Heidipia:) Skrevet 12. mai 2005 #1 Del Skrevet 12. mai 2005 Noen som kan annbefale meg en plass i syden å dra til? Jeg skal reise sammen med en vennine, vi vil gjerne ha gode muligheter for rimelig shopping, litt uteliv, å så liker jeg meg best på plasser der jeg slipper og føle meg utrygg. Vi skal reise en gang i august, men vi vet ikke hvor, hadde blitt glad for alle tips/erfaringer:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. mai 2005 #2 Del Skrevet 12. mai 2005 Alanya,Tyrkia. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. mai 2005 #3 Del Skrevet 16. mai 2005 Øyhopping i Hellas! Men da må du ha 14 dager viss det ikke skal bli stress. Det er ingen problem å finne sted å bo, de som leier ut møter opp på ferjekaiene når båtene kommer.En veldig spennende ferieform, og du får oppleve veldig mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vienn Skrevet 19. mai 2005 #4 Del Skrevet 19. mai 2005 Det er voldsomt mange rundt meg som også anbefaler Alanya, Tyrkia - og reiser tilbake igjen. Det henger høyt på min ønskeliste nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 19. mai 2005 #5 Del Skrevet 19. mai 2005 enig med rosin bedre sted finnes ikke...(bedre syden sted... spørs jo om du vil ha "syden, eller storby" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå