Gå til innhold

Tørrsjampo


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva skjer? Tørrsjampo gjør håret mitt helt seigt og klissete!

Anonymkode: 1c135...b9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du bruker ikke for mye? Kan fort bli slik til meg også hvis jeg sprayer for nært/bruker for mye

Anonymkode: 3fa24...07a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du bruker en dårlig tørrshampo? 

Jeg bruker en del tørrshampo pga jeg prøver å unngå å vaske håret så ofte, i tillegg til at jeg trener endel, likedan er tørrshampo genialt når jeg er på hytta der det ikke er innlagt vann. De fra Batiste f.eks synes jeg er elendige selv om de er billige (og alle bloggere reklamerer for de..), håret blir seigt og ekkelt

Mine favoritter er fra Sebastian, REF og morroconoil. Særlig den fra morroconoil da den lukter litt godt og finnes i to varianter, en for lyst hår og en for mørkt hår. 

https://www.blivakker.no/product/3089080?gclid=Cj0KCQjwy97qBRDoARIsAITONTLWdetuPjX9hCzQQTVOts55dlFZni-3z0UyYce_nYc-2DmkZ34KJr8aAgMZEALw_wcB (REF)

https://www.blivakker.no/product/harpleie/shampoo/torrshampoo/3050628/sebastian-drynamic-shampoo-212ml (Sebastian)

https://www.blivakker.no/product/harpleie/shampoo/torrshampoo/3118818/moroccanoil-dry-shampoo-light-tones-65ml (morroconoil) 

Sprayer bare i hodebunnen og gnir den litt inn med fingrene før jeg børster igjennom hele håret. Håret blir hverken seigt eller grått av de tre jeg linker til over her, i allefall ikke til mitt hår (har naturlig blondt hår, forholdsvis tykt hår. Veldig tynne og fine hårstrå, men har mye hår) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt define sin lenge men prøvde Batiste sin og synes den er elendig i forhold, gjør håret mer klissete. Define sin gjør det mer tørt og "rent". 

Anonymkode: d40d0...290

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig hvor forskjellige smak vi mennesker har (eller kanskje ikke SÅ utrolig 😉
Jeg har prøvet utrolig mange tørrsjampoer - i alle prisklasser.  Til mitt typisk nordiske blonde hår er det uten tvil batiste sine jeg liker best!
Den siste tiden har jeg brukt den til brunetter (selv om jeg er ganske blond) og den etterlater ikke håret hvitt/grått.
Men den fettete hodebunnen er gone og jeg kan fint klare meg til neste dag.
Har prøvet fra Tigi, Define, Fudge, Catwalk +++ - alltid tilbake til Batiste for min del! :)  Den billigste er best til meg! (og det liker lommeboken min godt) 
 

Anonymkode: 63df0...83e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har helt gitt opp tørrsjampo. Har bare prøvd den fra Define, og den fungerte elendig til mitt hår. Det ser bare enda mer fett ut og håret blir helt stivt. Har prøvd mange ganger og får aldri godt resultat

Anonymkode: 01871...52e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har helt gitt opp tørrsjampo. Har bare prøvd den fra Define, og den fungerte elendig til mitt hår. Det ser bare enda mer fett ut og håret blir helt stivt. Har prøvd mange ganger og får aldri godt resultat

Anonymkode: 01871...52e

Batiste er bra,prøv den!

Anonymkode: 6933b...4cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maisenna. Billig og funker bra 🙂 (riktignok litt vanskeligere å vaske ut, men liker ikke tørrsjampo)

Anonymkode: 52266...9f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker også Batiste sin, har mørkt hår men den etterlater ikke hvitt hvis jeg ikke sprayer på før mye om gangen og masserer den godt ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...