Gå til innhold

Hey hey alle sammen:)


Gjest ¤Escada¤

Anbefalte innlegg

Heldige du som har sol B)

Jeg slet også med å laste ned avatar, men da jeg valgte et bilde som var mindre enn 80 x 80 piksler, gikk det greit, så kanskje avataren din er for stor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest #Spidergirl#

Hei vennnen stakk berre hove innom lite nytt å spora her hos meg etter eg snakka med deg sist men no tenke du får alvor på bebis?

Eg støtte deg no uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤
Heisann

Har du Pearly altså? Det har jeg også. Kan tenke meg at du bare får røde og gule dager nå før mensen. Men du har ikke etterinstilt inn når du fikk mens forriege gang da? Eller husker du kanskje ikke datoen?

Jeg fikk Pearlyen på syklusdag 2, så jeg stilte inn at jeg hadde fått mensen dagen før, og bare tempet. videre :) Derfor ble det endel grønne dager på meg allerede 1 syklus. Og etterhvert stabiliserer det seg mer og mer.

Jeg synes det er kjempebra, for en holder liksom et ekstra øye med kroppen. Begynner syklusen å bli uregelmessig kan det være et tegn på at noe er galt, og man kan gå til lege. Litt betryggende (og veldig greit hjelpemiddel når dere skal prøve å bli gravid ;) )

Håper du har hatt ei fin helg da, og at du får en glimrende uke ;)

Heia:) Eg har ikkje sånn pearly nei, men har lurt litt på å skaffe meg en sånn... Virker jo veldig bra då:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤
Hei vennnen stakk berre hove innom lite nytt å spora her hos meg etter eg snakka med deg sist men no tenke du får alvor på bebis?

Eg støtte deg no uansett.

Faktisk ikkje tenkt å få oss bebis nei.. Ikkje no iværtfall. passe ikkje så bra no av fleire grunnar ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤
ååå eg e så spent ka ¤Chanela¤ synets om gaven tro? Eg e lykkelig blond  :klem:

Fin du var som heilt blond!! :smilejente: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ¤Escada¤

Heia folkens og takk for at dokke stikke innom og skrive hilsener i dagboka mi! :smilbla:

Idag gikk dagen ekstra treigt på jobben.. syns det varte sååååå lenge og tida gikk så utrolig seint!! :sur: Men det hadde vel sin grunn siden eg nemmlig gikk ut på ferie idag!! :sjarmor: Jippi!!!!!!!! :enig: ¤ uker fri.... uten å måtta stå opp for å gå på jobb.... ;) Ikkje det at eg skal finna på noe spesielt og reisa noe sted.. neida, gubben jobbe så dt blir ikkje rare sprella.. Komme vel t å reisa vekk litt i helger å sånt då men.. Det blir no ikkje det heilt stora denna ferien nei... men men... e no bare sånn.. :blunke1: Skal no prøva og kosa meg så mye eg kan for det :briller::vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg! Selv om jeg har slettet dagboken min kan jeg jo stikke innom med en hekseklem og et ønske om god ferie! Kos deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia:) Eg har ikkje sånn pearly nei, men har lurt litt på å skaffe meg en sånn... Virker jo veldig bra då:)

Oops. Det var jo et sitat fra en annen bruker det sto i :oops:

Pga. omgjøringen av forumet la jeg ikke merke til at det sto quote foran,

så jeg fikk ikke med meg det jeg :klø:

Pearlyen er absolutt en god ting å ha ja. Angrer ikke på at jeg kjøpte den :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Spidergirl#

takk :) Eg ska no prøva å få¨deg t å gjera noken sprell i ferien hehe. ;) Er berre så dumt at eg snart drar på ferie :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er deilig med ferie, selv om ferieplanene ikke er store. Man kan kose seg mye bare med å gjøre svært lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

bø!!! ;D

Så her inne er det liv ser jeg! :)

Hvordan trives du her inne nå da? vent deg til finessene eller?

jeg sliter enda, haha...

Riktig god natt til deg!! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God velfortjent ferie! Sikkert deilig å endelig ha fri. Kan jo være deilig å være alene også. Ligge i solen med en bra bok f.eks. =)

Når jeg har fri, jobber min samboer også, så det blir ikke noen lang ferie på oss heller..men vi skal prøve å få til noen helgeturer sammen,da ;)

Kos deg så lenge! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

Kose deg kjempemasse i ferien vennen! :klem:

Herlig med fri. Jeg har også det nå en uke! :sjarmor:

Håpe det blir fint vær ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤
Hei på deg! Selv om jeg har slettet dagboken min kan jeg jo stikke innom med en hekseklem og et ønske om god ferie! Kos deg!

dumt at du har slettet dagboken din.. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest ¤Escada¤
bø!!! ;D

Så her inne er det liv ser jeg! :)

Hvordan trives du her inne nå da? vent deg til finessene eller?

jeg sliter enda, haha...

Riktig god natt til deg!! :kose:

Heia! ;)

Sliter litt men det går seg t.... Har vel bare litt angst for det nye :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤
God velfortjent ferie! Sikkert deilig å endelig ha fri. Kan jo være deilig å være alene også. Ligge i solen med en bra bok f.eks. =)

Når jeg har fri, jobber min samboer også, så det blir ikke noen lang ferie på oss heller..men vi skal prøve å få til noen helgeturer sammen,da ;)

Kos deg så lenge!  :)

Hadde det bare vært sol så... :grine2: ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

Hallaoen!!!!!!!!!!!! :enig:

Sitter her med kaffen min og slapper off... herlig med ferie dere! ;) Sov til 10.30 idag.. det er forskjell fra å måtte våkne 5.30!! :overrasket: Har likavel fått vaska hus og vaska klær i dag.. energi av å har litt fri her i livet..

Einaste som mangle no er litt sol og varme.... Har jo nett vært noen få dagar med sol då... men det er ikkje nok til at det blir noe særlig varme igjen då... Å så regne det kattungar på første feridagen min.. :tristbla: Urettferdig... det var jo då det skulle slått t med strålande solskinn!!! :grine2: Men men...

Var på tur ute istad... med mormor og et søskenbarn. Late som eg e litt sprek;) Må begynna å gå masse tur no når eg har fri og trimma litt så eg ikkje ese ut altfor mye i ferien! :sjarmor:

Blir kanskje en tur ut på meg ikveld med et vennepar... hvis det går i orden med barnevakt og sånt hos de... :overrasket: Må ikkje ta oss heilt ut då.. for mormor og morfar har bedt oss på middag imåro.. så då får vi vel væra i sånn noenlunde form! :kul:

Nei no får eg gå å henga opp sengetøyet eg vaska istad.. :roll::husarbeid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...