AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #1 Del Skrevet 16. august 2019 Har en litt innviklet boliglånssøknad... Som er komplisert å ta med bankene, selv om inntjening, og gjeldsgrad er innafor kravene. Ser ut som zen finans hjelper(gratis?) til i slike tilfeller.. Høres for gost ut til å være sant. Erfaringer anyone? Anonymkode: bc617...094 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BudsjettLiv Skrevet 16. august 2019 #2 Del Skrevet 16. august 2019 Aldri hørt om, dette virker bare som en forkledd reklame. Hovedregelen er uansett å ikke refinansiere før man har gjort noe med grunnen bak all gjelden og overforbruket. Gjeld er ikke problemet, gjeld er symptomer på problemet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #3 Del Skrevet 16. august 2019 Når det høres for godt ut til å være sant, så er det oftest det. Anonymkode: 27dac...1a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GjestSiden2006 Skrevet 17. august 2019 #4 Del Skrevet 17. august 2019 Det er en agent som hjelper folk til å få lån og de får provisjon av banken når de skaffer bankene en kunde. Om du du krever hjelp fort kan de be om ett par prosent av lånebeløpet som gebyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melisssa Skrevet 1. september 2019 #5 Del Skrevet 1. september 2019 Hei, tok du noen gang kontakt? (fant denne siden når jeg google om den) Trenger hjelp med å få refinansiert noe av min eksterne gjeld. Ser at de har fått en del gode tilbakemeldinger på trustpilot siden deres https://no.trustpilot.com/review/zenfinans.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BudsjettLiv Skrevet 1. september 2019 #6 Del Skrevet 1. september 2019 Kan denne snikreklame bli slettet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peter Torman Skrevet 26. august 2021 #7 Del Skrevet 26. august 2021 Jeg skriver faktisk litt om Zen Finans på siden vår nå: https://xn--lnepenger-52a.no/bank/zen-finans/. Jeg skal si ifra når jeg har fått oppdatert denne godt og ryddig med gode nok kilder. Vi venter nemlig på litt ymse informasjon. Du hører fra meg 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peter Torman Skrevet 6. september 2021 #8 Del Skrevet 6. september 2021 Update! Da har vi faktisk hatt kunder innom som har fått innvilget lån hos Zen finans, og de anonyme tilbakemeldingene sier at dette har vært en god erfaring for dem. Så kan ikke si noe annet, jeg i alle fall. 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #9 Del Skrevet 7. september 2021 Jeg har erfaring og synes de hjalp meg. men det er i hovedsak bluestep de samarbeider med. Men de kan forhandle frem bedre rente i sånne banker enn du selv kan. Det er ett år siden nå. Anonymkode: 1b563...0a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå