Gå til innhold

kan man legge på seg vannvekt uten å få mensen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hei, jeg la på meg masse midt på lyse dagen i går. Jeg kjente faktisk at buksene begynte å stramme. Det første jeg tente var at nå er mensen kommet, men nei den kom ikke. Jeg legger på meg vannvekt samtidig med mensen, så da kommer vel ikke mensen da? Jeg er ekstremt redd for at det jeg la på meg er fett. Jeg var normal, og nå er jeg feit. Jeg ser ikke stor forskjell på vekten, men det er vel rundt en halv kilo mensen vekt ekstra direkte på rumpa. Jeg har lite muskelmasse så små variasjoner synes godt.

Anonymkode: ea770...ad7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

der det noen som vet noe om dette? Jeg skulle hatt mensen-blødning nå, men fikk på en måte mensen siden la jo på meg masse og fikk noen store kviser her om dagen- slik jeg alltid gjør rett før mensen.. jeg anner ikke hvorfor jeg ellers la på meg de vekten.. jeg spite helt normalt i går, og i dag er jeg feit.

Anonymkode: ea770...ad7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan du. Pga. kosthold, forstoppelse e.l. Og nei du er ikke blitt feit i løpet av en dag. Du har heller ikke lagt på deg masse fett plutselig. 

Anonymkode: b1e56...19c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tranedatter

Forstoppelse er en klassiker, ellers mye salt mat, eller om du spiser lite karbohydrater og plutselig spiser mye kh. Karbs samler vann, på samme måte som salt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...