Gjest ¤Escada¤ Skrevet 20. august 2005 #421 Del Skrevet 20. august 2005 Halla folkens!! Får ikkje skrevet så mye når eg har jobbe-helg... værtfall ikkje når eg har litt ettermiddagsskift... går heile formiddagen vekk til alt anna småputtel... Gikk fint i bursdagen til mannen.. han fikk fine ting han ble fornøyd med... Har nok litt kaker ei stund framover men... Han har litt vertøy fra før... og en del parfymer.. og smykker... så han er ikkje lett å kjøpa noe til.. Men eg endte opp med å kjøpa litt klær.. og etglass sjakk-spill og røde roser til han.. Men om noen få dagar så har vi ryllupsdag....! Ka skal eg finna på då... :klø: Noen forslag om gave til noen som har allt?? Er heldigvis bedre med forkjølelsen min no.. så eg slippe å lida sånn i varmen på jobben.. Og fingeren min er mye bedre.. så no kan eg bare bruka den igjen, så lenge eg ikkje får noe "vekt" el lar den komma i klemma på noe vis!! Men no må eg nok stikka....jobben venter.... Ha ei stoarta helg alle sammen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 20. august 2005 #422 Del Skrevet 20. august 2005 Gaveidè: Pakk deg selv inn i gavepapir naken, med en fin sløyfe rundt Blir sikkert mottatt med takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. august 2005 #423 Del Skrevet 20. august 2005 God helg:) Kjipt å måtte jobbe, men det er bare å akseptere det. Selv skal jeg ta ei økt i morgen ettermiddag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 20. august 2005 #424 Del Skrevet 20. august 2005 Gooohooooood helg!!!!! :pippi: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 20. august 2005 #425 Del Skrevet 20. august 2005 Hatt en fin helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Queenblue Skrevet 21. august 2005 #426 Del Skrevet 21. august 2005 Innom og ønsker deg en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 21. august 2005 #427 Del Skrevet 21. august 2005 Hellu! Endelig er jobbe-helga over!!! Og fri imorra.... gjett om eg skal sova til eg våkne og kosa meg!! Lille Ballerina: Slett ingen dum ide det der!! Elphaba: Godt å bli ferdig med jobbe-helga.... 3 uker til neste gang... lillelou: Håper du har hatt ei flott helg og.. Meteora: til å væra jobbe-helg har det faktisk vært helt topp! Ikkje for mye stress og kjekke pasienter Qeenbee: Takk skal du ha! Sitte her og sulle mens min herlige mann disker opp med middag... biff... Er ikkje eg heldig dokke!!??!!?? Men no er d mat og få her... :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 21. august 2005 #428 Del Skrevet 21. august 2005 Tjallabais! Så godt jobbhelgen er over da Hvor jobber du, og hva som? Du har kanskje skrevet det, men jeg har ikke fått det med meg Ååå, biff.. Det høres utrolig godt ut! Det må jeg bestille av min kjære snart jeg også (han er matlagsingslærer ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 21. august 2005 #429 Del Skrevet 21. august 2005 hei. Ja eg har det fint. Mj ble ikkje med ut fordi morfaren er død Men ho va på vorspiel. D var ganske gøy då og no føle eg at eg komme t å trivast Nei d er ikkje lenge til før eg sneie innom deg. D blir gøy. Men no må eg lesa narnia. Eg har studiedag mandag og tirsdag Hm viss d er fint ver kan du jo ta ein picknik ute i det fri på bryllaupsdagen Helsa mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 21. august 2005 #430 Del Skrevet 21. august 2005 Deilig med en fridag etter en jobbehelg. Bare det å ikke ha på vekkerklokke...... Kos deg med fridagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 21. august 2005 #431 Del Skrevet 21. august 2005 Heisann Hatt jobbehelg du og ser jeg Samme her... Hadde senvakt lørdag og dagvakt i dag, så det var den helga! Men penga er i alle fall tjent, har bare igjen 2 opplæringsvakter til uka, så er det ferie!! Åssen avdeling jobber du på forresten? Du får ha en god fridag i morra, kos deg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 21. august 2005 #432 Del Skrevet 21. august 2005 Hei på deg Takk for hilsen. Fint at det går bedre med fingeren og forkjølelsen,da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skindeep Skrevet 22. august 2005 #433 Del Skrevet 22. august 2005 Heisann!! Arbeidshelger er alltid deilig å bli ferdig med! Håper du har det bra idag, på en mandag! Flott å høre at fingeren din er blitt bedre, pass godt på den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 22. august 2005 #434 Del Skrevet 22. august 2005 Håper du har sovet godt og fått hvilt ut etter jobb-helga. Ingenting er som fri når man har jobba og stått på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 22. august 2005 #435 Del Skrevet 22. august 2005 Gaveidéer kan jeg dessverre ikke hjelpe deg meg. Eier ikke fantasi, og klarer ikke å finne på gaver selv... Men og hilse på deg klarer jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 22. august 2005 #436 Del Skrevet 22. august 2005 Heia vennen. Ka du bedrive då? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 22. august 2005 #437 Del Skrevet 22. august 2005 Heia folkens!!! Då var denna uko starta og.. Fin start for meg iværtfall.. med fri og greier... Lille Ballerina: Eg jobbe på Lokasjukehuset her.. som hjelpepleier:) Hadde heligvis ei grei helg... godt å ha de fleste tilbake fra ferien.... gjør jobben litt lettare enn med bare ukjente ferie-vikarar... (ikkje d at de er noe dumm el noe altså... men d er bare litt mer lettvint med de kjente... ) #Spidergirl#: Så utrolig bra at du er begynt å trivast godt på nye plassen då..!! Det betyr jo veldig mye då... Narnia er no ikkje det værsta en kan få til pensum då.... de bøkene er jo kjekke.. :icon_razz: Bettie: Ja det er heilt utrolig deilig å ikkje ha på vekke-klokke... :-D Og bare ha en dag og bare dilla.. :storfot: LinKri: Ser at vi hadde samme vakter i helga då.. Eg jobbe på en langtids-sengepost (der de ligger mer enn en uke..og gjerne +++) som har både medisinske og kirurgiske pasienter.. Avdelingen er delt opp i 3 grupper gruppe en har bare medisinske pasienter (folk med lungebet+++++ lignende som gjerne er inne for å få intravenøs-antibiotika behandling ol.) og gruppe 2 har begge deler... og gruppe 3 har kirurgiske pasienter... (mye hofte og kne-operasjoner +++ alt mulig rart) Så på vår avdeling har vi alt mulig rart egentlig, så enfår sett og lært en hel masse faktisk.. Vi har stortsett 31 pasienter på avdelingen (el litt mer hvis vi har for mange... gangpasientene..) Å så er vi 9-12 på dagvakt og 6 på kveld, til hverdags... å så er vi 6 stk begge vakter i helgene... Kan væra litt slitsomt til tider... Men det er no bare sånn.. Flowerpower: Føler meg mye bedre no takk;) Skindeep: Har det veldig bra idag... bare kost meg.... Fakse: Herlig og få ligge litt frampå etter ei jobbe-helg ja.... Bare vært i sentrum og kost meg idag.... var og på cafe med mamsen og mormora mi + ene broren min som er heima noen dagar (han har nett flytta på hybel då...). Var veldig koselig... Aricept: Men så kjempe koselig at du komme å hilse på då!! Må bare si... at det er så topp at dokke stikke innom altså!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 22. august 2005 #438 Del Skrevet 22. august 2005 Hei igjen... Glemte å fortelle t vi har 2 års bryllupsdag idag!! Gurimalla som tida går!! Eg syns no det var nett no nylig.. Fikk foresten fin parfyme av min kjære idag ... han er no god då...!!! :kys_2: :rosasmil: Så ikveld skal vi bare se film og kosa oss... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 22. august 2005 #439 Del Skrevet 22. august 2005 Først og fremst: Gratulerer med bryllupsdagen! Jeg har hatt en kjempefin og doven helg, takk! Håper du også har det til tross for jobbing? Nå er jeg passe trøtt og på vei i seng, i teorien skal jeg opp klokka 6 i morgen - som regel blir den 6.30 før jeg får karret meg ut av senga og det er akkurat litt for mye... Uansett: God natt - og gratulerer en gang til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 22. august 2005 #440 Del Skrevet 22. august 2005 Heeeey! Gratulerer med bryllupsdagen! Jeg har hatt en kjempefin, men arbeidsom helg-vi maler hus,nemlig,og jeg går rundt og dunster whitespirit.Herlig parfyme som gjør suksess i heimen Du med din nye parfyme lukter garantert mer forlokkende! Håper du får en kjempefin uke videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå