Gjest ¤Escada¤ Skrevet 17. mai 2005 #21 Del Skrevet 17. mai 2005 Heisann! hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. mai 2005 #22 Del Skrevet 17. mai 2005 Hatt en fin 17.mai og pinse? Jeg har vert på hyttetur. Ellers liite begeistret for 17.mai.. Jeg har vert på Odda. Typen min skulle dra dit en dag & jobbe, og jeg ble med, da jeg ikke hadde jobb, kjempefin spesiell plass ¤Chanela¤ er også derfra, visste du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 17. mai 2005 #23 Del Skrevet 17. mai 2005 Hatt en fin 17.mai og pinse? Jeg har vert på hyttetur. Ellers liite begeistret for 17.mai.. Jeg har vert på Odda. Typen min skulle dra dit en dag & jobbe, og jeg ble med, da jeg ikke hadde jobb, kjempefin spesiell plass ¤Chanela¤ er også derfra, visste du det? Hisann! ja nå har jeg hatt en fin 17 mai:) (endelig av med bunadstyret) Du og? Visste at ho er herfra og kjenner Ch. ser du;) Ellers surrer jeg noe forferdelig med å skrive nye innlegg i min egen dagbok, trykker på de helt feile stedene og lager nye temaer i hytt og pine å sånn.. huff og huff.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 17. mai 2005 #24 Del Skrevet 17. mai 2005 Heisann på deg! Holdt på her lenge? 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 17. mai 2005 #25 Del Skrevet 17. mai 2005 17 MAI DAGEN... Ja... då var denne dagen over.. Slitne ben etter litt tråkking, men ellers har jeg hatt en flott 17 mai:) kunne vært litt varmere men.. Var hos mamma og spiste middag idag og kakkare etterpå.. Har dere hatt en fin 17 mai da? Dere får beklage at jeg roter (NOE SÅ FORFERDELIG OG..) med hvor jeg skriver mine innlegg og trykker på feil.. og starter nye temaer i hytt og gever.... hjelpe meg så teit... hvet ik om jeg gjør riktig nå en gang... huff.... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. mai 2005 #26 Del Skrevet 17. mai 2005 Du trenger bare trykke på siter for å skrive innlegg, da ender de på slutten. Hvis du skal endre noe på innlegget ditt, trykker du endre. Godt å få hvile bena dine litt tenker jeg? Jeg har beveget meg liiite idag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 17. mai 2005 #27 Del Skrevet 17. mai 2005 Du trenger bare trykke på siter for å skrive innlegg, da ender de på slutten. Hvis du skal endre noe på innlegget ditt, trykker du endre. Godt å få hvile bena dine litt tenker jeg? Jeg har beveget meg liiite idag.. Bare slappet av med andre ord du da???? klems Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 17. mai 2005 #28 Del Skrevet 17. mai 2005 Må bare fortelle alle at jeg er blitt tante til hverdens søteste guttebaby!! yeah.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. mai 2005 #29 Del Skrevet 17. mai 2005 Slappet av, sovet lenge... Kjøpt kinamat, spist.. Slappet av og tatt tre øl.. Spesiell 17.mai ja Gleder meg til helga... Har lyst å gå på konsert! Du da? Liker du konserter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 17. mai 2005 #30 Del Skrevet 17. mai 2005 Heisann! Høres ut som du hart kost deg idag Selv om det var litt kaldt... Men det er vi vel nokså vandt med i dette landet :oops: Gratulerer med tantebarnet Så koooooselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 17. mai 2005 #31 Del Skrevet 17. mai 2005 Hei Hyggelig med nye naboer. Gratulere med dagbok. Ønsker deg en god 17.mai kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 17. mai 2005 #32 Del Skrevet 17. mai 2005 Gratulerer med dagbok! Er nysgjerrig på kven du er eg.. Sende meg PM??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 19. mai 2005 #33 Del Skrevet 19. mai 2005 Gratulerer med dagbok! Er nysgjerrig på kven du er eg.. Sende meg PM??? Koffor så nysjerrig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 19. mai 2005 #34 Del Skrevet 19. mai 2005 Hei Hyggelig med nye naboer. Gratulere med dagbok. Ønsker deg en god 17.mai kveld. Jo takk ska du ha:) Hdde en fin 17 mai jeg, litt kaldt men ellers bra:) Og ikke minst, middagsbesøk hos mamen med masse god mat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 19. mai 2005 #35 Del Skrevet 19. mai 2005 hei igjen! Ja no har eg nett vært på jobb.. trøtt Kunne tenkt meg å bare stupt ned på sofaen, men må nok lage litt mat først.. Og litt klesvask.. blæ... Blir nok bare en lett pizza idag :-? men det er jo helt greit Håper foresten alle hadde en fin pinse og 17 mai!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 19. mai 2005 #36 Del Skrevet 19. mai 2005 Heisann! Høres ut som du hart kost deg idag Selv om det var litt kaldt... Men det er vi vel nokså vandt med i dette landet :oops: Gratulerer med tantebarnet Så koooooselig Jo takk! he he.. han er jo bare SÅ sjønn Han var med å feira 17 mai, var andre gang jeg så han da:) Skal du noe spesielt i helga da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lestat Skrevet 19. mai 2005 #37 Del Skrevet 19. mai 2005 Hei, litt nyskjerrig på hvem du er jeg også, så jeg ble sittende her å lese litt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. mai 2005 #38 Del Skrevet 19. mai 2005 Koffor så nysjerrig? Er jo nysgjerrig på sambygdingar.. Men eg har funne ut av det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 19. mai 2005 #39 Del Skrevet 19. mai 2005 heihei! innom og hilser på litt jeg:D og hvordan trives du med dagboka di her inne da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 20. mai 2005 #40 Del Skrevet 20. mai 2005 Jo takk! he he.. han er jo bare SÅ sjønn Han var med å feira 17 mai, var andre gang jeg så han da:) Skal du noe spesielt i helga da? I helga skal jeg se Idol (selv om det er kjipt nå som Ali er ute), og ellers har jeg ingen planer. Samboer har reist på hyttetur (kommer hjem imorgen), så jeg har kvelden for meg selv Du da? Du skal vel kanskje en tur og besøke veslegutten du :rosasmil: Ønsker deg en riktig god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå