt smarteste, så har det bare gått nedover med intelligensnivået. En av årsakene er medisinske fremskritt. Tidligere var det de velbemidlede (også da gjerne de smarteste) som fikk flest barn. I hvert fall flest barn som overlevde på grunn av bedre levekår. Etterhvert som velstand og medisinske fremskritt har økt for den gemene hop får alle barn som overlever og resultatet er at det generelle nivået på intelligens også går ned. Nå er det slik at de smarteste av oss får færre barn og den onde sirkelen fortsetter.

For å finne ut mer om temaet kan du jo se youtubevideoen lenger opp her og også se flere av Edward Duttons videoer. Du vil nok bli ganske overrasket over hvorfor vi er som vi er og hvordan vi har blitt sånn.

Anonymkode: 1172c...92a

Med noen modifikasjoner av det du skriver  er jeg klar over dette, ja. Men det vil være likt for menn og kvinner. Dermed faller teorien din i grus. Mennesker generelt får mindre hjerne, ikke bare menn. 

Anonymkode: 6fa38...68a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Med noen modifikasjoner av det du skriver  er jeg klar over dette, ja. Men det vil være likt for menn og kvinner. Dermed faller teorien din i grus. Mennesker generelt får mindre hjerne, ikke bare menn. 

Anonymkode: 6fa38...68a

Kvinner er jevnere på IQ enn menn er. Menn er mest representert i begge ekstremene av skalaen. Både ekstremt lav IQ og ekstremt høy IQ. Kvinners IQ er mer på midten, men totalt sett gjennomsnittlig er kvinner og menn like smarte. Akkurat som forklart i første videoen i denne tråden.

Anonymkode: 1172c...92a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mange unge menn er blitt "slått" ut av panserfeminismen, dessverre. Å opphøye kvinner hele tiden som verdens navle, gjør at man glemmer å fortelle de unge mennene at det betyr "fære ledige plasser" for dem - uansett hva det måtte gjelde. Enten det gjelder jobb eller studieplasser. 

Kvinner derimot, spesielt kvinner som mener at "menn er slemme", er såpass idioter at de tror at krigføringen deres mot menn kommer til å lønne seg på noe måte på sikt. Med tanke på historie, så har samfunn der man har endt opp med mange menn som "tapere" aldri blitt noe særlig fredelige samfunn og det vil dermed gå utover kvinner til slutt, når man har brutalisert, og "silt ut" flertallet av menn til "søppelhaugen", mens bare en liten andel av mannlige "vinnere" tilbes og "respekteres" av resterende 90% kvinner. 

Kvinner har "overtatt" overalt - men de glemmer som sagt at deres "ambisiøse medsøstre" er konkurrentene deres når høna endelig skal ut og prøve å finne en "verdig hane" til seg selv. Litt vanskelig å finne seg en "verdig mann" når man fører krig i media og det sosiale livet / hverdagen mot menn og dermed produserer flere mannlige "tapere".

Det er bare Siv.Ing og noen få plasser igjen i finans som holder stand mot den feministiske panser-terroren, men her også har de satt igang "pro-feminist" tiltak, som "flere kvinner i finans" og "flere kvinner og teknologi", og alt det tullet der. Er glad for at studiet mitt har fortsatt overvekt av menn (ingeniør), men det varer nok ikke så lenge det heller. Heldigvis blir jeg ferdig med studiene innen det har skjedd.

 

Anonymkode: 2c135...099

Det måtte jo bare dukke opp en sinna, bitter hvit mann i denne tråden. 🙄 Menn har ALLTID hatt plass, faktisk har de i hundrevis av år hatt ALL plass. Nå må de finne seg i å DELE på plassen, noe som er rett og rimelig, med mindre man tror på vås som at kvinner er mindre verdt enn menn, og at de skal gå hjemme og føde barn og vaske gulv. 

Det er ikke noe synd på menn. De har absolutt alle muligheter i livet. Det eneste de må gjøre, er å gripe dem. 

Men ja, kvinner vil ikke ha «tapere» som ikke verdsetter dem og ikke ser på dem som en likeverdig partner, men som et sex- og vaskeobjekt. Så disse «taperne» burde komme seg bort fra datamaskinen hvor de spyr ut kvinnefiendtlig dritt på incel-forum, og heller faktisk møte kvinner med respekt (og ansikt til ansikt!). For har man holdninger som du viser her, vil det fort skinne gjennom selv om man ikke sier det direkte, og da blir det ikke lett å finne seg dame, gitt. 

 

Anonymkode: 6fa38...68a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner er jevnere på IQ enn menn er. Menn er mest representert i begge ekstremene av skalaen. Både ekstremt lav IQ og ekstremt høy IQ. Kvinners IQ er mer på midten, men totalt sett gjennomsnittlig er kvinner og menn like smarte. Akkurat som forklart i første videoen i denne tråden.

Anonymkode: 1172c...92a

Beklager, jeg så ikke at du ikke var TS. Utsagnet jeg refererte til, er dette fra HI:

«En av teoriene, er at menn har blitt dummere, og kvinner smartere

Det stemmer altså ikke. Som du sier - både menn og kvinner har fått mindre hjerner. I jordbrukssamfunnet trengte man ikke like stor hjerne for å overleve som i jeger- og sankersamfunnet. 

 

Anonymkode: 6fa38...68a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke "veldig få menn" i prestisjetunge utdannelser. Kvinner er begynt å dominere noen av dem, og det når selvsagt nyhetene ettersom det er NYTT, men det er snakk om å komme i en knepen tet, ikke at mennene blir utryddet.

Det er fortsatt mange studier som er mannsdominerte. Det er også mange menn som jobber seg oppover, menn i fulltidsjobb tjener jo fortsatt mer enn kvinner, så i totalen rykker de ofte oppover uansett. De jobber mer enn kvinner og har flere år i fullt arbeid.

De er ikke "forsvunnet" på noen måte.

Anonymkode: 307b5...80f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk er ikke dummere nå enn før, vi er bare god på andre ting. Kalkulator og google etc gjør at hjernene våre kan fokusere på andre ting enn det man måtte for 50 år siden 

Anonymkode: 337b0...95d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det måtte jo bare dukke opp en sinna, bitter hvit mann i denne tråden. 🙄 Menn har ALLTID hatt plass, faktisk har de i hundrevis av år hatt ALL plass. Nå må de finne seg i å DELE på plassen, 

Det er ikke noe synd på menn. 

Men ja, kvinner vil ikke ha «tapere» som ikke verdsetter dem og ikke ser på dem som en likeverdig partner, men som et sex- og vaskeobjekt. Så disse «taperne» burde komme seg bort fra datamaskinen hvor de spyr ut kvinnefiendtlig dritt på incel-forum, og heller faktisk møte kvinner med respekt (og ansikt til ansikt!). For har man holdninger som du viser her, vil det fort skinne gjennom selv om man ikke sier det direkte, og da blir det ikke lett å finne seg dame, gitt. 

 

Anonymkode: 6fa38...68a

Yes, som kjent er vi hvite menn slemme og bitre 😂 For en forsvarsmekanisme. Selvfølgelig måtte du nevne ordet "incel" også. Du glemte å ta med "4chan", så blir forsvarsmekanismen din komplett. Alle som sier deg imot er "incels" og "4chans". 

Når en rekke "prestisjestudier" som fører ofte til høy lønn (men nå kommer lønna til å stagnere slik det alltid gjør når det blir altfor mange kvinnfolk i et yrke), så ikke dette "deling", men total dominans og overkjøring. Psykologi - for å nevne et eksempel - har bort imot 78% kvinnelige studenter. Vi snakker altså nesten 80%. Det er IKKE "deling" - det er total fortrenging av mannlige studenter.

Jeg kjenner godt til slike som deg - du liker "likestilling", så lenge det er til kun din fordel. Vi husker alle hvordan kvinner syter gang på gang over at de må inn i førstegangtjenesten (Forsvaret), men siden veldig få blir plukket ut her totalt sett, så slipper likevel de aller fleste kvinner Forsvaret. 

Jeg skjønner godt at ekstreme feminister mener at det "ikke er noe synd på menn". Kan jo kaste alle menn på "søppelhaugen", ikke sant? 

Et hypotetisk eksempel: En arbeidsløs fyr, som har god sjarm / humør, og har såkalte "rette holdninger" kommer ikke langt hos de fleste kvinner uansett = så han blir en taper hvis hans jobb er blitt automatisert bort samtidig som han ikke har noe høyere utdanning ettersom kravene blir stadig (kunstig) høyere. Du vil sikkert benekte at dagens kvinner angivelig "ikke er materialister", men dere er materialister til beinet. 

Vi vet hva beskjeden fra dere ekstreme kommer til å være og det er: "Du må date de i din egen liga"! LMAO, dere har konstruert diskriminerende "ligaer" allerede, så det synes jeg er (tragisk) morsomt. 

Et annet aspekt ved dette er typisk "Female Logic" - til tross for at vi har en velferdsstat, (slik at dere ikke blir avhengig av menn til tross for at menn bidrar mest til velferdsstaten), så fortsetter dine likesinnede med krigføring ovenfor menn og ønsker å være en såkalt "uavhengig kvinne". Kontrasten kunne ikke blitt klarere egentlig. 

Til slutt må jeg få kommentere enda en morsom ting jeg har lagt merke til. Du setter meg i "incel bås" til tross for at du ser at jeg ikke har havnet på "taperne" sin side. Jeg studerer til ingeniør og har ikke hatt noen problemer med å få gjennomsnittelige, bra damer i "bånn". Det jeg uttrykker derimot, er empati / sympati med mine "brødre" som har blitt fortrengt og ender opp i en langt verre situasjonen nå og i fremtiden. 

Du har heller ikke studert noe historie - men et godt tips til deg er: samfunn som har en del sinte menn som føler seg som "tapere" er ikke et samfunn hvor kvinner kommer til å nyte noe fred. Så du må ikke ta "seieren" på forskudd med dine panser-femi "medsøstre".

Jeg synes også at du skal tenke på noe annet. Fremfor å stemple alle som sier deg imot som "incels", så oppfordrer jeg deg til å heller reflektere hvordan kjekke "elite menn" behandler dere som søppel og kaster dere vekk etter One Night Stands. Sånne menn kaller dere av og til for "drittsekker", men samtidig greier dere ikke å la være å gå tilbake / krype for disse mennene på alle fire - og det er litt morsomt at du snakker om at "kvinner bør bli møtt med respekt". Så jeg synes at det er veldig interessant hvordan du er opptatt av hva såkalte "incels" mener om kvinner - incels som aldri har rørt dere fysisk / seksuelt, mens mennene som faktisk rører dere og bruker dere seksuelt som om dere var søppel, før dere blir kastet vekk for en annen "sex date", slipper den samme kritikken. Men hey, sistnevnte er som regel kjekke, med en stor stake, så de får "pass" til tross for at de ikke har "rette holdninger" ;) Female Logic på sitt beste - I love it. 

Ellers, så stemmer jeg politisk på en kvinne / kvinner (Frp og Høyre), så i dette annerledeslandet er det mannlige ledere på venstresiden som slåss for "feministisk dominans", mens det er kvinner på den politiske høyresiden som vil ha det mer konservativt. Jeg skjønner at du kan bli forvirret av det - det er ikke lett det der :) Så om to år, kommer dere på venstresiden til å få juling enda en gang og vi skal fortsette å dreie samfunnet i en mer høyreorientert, konservativ retning der menn til slutt kan endelig føle seg som menn. 

 

 

 

 

 

Anonymkode: 2c135...099

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det en underliggende antagelse om at prestisjestudier = de intellektuelt tyngste studiene.

Har du noen gang sett på kjønnsfordelingen i studier som matematikk, fysikk, ingeniørfag, informatikk, o.l.? 

Jeg vil heller argumentere med at folk som gjør det veldig bra på VGS, dvs. har veldig høyt snitt, er en blanding av smarte folk, og folk som er gode til å ta tester / prøver. 

Du trenger ikke å ha 150 i IQ for å gå ut med høyt snitt fra VGS. Det du trenger er god studieteknikk, arbeidsmoral,og prioriteringer.

Anonymkode: 6665f...23a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her er det en underliggende antagelse om at prestisjestudier = de intellektuelt tyngste studiene.

Har du noen gang sett på kjønnsfordelingen i studier som matematikk, fysikk, ingeniørfag, informatikk, o.l.? 

Jeg vil heller argumentere med at folk som gjør det veldig bra på VGS, dvs. har veldig høyt snitt, er en blanding av smarte folk, og folk som er gode til å ta tester / prøver. 

Du trenger ikke å ha 150 i IQ for å gå ut med høyt snitt fra VGS. Det du trenger er god studieteknikk, arbeidsmoral,og prioriteringer.

Anonymkode: 6665f...23a

Her er det menn som dominerer, og det vil de nok også fortsette å gjøre. Resten av innlegget ditt er korrekt 👌

Anonymkode: 1172c...92a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker said:

Her er det menn som dominerer, og det vil de nok også fortsette å gjøre. Resten av innlegget ditt er korrekt 👌

Anonymkode: 1172c...92a

Ja, det er poenget. Det finnes svært få "prestisjestudier" når det kommer til realfag eller teknologi. Stort sett er det Ind.Øk (delvis teknologi),Fysikk og Matematikk, samt Nano ved NTNU som kommer på topp 20 listen i Norge.

Du kan studere Fysikk eller Matematikk ved hvilket som helst Universitet i Norge, og jeg kan garantere at studiet er på nivå med medisin, hva akademisk tyngde går - og de fleste av disse studiene er åpne, dvs. ingen karaktergrense. Og flertallet vil være mannfolk. 

Anonymkode: 6665f...23a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, AnonymBruker said:

Den logikken lurer jeg også på. Om noe blir menn med moderat IQ utkonkurrert av kvinner med bedre IQ, slik at de mest intelligente av begge kjønn vinner kampen om studieplassene.

For øvrig tror jeg ikke verken kvinner eller menn har fått målbart høyere (eller lavere) IQ de siste årene og jeg stiller meg også tvilende til hvor mye en parameter som IQ har å si for søknadsmassen til universiteter og høyskoler. 

Anonymkode: f2c6f...15e

Det du sier gir ingen matematisk mening. 

Du har et gitt antall studieplasser. 

Du har lik gjennomsnittlig IQ mellom kjønnene, og ingen forskning som tyder på at det er høyere andel supersmarte kvinner i befolkningen enn menn. La oss for ordens skyld anta like mange. 

Da skulle 50% av de som fikk plass være kvinner, og 50% være menn. 

Når det ikke er slik, så må noen fortrenges av andre årsaker enn sin IQ. Nødvendigvis. 

Og ettersom det er langt mer enn 50% kvinneandel blant studentene, så må noen menn ha blitt fortrengt av andre årsaker enn deres IQ skulle tilsi. Enkel matte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Her er det en underliggende antagelse om at prestisjestudier = de intellektuelt tyngste studiene.

Nei, det er feil. 

Den underliggende antakelsen er at folk med intellektuell kapasitet velger seg fortrinnsvis til prestisjestudiene, med mindre de er så gode i realfag at de har mulighet til å gjøre en impact. 

Dette forklarer også langt på vei inntakskrav. 

Det gir ingen mening å ha norskkrav i opptak til matematikkstudier. Studiene i seg selv er så krevende og prestisjen såpass lav, at dette i seg selv reduserer antall søkere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke nødvendigvis slik at de smarteste går for prestisjestudier. Det finnes smarte mennesker "over alt," men de har kanskje ikke andre egenskaper som skal til for å komme inn på toppstudiene.

Noen smarte elever dropper ut av vgs fordi de kjeder seg. De har ikke lært seg betydningen av å være arbeidsomme, fordi de har kommet seg lett gjennom pensum likevel. Man kan være smart og lat. Eller smart og lite ønske om travel hverdag og mye mas. Og velger derfor en grei jobb, med grei lønn, og har heller en hobby som gir dem de utfordringene de trenger.

De fleste gründere er vel også menn. 

Anonymkode: 4049a...838

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, BareEnBruker skrev:

Joda, det tar jeg for gitt. Smarte folk svømmer under vannet, med fokus på målet. Smarte folk vet hva de vil.

Hvor svømmer de smarte gutta?

Siden du selv sier at de svømmer under vannet, burde du vite det.

Anonymkode: 651a2...1bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, BareEnBruker skrev:

Vi ser innenfor statusfagene at det er svært mange kvinner etterhvert, og veldig få menn.

En av teoriene, er at menn har blitt dummere, og kvinner smartere.

En annen teori, er at IQ ikke svinger så raskt, og at det vil være mange menn med høy IQ som utkonkurreres av kvinner med lavere IQ.

Hva gjør da menn med høy IQ?

Hva velger de å gjøre med livene sine?

Du må nesten kildebelegge teoriene du referer til. Er dette dine hypoteser, eller faktiske teorier? 

Anonymkode: 29331...ec3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det måtte jo bare dukke opp en sinna, bitter hvit mann i denne tråden. 🙄 Menn har ALLTID hatt plass, faktisk har de i hundrevis av år hatt ALL plass. Nå må de finne seg i å DELE på plassen, noe som er rett og rimelig, med mindre man tror på vås som at kvinner er mindre verdt enn menn, og at de skal gå hjemme og føde barn og vaske gulv. 

Det er ikke noe synd på menn. De har absolutt alle muligheter i livet. Det eneste de må gjøre, er å gripe dem. 

Men ja, kvinner vil ikke ha «tapere» som ikke verdsetter dem og ikke ser på dem som en likeverdig partner, men som et sex- og vaskeobjekt. Så disse «taperne» burde komme seg bort fra datamaskinen hvor de spyr ut kvinnefiendtlig dritt på incel-forum, og heller faktisk møte kvinner med respekt (og ansikt til ansikt!). For har man holdninger som du viser her, vil det fort skinne gjennom selv om man ikke sier det direkte, og da blir det ikke lett å finne seg dame, gitt. 

 

Anonymkode: 6fa38...68a

"Hvit mann"... 

Hudfarge var ekstremt relevant for argumentasjonen din. Det ødelegger litt for et ellers godt innlegg. Det ingen steder kvinner nyter mer autonomi enn blant "hvite menn", så hvorfor hudfarge spiller inn her begriper jeg ikke. 

Anonymkode: 29331...ec3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.8.2019 den 22.20, AnonymBruker skrev:

Ja, det er poenget. Det finnes svært få "prestisjestudier" når det kommer til realfag eller teknologi. Stort sett er det Ind.Øk (delvis teknologi),Fysikk og Matematikk, samt Nano ved NTNU som kommer på topp 20 listen i Norge.

Du kan studere Fysikk eller Matematikk ved hvilket som helst Universitet i Norge, og jeg kan garantere at studiet er på nivå med medisin, hva akademisk tyngde går - og de fleste av disse studiene er åpne, dvs. ingen karaktergrense. Og flertallet vil være mannfolk. 

Anonymkode: 6665f...23a

Som nanostudent (siv.ing NTNU) kan jeg skrive under på at det er særdeles mange intelligente unge menn her på gløshaugen. Når nano mistet sine jentepoeng falt jenteandelen til 1/4, tatt seg litt opp nå. Om du ikke mener nano er et prestisjestudie så må du vurdere på nytt, i fjor ble 4/100 tatt opp. Medisin hadde for øvrig 50% høyere opptaksrate.

Om du ser på de studiene som krever mest intelligens (ikke nødvendigvis ekvivalent med status, leger trenger vel så mye empati og sosial intelligens, advokater trenger verbal intelligens og eq) så dominerer menn fortsatt. Data siv.ing, Kybernetikk siv.ing, fysmat, nano, fysikk, matematikk har alle to tredeler menn eller mer. 

Medisin kan være litt pugging, men det er et særdeles enkelt fag å lære seg sammenlignet med videregående kvantefysikk, kondenserte mediers teori, nevrale nettverk etc. 

Det samme gjelder jussen, kan love deg det er lettere å lære fysikeren juss en juristen kvantefysikk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.8.2019 den 21.02, AnonymBruker skrev:

Yes, som kjent er vi hvite menn slemme og bitre 😂 For en forsvarsmekanisme. Selvfølgelig måtte du nevne ordet "incel" også. Du glemte å ta med "4chan", så blir forsvarsmekanismen din komplett. Alle som sier deg imot er "incels" og "4chans". 

Når en rekke "prestisjestudier" som fører ofte til høy lønn (men nå kommer lønna til å stagnere slik det alltid gjør når det blir altfor mange kvinnfolk i et yrke), så ikke dette "deling", men total dominans og overkjøring. Psykologi - for å nevne et eksempel - har bort imot 78% kvinnelige studenter. Vi snakker altså nesten 80%. Det er IKKE "deling" - det er total fortrenging av mannlige studenter.

Jeg kjenner godt til slike som deg - du liker "likestilling", så lenge det er til kun din fordel. Vi husker alle hvordan kvinner syter gang på gang over at de må inn i førstegangtjenesten (Forsvaret), men siden veldig få blir plukket ut her totalt sett, så slipper likevel de aller fleste kvinner Forsvaret. 

Jeg skjønner godt at ekstreme feminister mener at det "ikke er noe synd på menn". Kan jo kaste alle menn på "søppelhaugen", ikke sant? 

Et hypotetisk eksempel: En arbeidsløs fyr, som har god sjarm / humør, og har såkalte "rette holdninger" kommer ikke langt hos de fleste kvinner uansett = så han blir en taper hvis hans jobb er blitt automatisert bort samtidig som han ikke har noe høyere utdanning ettersom kravene blir stadig (kunstig) høyere. Du vil sikkert benekte at dagens kvinner angivelig "ikke er materialister", men dere er materialister til beinet. 

Vi vet hva beskjeden fra dere ekstreme kommer til å være og det er: "Du må date de i din egen liga"! LMAO, dere har konstruert diskriminerende "ligaer" allerede, så det synes jeg er (tragisk) morsomt. 

Et annet aspekt ved dette er typisk "Female Logic" - til tross for at vi har en velferdsstat, (slik at dere ikke blir avhengig av menn til tross for at menn bidrar mest til velferdsstaten), så fortsetter dine likesinnede med krigføring ovenfor menn og ønsker å være en såkalt "uavhengig kvinne". Kontrasten kunne ikke blitt klarere egentlig. 

Til slutt må jeg få kommentere enda en morsom ting jeg har lagt merke til. Du setter meg i "incel bås" til tross for at du ser at jeg ikke har havnet på "taperne" sin side. Jeg studerer til ingeniør og har ikke hatt noen problemer med å få gjennomsnittelige, bra damer i "bånn". Det jeg uttrykker derimot, er empati / sympati med mine "brødre" som har blitt fortrengt og ender opp i en langt verre situasjonen nå og i fremtiden. 

Du har heller ikke studert noe historie - men et godt tips til deg er: samfunn som har en del sinte menn som føler seg som "tapere" er ikke et samfunn hvor kvinner kommer til å nyte noe fred. Så du må ikke ta "seieren" på forskudd med dine panser-femi "medsøstre".

Jeg synes også at du skal tenke på noe annet. Fremfor å stemple alle som sier deg imot som "incels", så oppfordrer jeg deg til å heller reflektere hvordan kjekke "elite menn" behandler dere som søppel og kaster dere vekk etter One Night Stands. Sånne menn kaller dere av og til for "drittsekker", men samtidig greier dere ikke å la være å gå tilbake / krype for disse mennene på alle fire - og det er litt morsomt at du snakker om at "kvinner bør bli møtt med respekt". Så jeg synes at det er veldig interessant hvordan du er opptatt av hva såkalte "incels" mener om kvinner - incels som aldri har rørt dere fysisk / seksuelt, mens mennene som faktisk rører dere og bruker dere seksuelt som om dere var søppel, før dere blir kastet vekk for en annen "sex date", slipper den samme kritikken. Men hey, sistnevnte er som regel kjekke, med en stor stake, så de får "pass" til tross for at de ikke har "rette holdninger" ;) Female Logic på sitt beste - I love it. 

Ellers, så stemmer jeg politisk på en kvinne / kvinner (Frp og Høyre), så i dette annerledeslandet er det mannlige ledere på venstresiden som slåss for "feministisk dominans", mens det er kvinner på den politiske høyresiden som vil ha det mer konservativt. Jeg skjønner at du kan bli forvirret av det - det er ikke lett det der :) Så om to år, kommer dere på venstresiden til å få juling enda en gang og vi skal fortsette å dreie samfunnet i en mer høyreorientert, konservativ retning der menn til slutt kan endelig føle seg som menn. 

 

 

 

 

 

 

Anonymkode: 2c135...099

😂😂 Dette er bare for dumt. Menn er ikke fortrengt fra psykolog-studiet - de har enten ikke gode nok karakterer (de må de ta opp fag, slik som kvinner), eller de som har gode nok karakterer, velger å bli noe annet. 

Forøvrig tenker jeg det er best å la være å kommentere resten av det kvinnehatende oppgulpet ditt. Verden har ikke *bare* plass til menn lenger, og det må du bare venne deg til å godta. Eventuelt kan du flytte til et land hvor kvinner fremdeles blir behandlet som ting - de landene finnes det dessverre nok av.

Anonymkode: 6fa38...68a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De smarteste er ikke de som tar utdanning, men som starter opp sine egen business. Gründere. De som lykkes der blir de rikeste og mest uavhengige. Sin egen sjef. Her er vel menn fortsatt ganske dominerende?

Anonymkode: 1470b...fd5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...