Gå til innhold

Vi er ikke alene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette tullet tror jeg ikke på.

Anonymkode: 7a1bc...106

Nøyaktig hva er det du ikke tror på?

Anonymkode: e6337...0db

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du sett videoen? Dette er fartøyer.

Anonymkode: e6337...0db

Hvordan vet du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.8.2019 den 16.46, AnonymBruker skrev:

Så flott! De kan gjerne komme å hente meg, helst i dag. Vil ikke være her mer. Tusen takk. 

Anonymkode: 1cfeb...328

Jeg joiner 😂🙋‍♀️

Anonymkode: f5f1e...6ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.8.2019 den 6.05, AnonymBruker skrev:

Det er fremmede makter de er bekymret for, ikke aliens

Anonymkode: 82e3f...d21

Er ikke aliens fremmede makter?

Anonymkode: b11db...113

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, Tyv1 said:

Hvordan vet du det?

Igjen, så du videoen?

Anonymkode: e6337...0db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 18.8.2019 den 5.32, AnonymBruker skrev:

Den Amerikanske marinen utformer nå nye retningslinjer for rapportering av UFOer. Hvorfor? Fordi det har vært så mange observasjoner av uidentifiserbare, og ekstremt avanserte flygende objekter at de nå vil ta det alvorlig og registrere det.

"There have been a number of reports of unauthorized and/or unidentified aircraft entering various military-controlled ranges and designated air space in recent years," the Navy said in a statement in response to questions from POLITICO. "For safety and security concerns, the Navy and the [U.S. Air Force] takes these reports very seriously and investigates each and every report."
https://www.politico.com/story/2019/04/23/us-navy-guidelines-reporting-ufos-1375290

Jagerfly jager UFO, dette skjedde i 2004:  https://www.military.com/video/navy-f-18-super-hornet-chases-ufo

Youtube-video med intervju med piloten:

 

Anonymkode: e6337...0db

Alle vet at aliens finnes😉

Anonymkode: 0f7ac...170

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal være veldig godtroende og blåøyd for å konkludere med at dette er romvesen, men folk som tror på ting uten å ha egne kunnskaper til å analysere bevisene er ofte e første til å rope UFO uten at de faktisk vet hva bokstavene U, F og O står for.

Jeg utelukker ikke at det finnes liv på andre planeter, men når man ser på de faktiske matematiske og de fysiske lovene som vi kjenner dem nå så er sjansen for at romvesen har kommet hit forsvinnende små.

En annen ting er hvor ofte det dukket opp mengder med såkalte UFO`er på 30, 40 og 50 tallet men nå når nesten alle mennesker på jorden har en smarttelefon med kamera så er fenomenet påfallende fraværende.

Jeg tror dette handler om mennesker som ønsker og tror i motsetning til mennesker som ønsker håndfaste beviser, noen tror på Jesus og påskeharen mens andre stoler på det som kan bevises med fysikk og matematikk.

Anonymkode: 60f7c...24f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.8.2019 den 17.44, AnonymBruker skrev:

 

Anonymkode: e6337...0db

Ok, hvorfor konkluderer du med at dette er fartøyer? Det er det jo umulig å si noe om. Og hva om det er fysiske gjenstander;  er det da mest sannsynlig at dette er besøkende fra andre verdener eller at det er noe fra jorda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, Tyv1 said:

Ok, hvorfor konkluderer du med at dette er fartøyer? Det er det jo umulig å si noe om. Og hva om det er fysiske gjenstander;  er det da mest sannsynlig at dette er besøkende fra andre verdener eller at det er noe fra jorda?

Ikke jeg som konkluderer her, Pentagon kaller det “anomalous aerial vehicles” og piloten mener det er "not from this world": https://time.com/5070962/navy-pilot-ufo-california-not-from-this-world/

Anonymkode: e6337...0db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke jeg som konkluderer her, Pentagon kaller det “anomalous aerial vehicles” og piloten mener det er "not from this world": https://time.com/5070962/navy-pilot-ufo-california-not-from-this-world/

Anonymkode: e6337...0db

Hva en pilot sier her er ikke garantist for noen ting. Og om det er fysiske fartøy hva er da mest sannsynlig? At det er bygget på jorda eller at det kommer fra en annen intelligens. Husk at vi ikke har bevis for sistnevnte i det hele tatt. Det er kun spekulasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, Tyv1 said:

Hva en pilot sier her er ikke garantist for noen ting. Og om det er fysiske fartøy hva er da mest sannsynlig? At det er bygget på jorda eller at det kommer fra en annen intelligens. Husk at vi ikke har bevis for sistnevnte i det hele tatt. Det er kun spekulasjoner.

Men det var han som fløy etter det i et jagerfly.

Anonymkode: e6337...0db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.8.2019 den 0.42, AnonymBruker skrev:

Er ikke aliens fremmede makter?

Anonymkode: b11db...113

Det kan nok diskuteres. Man kan se på aliens som bare et annet type liv, som en fisk, flue, sjiraff eller gorilla. Men mange går ut fra at de er mye mer intelligente enn oss, så det er derfor ikke umulig at de kjapt ville vært mye mer mektige enn mennesker ja. 
 

På 18.8.2019 den 6.05, AnonymBruker skrev:

Det er fremmede makter de er bekymret for, ikke aliens

Anonymkode: 82e3f...d21

Det kan også diskuteres om de er fremmede. Mange mener jo at aliens allerede er her som en del av maktene, Canadas tidligere forsvarsminister sier at det eksisterer minst 4 kjente alien raser som jobber med, for eller i myndighetene og militæret under konfidensielle forhold, eller det kan også være under kamuflerte forhold. 

Jeg syntes filmen The Arrival fra 1996, og They Live, kan gi oss en god pekepinn på denne påstanden. Nå er det jo ikke sånn at all film er ekte heller, men med veldig mye har det vist seg at science fiction filmer har elementer som i fremtiden har vist seg å være virkelige. Det sies at myndighetene har teknologi og kunnskap som ligger 80 år foran hva vi vet, og da er det ikke helt fjernt at det som skisseres i sånne filmer kommer fra virkelig kunnskap, bare at den ikke enda har vært offisiell. 

Jeg syntes det er veldig naivt å tro at vi er de mest intelligente og overlegne skapningene på jorda. For eksempel har forskning vist at til og med planter har et mye mer komplekst nervesystem og telepatisk intelligens enn hva mennesker har. Det samme gjelder delfiner og hvaler som kommuniserer med lydvibrasjoner og telepati. Vi kjenner for eksempel bare 5% av havet, og gamle myter skal ha det til at det finnes utganger fra "indre jord" (hvor påståelig "utenomjordiske skapninger" kan oppholde seg) på  havets bunn og fra bortgjemte fjell. Det er også sjøfarere som har påstått å finne disse inngangene, blandt annet Admiral Richard Byrd som seilte til Antarktis (Google Admiral Byrd Hollow earth) . Så gjør det det litt mer undringsverdig hvorfor det ikke er lov til å fly over antarktis og polene, man må fly rundt et område der som gjør at man aldri er direkte over polene eller kan se disse. Kan de være inngang/utgang fra "inner earth"? 
Det kan være en fantasi at det lever aliens her på jorda, men veldig mye tyder på at det hvertfall enten har gjort det, eller at de hvertfall har besøkt oss. Pyramider, Nazca lines, høyteknologi og presis stjerne og planetvitenskap lenge før teleskopet ble oppfunnet. (Google Dogon tribe astrology) Det er en stamme som sa de fikk denne kunnskapen fra vesner fra stjernene, dette sier også mayafolket.  Dogon stammen beskrev disse vesnene som lignende fisker, og tegnet de som "stående fisker" slik at øverste delen av de har samme formen som pavehatten. 

Jeg er sikker på at det er veldig mye om fortiden, eksistansen og religion som vi ikke vet. Om man leser religion som astroteologi så er det veldig mye som faller på plass og stemmer med vitenskapen. 

For meg er det ingen tvil om at det finnes det vi omtaler som aliens, kanskje mange hundre raser. Tenk at vi kjenner bare til planetene i vårt stjernesystem, og bare i melkeveien fins det massevis av egne stjernesystem , og utenfor det vi kjenner så kan det være uendelig. 

Hittill så har mennesket bare vært på mars, men astronautene som var der også har jo sagt at det var "somebody" som så på dem. Høye skapninger lenger borte i horisonten som stod å fulgte med på dem. Hvorfor ble det ikke hentet mer kunnskap fra mars og hvorfor har vi aldri vært der igjen? Vel, astronauten Buzz Aldrin har svart på et videointervju om dette når en liten jente spør han at "Well, thats because we never was there". Nå er jeg ikke noe kjempestor "fake moon landing" tilhenger, jeg tror de har landa der, men jeg tror grunnen til at vi fort reiste igjen var fordi det var noen andre skapninger der som vi ikke visste om var onde eller mulige å mekle med. 

Det finnes også en konspirasjonsteori om at Hitler samarbeidet med aliens, og hvis man ser på det store teknologiutviklingshoppet som skjedde rett etter krigen så kan man jo lure :)

Jeg tror det fins både gode og onde aliens raser, at noen er det man i gamledager kalte for engler, altså selv i bibelens book of ezekiel står det at det kom lysende kule ned fra himmelen å plukket opp ezekiel, etter at ezekiel hadde hatt besøk av to høye søvkledde skapninger som snakket til han telepatisk om natten. Det skal angivelig være en hel landsby vitne til at ezekiel ble hentet. Spesielt av book of ezekiel og mange andre stykker av den komplette bibelen er fjernet fra dagens bibellære. 

Jeg syns det er helt i orden at andre ikke tror eller bryr seg om det, så forventer at folk også respekterer mine synspunkter og teorier. 

Så vil jeg også si til slutt at jeg syns det er veldig rart og synd hvordan vitneutsagn og personlige opplevelser aldri blir tatt seriøst, eller hvertfall møter mye skepsis fra mange hold når det kommer til to ting: Voldtekt , og ufo observasjoner/bortføringer. 
Hvorfor skal dette rette så mye tvil? Det skjønner ikke jeg når vi vet at det skjer hundre tusenvis av voldtekter hver eneste dag selvom vi ikke ser det med egne øyne eller har opplevd det selv, og når vi ser gjennom historien at det også finnes flere hundre tusen vitne utsagn eller ufo opplevelser folk forteller om. 

Anonymkode: 20144...e32

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 hours ago, AnonymBruker said:

Hittill så har mennesket bare vært på mars, men astronautene som var der også har jo sagt at det var "somebody" som så på dem.

Mennesker har da ikke offisielt vært på Mars...

Anonymkode: e6337...0db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannsynligvis er vi ikke alene i universet, men det er litt mindre sannsynlig at de skal fly de ufattelige lange avstandene bare for å vise seg frem i ti sekunder og stikke av igjen... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men det var han som fløy etter det i et jagerfly.

Anonymkode: e6337...0db

Ja, og så?  Det betyr ikke at det han så hadde utenomjordisk opprinnelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mennesker har da ikke offisielt vært på Mars...

Anonymkode: e6337...0db


Woops, skrivefeil. Mente selvsagt månen. 

Anonymkode: 20144...e32

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...