Gå til innhold

Hvor mye synes du det er greit at daten drikker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Med eksen så syntes jeg det var litt i grenseland. Vi hadde felles yndligsdrinker. Ble ofte alkohol til maten om vi spiste ekstra god mat. Jeg la merke til at det ofte var jeg som bremsa ned alkoholen. 

Han jeg dater nå er nesten avholds, det smitter, og det er så deilig. Når vi er sammen, er vi helt tilstede. Det hjelper også på den seksuelle utholdenheten...

Anonymkode: 623a9...28d

Du har tydeligvis ikke prøvd å komme drita. Kan pule til man svimer av.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Folk som "er nødt til" å drikke en god del vin eller øl til hver eneste middag, og for å "slappe av" hver kveld. 

Det kan fort bli litt for mye, selv om de ikke drikker seg fullstendig på sørpe-fylla hver eneste kveld. 

Anonymkode: 47969...771

Litt enig i denne. "Kose seg med noen glass vin til middag" eller "ta et par pils" kan fort bli ganske mye sammenlagt per uke. 2-3 glass vin til middag f. eks. tre ganger i uken blir jo 6-9 enheter per uke. I tillegg tar mange seg en pils eller tre på lørdags kveld, så da er man fort oppe i over 10. Ikke det at jeg er så nøye på om hun gjør dette en gang i blant, men jeg ville nå foretrukket å date noen som ikke har behov for å drikke hver dag eller mange ganger i uken. Det bør som et absolutt minimum gå noen dager mellom hver gang man føler behovet for å "kose seg med noen glass vin".

Anonymkode: a3e44...f54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nulltoleranse for alkohol, så daten må være avholds. 

Anonymkode: cdfac...f28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke oftere enn en gang eller to  i måneden, og dette skal trappes ned når han blir i et forhold syns jeg. 
Jeg syns det å være på fylla ofte , eller å bli sørpefull når de først drikker er veldig barnslig og turnoff. Derimot er det helt greit om man for eksempel er på standup og tar seg to øl, og helgen etter skal i middagsselskap og tar seg et glass vin. Men å fly på byen og utesteder og sånn mer enn noen ganger i året syns jeg hører max 24 årene til. 

Anonymkode: c1f17...15d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...