AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #21 Skrevet 24. november 2023 AnonymBruker skrev (På 17.8.2019 den 19.04): Andre som var opplevd det? Har en klumpfølelse i halsen og setter ofte fast mat.. gruer meg alltid til å spise. har vært hos legen. Fant ingenting. Men det er vell ikke mulig å se om det er kreft av å bare se ned i halsen?? kan angst/stress gi disse symptomene ? Anonymkode: 7e774...068 Dette var interessant! Trodde jeg var alene om disse plagene. Har du fått noe hjelp med dette? Eventuelt fått svar på hva som forårsaket det? Klem Anonymkode: ccd48...c33
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #22 Skrevet 24. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette var interessant! Trodde jeg var alene om disse plagene. Har du fått noe hjelp med dette? Eventuelt fått svar på hva som forårsaket det? Klem Anonymkode: ccd48...c33 Det er et vanlig angstsymptom. Ble undersøkt i halsen med kamera og tok røntgen mens jeg svelget. Fant ingenting. Ble bedre med medisiner mot angst og kognitiv terapi Anonymkode: b9364...b49
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #23 Skrevet 24. november 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er et vanlig angstsymptom. Ble undersøkt i halsen med kamera og tok røntgen mens jeg svelget. Fant ingenting. Ble bedre med medisiner mot angst og kognitiv terapi Anonymkode: b9364...b49 Takk for svar. Er du bedre nå? Gjorde du noe for å bli bedre? Vil du tilfeldigvis dele hvordan det var for deg i forbindelse med mat/drikke? Hadde satt pris på det. Anonymkode: ccd48...c33
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #24 Skrevet 24. november 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Takk for svar. Er du bedre nå? Gjorde du noe for å bli bedre? Vil du tilfeldigvis dele hvordan det var for deg i forbindelse med mat/drikke? Hadde satt pris på det. Anonymkode: ccd48...c33 Du siterer innlegget mitt der jeg bokstavelig talt skriver at jeg ble bedre. Klumpfølelse i halsen og problemer med å svelge, mat som setter seg fast, problemet er jo beskrevet i hovedinnlegget? Dette er en kjent tilstand, lite å lure på. Anbefaler deg å snakke med legen din, bli undersøkt og få behandling. Det er ingenting å vente med. Anonymkode: b9364...b49
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #25 Skrevet 24. november 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Du siterer innlegget mitt der jeg bokstavelig talt skriver at jeg ble bedre. Klumpfølelse i halsen og problemer med å svelge, mat som setter seg fast, problemet er jo beskrevet i hovedinnlegget? Dette er en kjent tilstand, lite å lure på. Anbefaler deg å snakke med legen din, bli undersøkt og få behandling. Det er ingenting å vente med. Anonymkode: b9364...b49 Beklager, det gikk litt fort i svingen da jeg svarte…. Beklager igjen. Har ikke fått hjelp av legen dessverre. Derfor jeg spør her, for å kanskje få litt støtte og råd. Lurte vell egentlig på hvordan du opplevde svelge vanskene? For å sammenligne. Men forstår om du ikke ønsker å svare. Anonymkode: ccd48...c33 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #26 Skrevet 25. november 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Du siterer innlegget mitt der jeg bokstavelig talt skriver at jeg ble bedre. Klumpfølelse i halsen og problemer med å svelge, mat som setter seg fast, problemet er jo beskrevet i hovedinnlegget? Dette er en kjent tilstand, lite å lure på. Anbefaler deg å snakke med legen din, bli undersøkt og få behandling. Det er ingenting å vente med. Anonymkode: b9364...b49 Legen min vet ikke hvordan gripe fatt i dette. Vil du dele hvilke medisin du fikk? Tafatt lege - veldig lei. Legen er usikker på om svelgevasnker der mat setter seg kan komme av angst, men de finner ikke noe annet. Anonymkode: ccd48...c33
Hoppoghei Skrevet 25. november 2023 #27 Skrevet 25. november 2023 Jeg hadde dette støtt og stadig for noen år siden. Fant ut at det var pga halsbrann! «Klumpen» forsvant 10 sekunder etter inntak av Gaviscon😊 Så nå vet jeg det, de gangene plagene oppstår.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #28 Skrevet 25. november 2023 Nå må du slutte å dra opp alle disse eldgamle trådene, kan du ikke bare søke hjelp?!?!?!?!? Anonymkode: 4cda3...914
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #29 Skrevet 25. november 2023 Hoppoghei skrev (3 timer siden): Jeg hadde dette støtt og stadig for noen år siden. Fant ut at det var pga halsbrann! «Klumpen» forsvant 10 sekunder etter inntak av Gaviscon😊 Så nå vet jeg det, de gangene plagene oppstår. Tusen takk, det skal jeg jaggu gjøre ☺️ Anonymkode: ccd48...c33
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #30 Skrevet 25. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nå må du slutte å dra opp alle disse eldgamle trådene, kan du ikke bare søke hjelp?!?!?!?!? Anonymkode: 4cda3...914 Kan ikke du bare passe ditt eget liv?? Har du ikke bedre å gjøre enn å rakke ned på mennesker som prøver å søke etter råd?? Jeg syns faktisk oppriktig synd i deg. At du ikke bare kan skrolle forbi hvis du ikke har noe konstruktivt å komme med. Du er jo også ganske blåst i hode som ikke klarer å lese det jeg skriver: « legen min gir meg ingen hjelp!!» så derfor søker jeg råd andre steder. Så bare slutt å bruk tiden din på å drive heksejakt. Kommer aldri mer til å svare deg. Dette blir siste gang. Du fortjener egentlig ikke at jeg svarer deg her engang men nå er jeg dritt lei av deg og din uempatiske oppførsel.! Anonymkode: ccd48...c33
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå