Gjest Gjest_Leela Skrevet 12. august 2008 #721 Del Skrevet 12. august 2008 Er gjest akkurat nå pga pcen der jeg sitter, men har en bruker her inne. Hadde vært gøy med matklubb, har lest litt i denne tråden tidligere og funnet mange bra oppskrifter. Hadde det vært en ide og starte en ny tråd? Flere som klikker seg inn da + at det blir mer oversiktlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 12. august 2008 #722 Del Skrevet 12. august 2008 Jeg er med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 12. august 2008 Forfatter #723 Del Skrevet 12. august 2008 Jeg er også fremdeles med. Og en ny tråd er kanskje heller ikke så dumt. Men fint om vi kan bruke samme oppskriftstråden da :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 12. august 2008 #724 Del Skrevet 12. august 2008 Legg en link til den nye tråden her da, hvis det blir laget en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 12. august 2008 #725 Del Skrevet 12. august 2008 jeg og vil være med!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 12. august 2008 #726 Del Skrevet 12. august 2008 jeg og vil være med!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 13. august 2008 #727 Del Skrevet 13. august 2008 Jeg blir også med! Hva med å lage en blog hvor en kan skrive komentarer under oppskriftene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily Skrevet 13. august 2008 #728 Del Skrevet 13. august 2008 Jeg vil også være med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annema Skrevet 14. august 2008 #729 Del Skrevet 14. august 2008 Hei hei Eg kunne gjerne tenke meg og vere med om det skal begynne på nytt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 15. august 2008 #730 Del Skrevet 15. august 2008 Blog-ideen er god, iingvild! Hva synes dere andre om den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 15. august 2008 #731 Del Skrevet 15. august 2008 Dette er en utrolig god gryte som vi har blitt veldig glad i, og venner også. De kommer stadig tilbake for å få smake den igjen! For å gjøre den mer hverdagslig og litt rimeligere kan man bruke vanlige kjøttpølser, billige pillede reker mm. Når barna skal spise den pleier jeg å droppe kajennepepperet, evt kutte ned på det andre pepperet, for den blir litt sterk. Håper den faller i smak! GUMBO MED KYLLING OG REKER ½ dl god olje 550 gr rensede reker 550 gr kyllingkjøtt i terninger 1 hakket løk 2 grønne paprika, strimlet 3 hakkede selleristilker 225 gr pølser med smak 400 gr hakkede tomater 3,5 dl vann 100 gr ukokt ris 2 ts salt 2 ts hvitløkpulver 1 ts (av hver) oregano, kajennepepper, timian, paprikapulver, pepper 450 kr okra eller squash Varm oljen i en gryte, sauter kyllingkjøttet Tilsett grønnsaker og pølser i biter, sauteres mykt og blankt. Tilsett tomater, vann, ris og krydder. La det syde ca en halvtime imens du trekker squash/okra i vann et kvarter. La dem renne av og tilsett dem i gryten sammen med rekene. Serveres rykende varmt på en seng av ris, gjerne med naanbrød til. Denne skal vi lage i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montezuma Skrevet 19. august 2008 #732 Del Skrevet 19. august 2008 Denne skal vi lage i morgen! Får vi høre hva dere syntes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 19. august 2008 #733 Del Skrevet 19. august 2008 Får vi høre hva dere syntes? Det var en god og annerledes rett! Jeg syntes den kunne vært uten reker (selv om jeg er glad i reker vanligvis), mens mannen syntes det var veldig godt med reker i. De gjør jo retten litt ekstra spesiell, så jeg ville nok laget den med reker hvis jeg skulle servere den til gjester. Det er enkelt å forsyne seg uten å få dem med på tallerkenen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 5. september 2008 #734 Del Skrevet 5. september 2008 Da har jeg laget en blog som alle kan få tilgang til å skrive i: http://godkgmat.blogspot.com/ Send meg en pm med epostadresse, så sender jeg invitasjon. Jeg kan også da sette opp en liste i den rekkefølgen pm'ene kommer inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Sjok Skrevet 27. september 2008 #735 Del Skrevet 27. september 2008 Om de som vil skriver seg på liste her så kan det være hver sin gang å komme med sin beste oppskrift. Også lager vi andre de ulike rettene hjemme hos oss selv og kommer med tilbakemeldingerNoen interesse...Jeg vil være med!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulva Skrevet 1. september 2009 #736 Del Skrevet 1. september 2009 Er denne tråden begravd for godt eller er det fortsatt interesse for en matklubb? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 1. september 2009 #737 Del Skrevet 1. september 2009 Jeg har lyst!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 1. september 2009 #738 Del Skrevet 1. september 2009 Jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulva Skrevet 1. september 2009 #739 Del Skrevet 1. september 2009 Eg også... Skal vi lage en ny tråd og legge dei nye oppskriftene inn i den gamle kokeboka etterkvart? http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=233361 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 1. september 2009 #740 Del Skrevet 1. september 2009 Det kan vi godt! Hvem begynner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå