AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #1 Skrevet 16. august 2019 Hver helg? hele helgen? når synes du det blir for mye alkohol? Anonymkode: 0ba2b...b7a
GulSitron Skrevet 16. august 2019 #2 Skrevet 16. august 2019 Jeg synes det blir for mye når han velger å drikke flere dager på rad i ukedagene. Helgen kan han drikke fredag og lørdag om han vil. Jeg bestemmer ikke hva han skal gjøre, men jeg kan velge å gå dersom jeg ikke liker det og han heller ikke er interessert i å snakke om det 4
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #3 Skrevet 16. august 2019 Hvilken date? Anonymkode: 632b4...fb1 2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #4 Skrevet 16. august 2019 Med et lavt konsum som ett glass, kan han godt drikke hver dag for meg. Fylla aksepterer jeg generelt ikke, men bråker ikke så lenge det er snakk om noen ganger i året. Anonymkode: 10cf9...77d 2
Trish Skrevet 16. august 2019 #5 Skrevet 16. august 2019 Fredag og lørdag, og kvelder før andre fridager tenker jeg er greit. At de kan drikke så mye de vil sålenge det ikke ødelegger for andre viktige ting. 3
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #6 Skrevet 16. august 2019 Hver helg er for mye dersom han ikke klarer seg uten. Ett par ganger i måneden er greit, men han må kunne kontrollere mengden. Anonymkode: 90187...bb7 5
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #7 Skrevet 16. august 2019 Eg date kun folk som er avhalds. Anonymkode: 26c80...0ff 1
Søgni Skrevet 16. august 2019 #8 Skrevet 16. august 2019 Jeg syns det er viktig å ha et noenlunde sammenfallende syn på alkohol og rus, jeg, da. Hadde jeg reagert på drikking, og da særlig det å være overstadig berusa ofte, så tenker jeg at det ville vært et rødt flagg for min del. Trives ikke sammen med de som stort sett er et sted på flatfylla-skalaen nesten uansett hva de skal i sosial sammenheng, eller som viser den minste antydning til å ha et problem med å kontrollere seg, bortsett fra i unntakstilfellene. Noe annet blir det selvsagt å ta en øl, vin til maten, å noen ganger slumpe til å bli full etc. Det handler ikke om hva som er ok på generell basis, her finnes nok mange nyanser og diskusjoner, men hva som er ok relatert til å potensielt bli sammen med meg. 3
GrønnNellik68 Skrevet 17. august 2019 #9 Skrevet 17. august 2019 Helst lavt forbruk og kan gå på date uten alkohol er ett must. 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2019 #10 Skrevet 17. august 2019 Er så lei av alkohol, i dag skal det jo drikkes heletiden. Min neste partner skal være tilnærmet alkoholfri. De som trenger et glass vinn stadig vekk, eller en øl. Har et problem, en dårlig vane. Samme som å være avhengig av godteri. Anonymkode: 51d00...331 4
AnonymBruker Skrevet 17. august 2019 #11 Skrevet 17. august 2019 Jeg drikker ganske lite, så en mann som må ha seg en øl i tide og utide er ikke noe for meg. Jeg hadde ikke rynket på nesen av et glass vin eller to på en onsdag, det er bare kos. Men om en hele tiden må drikke litt så er det off for meg. Anonymkode: 78ddb...628 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2019 #12 Skrevet 17. august 2019 Heller for lite en for mye. Jeg datet en mann som kunne finne på å ta seg tre fyllefester i uka, han mente det var greit fordi han var student, for han måtte jo leve litt mens han kunne. Han var over 30 altså. Jeg ble dritstressa, vært i forhold med en alkis før og det er helt ærlig ganske slitsomt. Anonymkode: 68372...7d3 1
_popcorn_ Skrevet 17. august 2019 #13 Skrevet 17. august 2019 I topic spør du om hvor mye, mens i innlegg hvor ofte, det er stor forskjell på det å ta seg 2 øl hver fredag og lørdags kveld, og det å bli kanon drita hver helg. Jeg vil heller ha en som tar seg 1-3 øl/vinglass hver eneste fredag og lørdag, enn en som blir kanon dritings en gang i måneden.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2019 #14 Skrevet 17. august 2019 Hvis det er «fylla» hver helg så blir det for mye for meg. Men noen glass går helt fint. Orker ikke sånne som på død og liv må drikke til de blir godt påvirket eller fly på byn hele tiden. Anonymkode: 84b73...88f 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2019 #15 Skrevet 17. august 2019 Å drikke vin fredag, lørdag og en ukedag er innafor. Men da er det snakk om litt kos, ikke fyll. Anonymkode: 1322f...ea4
Svartfugl Skrevet 17. august 2019 #16 Skrevet 17. august 2019 Jeg har gjort meg en del ubehagelige erfaringer i tidligere forhold når det gjelder rus, så jeg er litt observant når det gjelder drikking. Jeg dømmer ikke folk, men når jeg er i 30-årene og dater menn i 30-årene, så ønsker jeg å date en fyr som ikke på død og liv må fly på byen og fest hver helg. Det passer ikke med min livsstil, i alle fall. Ellers er det mer mengden alkohol jeg reagerer på, og om det konsumeres alkohol til unaturlige tidspunkt. 1
snoren Skrevet 17. august 2019 #17 Skrevet 17. august 2019 Alkohol går greit på fredagskvelder og lørdagskvelder, til nød på søndager. Jeg aksepterer ikke flatfyll, det er bare flaut og usexy. Man skal kunne gå rett og prate ordentlig. 2
AnonymBruker Skrevet 19. august 2019 #18 Skrevet 19. august 2019 Folk som "er nødt til" å drikke en god del vin eller øl til hver eneste middag, og for å "slappe av" hver kveld. Det kan fort bli litt for mye, selv om de ikke drikker seg fullstendig på sørpe-fylla hver eneste kveld. Anonymkode: 47969...771 2
ajarRun Skrevet 19. august 2019 #19 Skrevet 19. august 2019 Jeg synes at det er greit å drikke 45 enheter på hverdagene og 35 i helgen. Men der setter jeg grensa. Hvis man drikker mer enn det risikerer man å bli feit eller få angst, eller rødt ansikt.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2019 #20 Skrevet 19. august 2019 Med eksen så syntes jeg det var litt i grenseland. Vi hadde felles yndligsdrinker. Ble ofte alkohol til maten om vi spiste ekstra god mat. Jeg la merke til at det ofte var jeg som bremsa ned alkoholen. Han jeg dater nå er nesten avholds, det smitter, og det er så deilig. Når vi er sammen, er vi helt tilstede. Det hjelper også på den seksuelle utholdenheten... Anonymkode: 623a9...28d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå